Chrono Trigger

Going third party since 1889.
Потребителски аватар
hellfire
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1820
Регистриран на: преди 12 години

Chrono Trigger

Мнение hellfireпреди 10 години

me3x написа:Та-ра-ра-раам

За сега везните клонят към Chrono Trigger DS :?

Римейк или продължение? Лично за мен SNES играта стои над всичко в RPG жанра.
Подробностите предполагам ще лъснат на Е3(възможно е и по-ранко :pls: )
knarfiol написа:
hellfire написа:...Хроно игрите.
Недей, моля те. След като така небрежно опетниха Trigger-а, с онова посредствено "продължение", бива и да бяха "продължили" и него.
Извънтема/

Не разбирам защо наричаш една от най-изпипните РПГ игри "посредствена", следкато тя беше невероятна за времето си, просто имаше слаби продажби. Има такива незабравими мелодии в саундтрака като Time scar...
Кое по-точно не ти хареса? Бавното начало? Многото герои? Или това, че главният герой не е като този в Тригъра :roll: .
Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

hellfire написа: Не разбирам защо наричаш една от най-изпипните РПГ игри "посредствена", следкато тя беше невероятна за времето си, просто имаше слаби продажби. Има такива незабравими мелодии в саундтрака като Time scar...
Кое по-точно не ти хареса? Бавното начало? Многото герои? Или това, че главният герой не е като този в Тригъра :roll: .
Ами само графиката ми хареса (но не и стилът й). Саундтрака беше най-зле. Уж композиторът е същият, но имаше само 2-3 интересни мелодии (не знам коя е Time Scar), а в CT почти всички тракчета са уникални.
Какъв бавен старт? Аз през цялото време чаках да стане нещо интересно, но така и не стана. Точно стартът ме грабна, а от там до края постепенно се разочаровах.
Историята хич ама хич не ме трогна на края.
Battle system-а беше иновативен, но не и добър, конкретно ме дразнеше липсата на MP и това, че можеш да правиш всяка магия/елемент по един път на битка. Което пък едновременно опростява и усложнява геймплея към по-лошо, защото не избираш коя магия да направиш по време на битка, а трябва преди битката да избереш кои елементи да приготвиш, след това изборът не е голям - изхабяваш ги всичките.
И също противниците са напълно малоумни на картата.
Многото герои не ме дразнеха особено, но какъв е всъщност смисълът от тях?
CT е в пъти по-добра по всички показатели. Дори и като визия. Ще дам пример:
В CT всичко е 2D, но благодарение на различните анимирани спрайтове, героите изразяват 10 пъти по-добре емоциите си от дървените им 3D братовчеди в CC, а и без да са анимирани пак са по-добри.
Като цяло играта не е лоша. Добра е, но не трябваше да бъде продължение на CT, защото бледнее на негов фон.

Нека да си има пълната 10-ка в геймспот, за мен най-доброто RPG за PSX си е Grandia!

Жалко, че портът на CT за PS на всеки 5 секунди игра, зарежда 10 :roll: , защото нямам SNES да се настаня пред TV-то и да си играя нормално без 1/3 от игровото време да е зареждане (Shame on you, Square! :evil:).

PS: Извинявам се за тоталния офтопик. Последен е.
Ако имаме още нещо да си кажем - най-добре в тема по въпроса или на ЛС.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5629
Регистриран на: преди 12 години

Мнение king_of_the_universeпреди 10 години

Така, Грандия, значи? Аз по-лесни ролевки от нея много малко съм играл. Да не говорим, че е мултиплатформена. Хубава игра, но прекалено лесна.

Кроно Крос или Кроно Тригър?

Двете се различават толкова много една от друга, че само общата концепция за посещаване на едни и същи локации в различно време ги сближава.

Бих предпочел Кроно Крос заради:

- многото герои; смисълът им е да играеш с които те кефят най-много;
- възможността да играеш и с "лошите";
- бойната система, която е далеч по-развита от системата в КТ;
- красивите местности.

Историите и в двете игри ме кефят, както и музиката. Но почти винаги при тези сравнения печели по-новата игра (DQuest VIII > DQ I-VII), просто защото е по-полирана, иначе и аз изпитвам сантименти към някои стари игрици, примерно:

PEve > PEve2
VProfile > VProfile 2
Seiken Densetsu > Seiken Densetsu IV
Samurai Spirits 2 > Samurai Spirts 3,4,5 и т.н.

Въпрос на съпреживяване и чувства, както и на осиране на продължения (Seiken Densetsu IV). :roll:
Don't shoot! I'm a human!

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

Grandia си е с перфектна трудност. А и сам можеш да си увеличиш трудноста като избягваш битки, аз така направих накрая и последния бос го победих не със stats ами със стратегия и няколко неуспешни опита. Дори на някои от героите им се бяха бъгнали special moves и не можех да ги използвам. Много беше неприятен този бъг, най-вероятно е причинен от bad image/bad burn (де да я имах оригинал), а не от самата игра, защото нищо не мога до намеря по въпроса.
2-ката е доста лесна, но пък за мен е още по-добра.
Мултиплатформена? Какво означава това, че предпочиташ да я играеш на Сатурн, на японски? Ако разбираш Kanji съм напълно съгласен оригиналът е винаги по-добър от превода и порта, но иначе на английски е само за PS.

Seiken Densetsu 3 е едва второто, но последното добро от поредицата.
Square яко деградират. Никога не съм харесвал FF, но за SNES имаше други доста добри тяхни RPG-та. Сегà могат само бози ала Kingdom Hearts.
Лошото е, че не само те вървят надолу, GameArts тотално се издъниха с Grandia III, следвайки пътя на своя нов издател (Кой ли е това?! :roll:)

В Chrono Cross не времето е различно, а реалността доколкото помня. Но не може да се сравнява с петте перфектно преплетени времеви периода в CT.
И кой от многото герои да избереш, като те всички са еднакви. Как може в японско RPG да правят толкова кухи и конвейрни герои. И дума не може да става за character development при CC. Проблема е, че и главните герои са почти същата работа. По-добре да играя Diablo (която също не харесвам).
Мерси съм от "развитата" бойна система. Ти си споменал DQ VIII, в нея колко е развита системата. По някога по-простото и по-семплото е по-добро. Пък и в CT не е чак толкова проста - има Double/Triple Techniques, които са страшно сполучливо реализирани и ако по някакъв начин ги бяха запазили в CC щеше да е доста по-добре. И най-много ме радва това в CT, че битките се водят на самото ниво, не се превключват екрани, не се чака излишно (имам предвид SNES version), всичко е straight-to-the-point, без излишни глупости.
Местностите наистина са красиви, но кратките FMV-та не могат да компенсират, както вече казах, дървените in-game герои.
Последна промяна от knarfiol на 26 юли 2007, 21:50, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран на: преди 12 години

Мнение Bobiпреди 10 години

knarfiol написа: Мерси съм от "развитата" бойна система.
:shock: Я пак?

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5629
Регистриран на: преди 12 години

Мнение king_of_the_universeпреди 10 години

knarfiol написа:Grandia си е с перфектна трудност. А и сам можеш да си увеличиш трудноста като избягваш битки, аз така направих накрая и последния бос го победих не със stats ами със стратегия и няколко неуспешни опита. Дори на някои от героите им се бяха бъгнали special moves и не можех да ги използвам. Много беше неприятен този бъг, най-вероятно е причинен от bad image/bad burn (де да я имах оригинал), а не от самата игра, защото нищо не мога до намеря по въпроса.
2-ката е доста лесна, но пък за мен е още по-добра.
Мултиплатформена? Какво означава това, че предпочиташ да я играеш на Сатурн, на японски? Ако разбираш Kanji съм напълно съгласен оригиналът е винаги по-добър от превода и порта, но иначе на английски е само за PS.

Seiken Densetsu 3 е едва второто, но последното добро от поредицата.
Square яко деградират. Никога не съм харесвал FF, но за SNES имаше други доста добри тяхни RPG-та. Сега могат само бози ала Kingdom Hearts.
Лошото е, че не само те вървят надолу, GameArts тотално се издъниха с Grandia III, следвайки пътя на своя нов издател (Кой ли е това?! :roll:)

В Chrono Cross не времето е различно, а реалността доколкото помня. Но не може да се сравнява с петте перфектно преплетени времеви периода в CT.
И кой от многото герои да избереш, като те всички са еднакви. Как може в японско RPG да правят толкова кухи и конвейрни герои. И дума не може да става за character development при CC. Проблема е, че и главните герои са почти същата работа. По-добре да играя Diablo (която също не харесвам).
Мерси съм от "развитата" бойна система. Ти си споменал DQ VIII, в нея колко е развита системата. По някога по-простото и по-семплото е по-добро. Пък и в CT не е чак толкова проста - има Double/Triple Techniques, които са страшно сполучливо реализирани и ако по някакъв начин ги бяха запазили в CC щеше да е доста по-добре. И най-много ме радва това в CT, че битките се водят на самото ниво, не се превключват екрани, не се чака излишно (имам предвид SNES version), всичко е straight-to-the-point, без излишни глупости.
Местностите наистина са красиви, но кратките FMV-та не могат да компенсират, както вече казах, дървените in-game герои.

Е, ще прощаваш, ама какъв е смисълът на ролевките, ако за да вдигнеш нивото на трудност, трябва да избягваш битките? Обикновено този въпрос се решава с нормална на трудност основна игра/куест и назобани странични опшънъл босове. Или пък слагаш няколко нива на трудност, като в Стар Оушъните. :wink:

За персонажите не знам - и в КТ, и в КК ме кефеха яко, но в Кроса голямата бройка по- ми се нрави. Да играеш с жабока-рицар е ценно, но да играеш с човека-гъба, въоръжен с брадва - безценно! Спешълите на героите също ме радваха. ФМВ-тата не компенсират, но кефят - особено полета на драконите от втория диск. :wink:

Е, вече се сетих защо така ме е кефела КК историята - преминаването от едната в другата реалност. Философски погледнато, историята е доста пипната.

За сегашните игри на Скуеър не съм съвсем съгласен - ФФ12 определено ме кефи. Че за СНЕС-а имаше много повече ролевки - така е, но и сега Еникс игрите не разочароват - втората Валкирия и третият Стар Оушън са екстра, а ДКуестът осмицата ме впечатли най-вече с приказния си свят и традиционно изключителната музика на Коичи Сугияма. По принцип сега е много по-трудоемко, искат се повечко пари и рискът от гъзобрък е къде-къде по-голям за направата на качествена ролевка, отколкото преди 15-20 години.

И за друго ще прощаваш - на път съм да се сдобия с нов подпис. :-)
Don't shoot! I'm a human!

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

И за друго ще прощаваш - на път съм да се сдобия с нов подпис. :-)
:lol:
За мен е чест!
Само мога да предложа да използваш ™, вместо (tm).

Потребителски аватар
samfisher5
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 792
Регистриран на: преди 12 години

Мнение samfisher5преди 10 години

knarfiol написа:Сега могат само бози ала Kingdom Hearts.
:wrong:
Kingdom Hearts-овете са може би най-въэдействашите емоционално игри эа ПС2 (може би като иэключим МГС-овете и ФФ-овете) :roll:

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

Както се казва: "въпрос на вкус".
За мен KH е перфектен пример за досадна, скучна или откровено казано - тъпа игра, но и тя си има своите фенове. :roll:

Потребителски аватар
hellfire
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1820
Регистриран на: преди 12 години

Мнение hellfireпреди 10 години

knarfiol написа:Както се казва: "въпрос на вкус".
За мен KH е перфектен пример за досадна, скучна или откровено казано - тъпа игра, но и тя си има своите фенове. :roll:
Еми не се и учудвам, то за да си фен на КХ трябва или да харесваш ФФ или Дисни. Малко предубедено, но изключвам да е второто :roll: . А това, че не ти се нрави ФФ ме кара да си задам въпроса как така си фен на японските РПГ-та изобщо? Нищо лично към теб или мнението ти, просто ми е странно човек, който не е любител на най-добрата поредица от Джей РПГ-тата да е увлечен по жанра..

А относно темата, аз не съм имал за цел да кажа, че КК е над КТ. За мен тези заглавия са доказателство, че видео игрите са изкуство, точно както книгите, картините и т.н.
Винаги ще ги помня като легенди в тази индустрия и ще съжалявам, че поредицата не бе продължена...
Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

Не си ли личи по игрите, които съм споменал за добри.
Не обичам random encounters (трябваше да оставят този похват в 16-битовата ера), но пак не е толкова просто, има и неща като стил на art-а и примерно този във FF не ми допада.
Но ще си призная други части освен III и VII не съм пробвал, просто, защото знам какво да очаквам от тях.
Обаче съм чел ревюта на Kingdom Hearts писани от фенове на FF, които до голяма степен съвпадат с моето мнение (едно от които има много подходящо заглавие: "The kingdom of heart attacks.":lol:).
И да не съм голословен (KH1, нямам нерви за II):
- Много куца употреба на platformer елементи, скока сякаш е направен да те дразни.
- Просто трагична камера, която прави каквото си иска и е в състояние да ме ядоса във всеки един момент. И се комбинира със скока за нещо неописуимо.
- Историята може и да става за някой хлапак, но за мен е пълна скука. И е нелепа като бонус.
- Real-Time менюто е поредният удар за нервите. Ако искаш да използаваш предмет за възстановяване HP, трябва да смениш 4 списъка, като през това време могат да те пребият най-брутално, защото не можеш нито да мръднеш, нито да удариш. И даже има и casting time след това...
- Не могат да се прескачат cutscenes. Т.е. ако умреш на някой boss ще трябва да изгледаш същото, което си гледал преди минутка, а и не са много кратки. И какво става - убиват те заради куцата камера и "user-friendly" менюто, но не, не си ядосан достатъчно и затова получаваш бонус - гледаш същия cutscene, който едва си изтърпял първия път, дори и пауза можеш да направиш или в търсене на бутон за skip, да откриеш комбинацията за reset (да, случвало ми се е и едва ли само на мен).
- Принципът на напредването в играта се състои в следното: Обиколи всички места докато стане нещо и така 10 пъти с по 100 битки...
- AI-то на спътниците е ненадминато... по самоубийства. "Изхаби си всичките MP и после умри за каузата!" Да, знам, че може да се "настройват" в менюто (но не и в битка), обаче реално има само 2 настройки: или изхабяват всичко, или не правят нищо.
И интелигентността е компенсирана с автоматично съживяване - колко хитро! Няма що!
Ами, стига толкова, то ще стане цяло ревю.
Та, не сте съгласни с това, така ли?! ...щом ви харесва играта-шедьовър!
И да се има в предвид, че нямам нищо против Disney героите, даже си ме кефят, но играта е подигравка с тях.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5629
Регистриран на: преди 12 години

Мнение king_of_the_universeпреди 10 години

Всъщност Кингдъм Хартс е една от по-слабите ролеви поредици на Скуеър-Еникс. Само Сейкен Денсетсу 4, Брейв Фенсър Мусашинден 2 и СаГа Фронтиър 3 й са на нивото. Всичко останало: ФФ, ДКуест, Кронотата, Стар Оушън, Велкири Профайл, Ксеногиърс, Перъзит Ийв, Вейгрънт Стори, старите Сейкен Денсецу, Бахамут Лагуун, че и Дю Призм според мен са по-добри игри.

На Хартса основният проблем е малоумната камера.

Емоцианално въздействие? Валкирията и ФФ7 са на първо място.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5410
Регистриран на: преди 12 години

Мнение andycoleпреди 10 години

На kingdom hearts 1 и на мен не ми издържаха нервите и я зарязах след няколко часа.

Потребителски аватар
samfisher5
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 792
Регистриран на: преди 12 години

Мнение samfisher5преди 10 години

Е то камерата,платформинг откъсчетата и скипването на кътсцените са оправени във втората.Геймплеят според мен е перфектен эа такъв род игра-приятен,достъпен,эабавен и неиэискващ часове трупане на експириънс и следене на цифрички статистики.Чарът на поредицата е в героите,муэиката,атмосферата,сюжета и иэобщо цялостното приятно иэживяване.Геймплеят е важно да е неангажиращ и да не е много куц :wink:

knarfiol
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 508
Регистриран на: преди 10 години

Мнение knarfiolпреди 10 години

samfisher5 написа:Е то камерата,платформинг откъсчетата и скипването на кътсцените са оправени във втората.
Може и да са оправени, но е късно вече.
Ей, как одеве забравих да спомена онази идиотщина наречена Gummi ship, та чак купуваш части, конструираш..., тия са болни бе. :? :lol:

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5410
Регистриран на: преди 12 години

Мнение andycoleпреди 10 години

точно на момента в който ме въведоха в gummi ship-а се отказах :lol:

Потребителски аватар
samfisher5
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 792
Регистриран на: преди 12 години

Мнение samfisher5преди 10 години

Еми честито!Игрите са страхотни,това че ВИЕ не сте ги оценили эаради някакви дребни кусури,не оэначава ,че не са :roll:

Потребителски аватар
Ayane
Mobile Gamer
Mobile Gamer
Мнения: 48
Регистриран на: преди 10 години

Мнение Ayaneпреди 10 години

knarfiol написа:Ами само графиката ми хареса (но не и стилът й). Саундтрака беше най-зле. Уж композиторът е същият, но имаше само 2-3 интересни мелодии (не знам коя е Time Scar), а в CT почти всички тракчета са уникални.
Музиката според мен си е супер , лично моята любима беше на Another world

Battle system-а беше иновативен, но не и добър, конкретно ме дразнеше липсата на MP и това, че можеш да правиш всяка магия/елемент по един път на битка. Което пък едновременно опростява и усложнява геймплея към по-лошо, защото не избираш коя магия да направиш по време на битка, а трябва преди битката да избереш кои елементи да приготвиш, след това изборът не е голям - изхабяваш ги всичките.
Бойната система си е уникална и това че трябва да си избереш най- добрите елементи за терена изобщо не е минус, защото ако ги подбереш правилно почти никога няма да свършат по време на битката
И също противниците са напълно малоумни на картата.
И тук не съм особено съгласна ама както и да е
Многото герои не ме дразнеха особено, но какъв е всъщност смисълът от тях?
Ами каквото и да кажеш никога няма да ме убедиш че многото герои в игра са минус, 1во че допълват за много преигравания на играта. 2ро че е ясно че не всеки харесва всички герои, а когато избора е голям няма да му се налага да играе с ~ не симпатичните му ~
Нека да си има пълната 10-ка в геймспот, за мен най-доброто RPG за PSX си е Grandia!
Да и аз харесвам Grandia много, също и CT( и май почти всички рпг-та :-? )
Изображение

Потребителски аватар
hellfire
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1820
Регистриран на: преди 12 години

Мнение hellfireпреди 10 години

knarfiol, рандъм енкаунтарите ( а.к.а. случайните битки ) са емблемата на японските РПГ-та. Естествено има и изключения, но по-голямата част от тези игри разчитат именно на тях.

Аз не смятам КХ за слаба поредица на Скуер. Наистина си има кусурите, но е уникална, заради комбинацията ФФ+Дисни+Оригинални герои & сюжет и затова я харесвам толкова много. А и нито една игра не перфектна.
Грешно е, да си настроен отрицателно към игри, които така и не си изиграл. Винаги съм смятал, че човек говори пълни глупости докато не е довършил определено заглавие от край до край.
- Много куца употреба на platformer елементи, скока сякаш е направен да те дразни.
Предполагам мислиш така, защото скока изглежда смешно отстрани. Ами и Крейтос от Бога на Войната скачаше като препикан, а героят от Сянката на Колосът бягаше адски смешно, но това не попречи на игрите да са едни от най-великите за всички времена, нали? Според мен употребата на платформер елементи е смесена много добре с бойната система. Дава повече свобода за движение и разнообразява геймплея.
- Просто трагична камера, която прави каквото си иска и е в състояние да ме ядоса във всеки един момент.
Това вече наистина е слабата страна на КХ. Но както казах, всяка игра има своите проблеми.
- Историята може и да става за някой хлапак, но за мен е пълна скука. И е нелепа като бонус.
Е тук вече се изцепи. Сюжета в тази поредица е точно толкова поглъщащ и емоциално въздействащ колкото във ФФ игра, ако не и повече. Освен това пиша в най-големия КХ форум и съм срещал дори 30-40 годишни, които са на същото мнение. Но защо ли ти го обяснявам, следкато си подходил със същото пренебрежение към ФФ игрите, защото "знаеш какво да очакваш от тях".
- Real-Time менюто е поредният удар за нервите. Ако искаш да използаваш предмет за възстановяване HP, трябва да смениш 4 списъка, като през това време могат да те пребият най-брутално, защото не можеш нито да мръднеш, нито да удариш. И даже има и casting time след това...
Ти ако си в реална битка мислиш че противниците ще седят и ще те гледат докато си вадиш лекарството от джоба ли? Именно тук трябва да използваш платформер елементите, за да избягваш атаки или да се скриеш някъде замалко, докато избереш желаната от теб команда. Освен това в менюто може да си настройваш кога какво да използваш, когато нещата станат напечени.
или в търсене на бутон за skip, да откриеш комбинацията за reset (да, случвало ми се е и едва ли само на мен).
:lol: Май е било само на теб, да ти кажа.
- Принципът на напредването в играта се състои в следното: Обиколи всички места докато стане нещо и така 10 пъти с по 100 битки...
Така пък е по-мистично, а и вдигаш левъли колкото повече се биеш. Нищо чудно че си се изнервил на повтарящите се кътсценки, като не можеш да убиеш повечето босове от първия път. Обаче като си почитател на лесни игри от типа на Грандиа, така ще е :roll: .
- AI-то на спътниците е ненадминато... по самоубийства. "Изхаби си всичките MP и после умри за каузата!" Да, знам, че може да се "настройват" в менюто (но не и в битка), обаче реално има само 2 настройки: или изхабяват всичко, или не правят нищо.
И интелигентността е компенсирана с автоматично съживяване - колко хитро! Няма що!
Ако си направиш настройките както трябва и им отделиш нужното време няма да имаш този проблем. А и какво лошо има другарите ти да умират за теб? Играта не свършва, когато те пукнат, а когато главният герой умре. В повечето РПГ-та също като умрат няколко от приятелите ти няма game over, стига да преминеш през битката с живите и след това да съживиш мъртвите. В това няма нищо ново :wink: .

Gummi ship-a беше отвратителен в първия КХ. За това с никого няма да споря. Но времето през което го използваш е кратко, пък и аз въобще не се ангажирах да го ъпгрейдвам. За сметка на това ако беше изиграл КХ2, щеше да видиш че камерата и това са оправени. Gummi ship битките са вече интересни и много по-динамични.
И да се има в предвид, че нямам нищо против Disney героите, даже си ме кефят, но играта е подигравка с тях.
Аз никога нямаше да се сетя за радостните мигове прекарани с тези герои през детството ми, ако не беше тази игра. Макар и на пръв поглед комбинацията Disney и Final fanasy да изглежда глупава, Kingdom Hearts я прави адски успешно и по този начин впечатли хората. Доказателство за това са "скромните" 4 милиона продадени копия.

Поне поиграй малко втората част, и ще си промениш мнението спрямо играта :wink: .
Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.

Потребителски аватар
Diablos
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 443
Регистриран на: преди 12 години

Мнение Diablosпреди 10 години

lol, а тръгнахте от Chrono Cross :lol:

За нея нямам нито желание да споря, нито намерение-просто си ми е любимото RPG от всичките, които съм изгирал. Въпрос на вкус.

Chrono Trigger не съм я изиграл навремето, което все ще поправя с емулатора на SNES-а. Даже се чудя... Един приятел има емулатор за SNES за PS2-то си, значи там ще трябва да мога да си подкарам оригиналния Trigger, нали?

А Kingdom Hearts мен лично не ме издразни, но не ме и впечатли кой знае колко, макар че имаше някакъв особен чар.
Cloud и Sephiroth бяха убер в единичката, Leon беше педал.
Keep an open mind.

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост