Horizon: Zero Dawn

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Horizon: Zero Dawn

Мнение DETONATOR-Mпреди 3 години

Rumor: Guerrilla Games new IP 'Horizon' concept art leaked on a chinese forum
niki_ написа:E3 2015
PS.2 Новата игра на Guerrilla
vvarp написа:E3 2016
trailer

10 мин. gameplay
Последна промяна от vvarp на 14 юни 2016, 17:16, променено общо 2 пъти.
Причина: нова тема
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3708
Регистриран на: преди 11 години

Re: Кратки новини

Мнение ZaGпреди 3 години

От сега си личи че е day 1 buy and play :D
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: Кратки новини

Мнение DETONATOR-Mпреди 3 години

Мен лично ми писва леко от кооперативни игри. Играя Destiny и покрай а-у патакламата не разбирам нищо.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Chakan
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 533
Регистриран на: преди 7 години

Re: E3 2016

Мнение Chakanпреди 1 година

king_of_the_universe написа:Horizon Zero Dawn: Skyrim/Witcher с роботи - йес, плийз! :)

Ако ще си купувам някога PS4, явно ще е за Horizon Zero Dawn :D
Последна промяна от vvarp на 14 юни 2016, 17:16, променено общо 2 пъти.
Причина: нова тема
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3192
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Не знам доколко ще е като Witcher или TES, след като те са първо и преди всичко ролки. Horizon е линеен екшън-адвенчър - без огромни градове, стотици куесове, статистики и т.н. Има crafting и лека изследователска част, останалото е бой. Малко като Зелка без дънджъни или, най-вече, Far Cry 4/Primal.
Нямам голямо доверие в разработчика, но не отричам, че тазгодишните клипове изглеждат интересно.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5742
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Ами, имах предвид, че графично светът изглежда голям, ларж и билийвъбъл като Уичъра и Скайрима. Отвореността и реалния мащаб може би ще ги принесат в жертва на детайла и всичко, що мърда тук-там. Това не е непременно лошо, освен ако не нашарят играта с ънчартед-ни тунели и невидими стени. Поне в показаното интро не изглежда, че ще има груба праволинейност. Може пък самото видео да е ментак, а реално светът да е по-отворен и с по-постен детайл. Отдавна не смея да съдя за графиката по трейлърите.

Според мен геймплейно играта е предимно Рейдър, доколкото показват геймплей. Липсват само постоянните писъци на ужас, болка, изненада, възмущение и унижение на Лара, но все пак героинята се чувства длъжна да се обажда и информира за мисловните си процеси дори по време на бой, което не е особено атмосферно-потапящо. Предвид новото Ай Пи и интересния сетинг обаче, съм доста хайпнат. :)
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3062
Регистриран на: преди 9 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение danailkillerпреди 1 година

Аз съм доста надъхан също, като за мен това е някаква прилична комбинация между Tomb Raider и Far Cry от това, което виждам. Светът изглежда мааалко по-отворен от тоя на новият Tomb Raider, но пък самата визия, переспектива, управление, че дори и оръжията са си чист Tomb Raider. Картата дори по иконките прилича на Far Cry, което за мен не е лошо :).

Но да, това си е ново IP, и макар, че Сони нямат много късмет с новите си IP-та, то тоя път имам надежди и им пожелавам успех!
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5742
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3192
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Технически е супер, даже в някои отношения са скрили шапката на Naughty Dog :drake:


http://www.eurogamer.net/articles/digit ... hat-doesnt
Guerrilla Games has long been known for pushing the limits of console technology, but with Horizon Zero Dawn, the Dutch studio reaches new heights. After spending more than ten years immersed in the world of Killzone, Guerrilla has shifted gear with a deep, complex action RPG [sic] with perhaps the most impressive visuals yet seen in an open world title.
Самата игра обаче далеч не била второто пришествие. Обективните критики я описват като приличен клонинг на Far Cry 4/Primal с кефещи битки с трансформатори. С други думи, без реална приключенска част - просто се движиш от точка А до точка Б. За RPG да не говорим, след като също като при Губисофтовските екшъни, липсвали читави куестове и неща за правене отвъд боя. Язък за огромния труд да се докара мащабен свят. Друг важен момент е, че Guerilla никога не са славели като големи разкавачи, затова не чакайте завладяваща история и персонажи.

Предполагам, ще се играе рано или късно, но основно заради кютека с робо-динозаври и мехлема за очите (техническата реализация).
Последна промяна от vvarp на 26 фев 2017, 12:07, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4182
Регистриран на: преди 9 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение RRSunknownпреди 1 година

Само на мен ли не ми харесва арт стила и тематиката - роботи динозаври.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3192
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Арта и тематиката и за мен не са особени позитиви. Персонажите-хора са грозилища достойни за TES и ME Andromeda. За сметка на това, околната среда изглежда доста добре. Вярно е, че тематиката е детинска, но самите робозаври са реализирани по достоверен или поне по работещ начин (дизайн, анимации).

В същото време, има далеч по-големи недостаъци, които също се преживявали заради техническото майсторство и битките.
Последна промяна от vvarp на 27 фев 2017, 20:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tosh
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 278
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение toshпреди 1 година

Само, че ви трябва ПС4 Про или добри слушалки ако искате да чувате нещо от играта изобщо, защото обикновеното пс4 излита от шкафа от претоварване:) Имам чувството, че може да изгори :? - вероятно пак са овърклоквали безбожно за да докарат тази визия

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5742
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение king_of_the_universeпреди 1 година

Радват ме Робосик парка (особено жирафа с НЛО вместо глава) и околната среда. С кеф ще се губя тук-там и просто ще се шматкам. Майната им на персонажите (изглеждат ръбави) - ще се потопя в атмосферата като стой, та гледай. Ако светът е добре отворен и тук-там има потайни мега-заври, сам ще си го направя приключението. :yes: Ще чакам обаче смъкване на цената, щото и без друго съм затънал в Я0 и Нио, пък след 2 седмици пристига и Ниъра, а в края на април излиза ГОТИ-то на ДС3. Абе, лудница! :D
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3062
Регистриран на: преди 9 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение danailkillerпреди 10 месеца

Такааа, вчера най-после довърших Horizon: Zero Dawn, отне ми почти точно 45 часа да видя и свърша всичко в играта, това включително и всички трофеи. Държа да отбележа, че играх на последната трудност и впечатленията ми са само от нея, не съм виждал как е играта на по-ниските. Също така аз я играх на PS4 Pro вързана към 4K 49" телевизор, който гледам от около 2м отстояние.

Първо ще си дам и оценката, мисля, че тази игра заслужава минимум 9/10, но поради ред причини, които ще напиша по-долу за мен е по-скоро 8.5/10.

Започвайки от добрите страни то трябва да спомена, че това безспорно е най-добре изглеждащата (и вървяща) игра за текущите конзоли! Специално на Pro-то не върви в нативно 4K, но използва много удачен checkerboarding и е трудно да видиш разликата. Освен това държи напълно стабилни и равни 30fps, което не е перфектно, но поне никога не губи кадри и след първоначалното свикване вече ти се струва плавно дори.

Реално погледнато то в добрите страни трябва да спомена почти всичко, което прави една игра - звуците са на много добро ниво, озвучаването на персонажите е чудесно (всички реплики са озвучени), самите персонажи изглеждат добре в лице, и устните им мърдат като трябва. Света е невероятно красив и разнообразен, ще видите както ледени планини, така и пустини с всичките им прилежащи замръзнали водопади, реки, иглолистни, широколистни дървета и множество треви. Личи си, че някой много сериозно се е позанимавал в този относително малък свят да направи всичко възможно и да се слива всичко изключително добре.

Самата история не е крайно оригинална, но добре пасва на останалата част на играта и ни дава възможност да обосновем животните/машини, с които се бием. Трябва да се похвали обаче, че е много добре разказана през кът сцени, коментарите на самата главна героиня докато се разхожда из света и съответно за съвсем запалените има аудио записи и SMS-и да четат, с цел да си запълнят цялостната картина.

Това, което е уникално добре направено в тази игра е, че абсолютно всяка странична дейност е изпълнена със същите детайли, озвучаване и под-история като основните мисии. Тук говорим за всеки collectable, странична, или дори errand мисия, лагерите за освобождаване, ловуването, че дори и познатите ни от Assassin's Creed поредица кули имат смисъл, има видима полза и видим отзвук в света.

Като тук обаче нека да вмъкна и два леки минуса свързани с двете горепосочени екстри:
- първото е, че да - в играта има множество аудио записи, които допълват картината на отминалия свят, но за разлика от примерно Bioshock където те бяха така вмъкнати в самия звуков фон, че чуваш точно каквото трябва то в Horizon не е така. Напълно стандартно е да изпълняваш мисия, срещаш audio запис, пускаш го да го слушаш и едновременно с това героинята започва да си говори сама. И самия звуков микс просто не е направен като хората и реално не успяваш да чуеш като хората нито записа, нито нея
- второто е, че да, всяка дейност и под-мисия са озвучени, с кът сцени, с коментари от героинята и т.н., но са толкова много че в един момент дори да си напълно инвестиран в историята и героите то реално ти писва да ги слушаш. Не знам дали е трябвало малко да опростят страничните мисии, да ги направят по-кратки, или по-простовати, но към края определено вече прескачах всяка кът-сцена и направо си бях намалил звука, че да не чувам героинята да коментира какво става

Другото, което е важно да се спомене за Horizon е, че има много-много сносна RPG система зад нея. Реално героинята си има нива, взема experience спрямо какво убива и какво прави, взема точки и има относително семпло, но интересно дърво с умения, които научава. Отгоре на това си има и пълна система за екипировка, която може да се сменя постоянно, бронята и оръжията имат и слотове, в които да се слагат модове, които да им вдигат разни параметри. Самите брони и оръжия могат да се купуват от различните продавачи, но донякъде това се усеща като crafting повече от чисто купуване, защото търговците изискват определен рядък ресурс, с цел да ти продадат предмета.

Естествено си има и чиста crafting система, но тя е повече свързана със създаване на амуниции, добавяне/махане на модове по екипировката и оръжията и съотвено увеличаване на броя на предметите/амунициите, които могат да се носят.

Не е нищо сложно и бързо се научава човек какво и как да прави (дори има опция в битка да създаваш амуниции), има дори и три различни tier-а на броните и оръжията, включително има и уникална броня, която се отключва към края на играта, има и уникални оръжия, които ги дават като изпълняваш предизвикателствата на ловците.

Съответно всяка броня и всяко оръжие са наистина различни от предходните, и то не просто като по-добри параметри, а направо като различна амуниция, които могат да ползват. Примерно все един и същ tier боен лък може да е направен специфично за откъсване на модули от машините, или пък да си има по-стандартните електрически или ледени амуниции да речем.

Всичко това дава възможност за доста разнообразни build-ове на теория, но на практика стигаме и до третият и четвъртия минус в играта:
- твърде от рано виждаш практически всички възможни (хайде освен тези на ловците) оръжия и брони. Може би някъде към 3-тия част на играта вече виждаш и ако имаш редкият материал и парите то можеш да купиш примерно най-добрият лък в играта. Това практически ти позволява да имаш много висок damage много рано, което е добре за големите трудности, но от друга страна когато веднъж го купиш и повече не сменяш този лък, ще изкараш следващите 40+ часа все с него. Което малко обезмисля цялата схема с купуването на екипировката, аз още на 10-тия час вече имах бронята с която изкарах 90% от играта (лилавата стелт броня) и оръжията, с които реално играх до самия край.
- системата с парите в играта не е измислена така, че да бъде интересна или дори валидна след 10-тия част. В момента, в който събереш парите и материалите, с които да си купиш всички high end оръжия и бронята, с която си решил да играеш то вече парите просто се трупат и няма какво да си купуваш с тях всъщност. Дори за материали не си струва, защото играта е пълна с материали и за минути събираш всичко из света, няма нужда да го купуваш. Аз направо спрях дори да си продавам излишните материали, а направо ги изхвърлях към края на играта и пак я завърших с повече от 40,000 пари

Но така, както споменах по-горе играта заслужава по-голяма оценка от това, което й давам заради горепосочените минуси, които са минуси само за мен, за други могат и да не са ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение DETONATOR-Mпреди 10 месеца

И аз я играя и много ми се ще дая харасеам, ама game design-a от преди 2013 и мишън дизайнът от 2006 година ми чупят имършана на куче.
Хубаво е, че роботите и битките с тях са приятни, а тези с хората са на достатъчно добро ниво.
Това което не харесвам е, че на екрана ври и кипи от иконки. Претоварено е от информация както на HUD-a, така и в игралния свят.
Сега съм още много рано в историята, за да дам финална оценка. Поне се играе приятно като махнем мишън дизайнът от предучилищната геймдевелопмънт група.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5742
Регистриран на: преди 12 години

Re: Horizon: Zero Dawn

Мнение king_of_the_universeпреди 10 месеца

Може ли да се играе на опразнен от иконки интерфейс?
Don't shoot! I'm a human!

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост