NIOH

It only does 8071A06.
Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Показани са, но реално много малко сайтове (и тоя включително) имат реалните данни на сетовете, или дори рядко има откъде можеш да ги вземеш. В тоя сайт дори няма страницата тоя сет естествено ;)

И да, съгласен съм с теб, но реално тоя сет на мен не ми върши работа, той е за single katana откъм бонуси.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Бтв, планината Ибуки е страшно живописно ниво. Ако не бях със скина на прокажен ревенант, щях да направя супер снимки. Но това ниво определено ще си го преигравам с кеф - планина с пещери, лека мъгла, гъсти треви и типично азиатски бамбукови горички - направо се размазах от кеф. Това ми напомня, че другото хубаво нещо на Нио, освен геймплея и густо-гъстата атмосфера, са някои от японските природни кътчета, които са като извадени от първото Тенчу.

Много народ сравнява Нио предимно със Соулс и с Гайдена, но атмосферата и локациите, че и музиката, и главния злодей, са типично Тенчувски.Бих се накефил и Фромаджиите все пак да направят нова Тенчу игра с ДС трудност, история и геймплей. :pls:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Да, така си е - имаше доста прилични откъм атмосфера нива, дори нивото на жабата, което е повече вътре в сгради пак беше добре измислено и добре направено. Самия level design не ме кърти кой-знае колко, защото е в голямата си част напълно линеен, но по някакъв напълно объркващ начин (редовно да се губиш в някакво супер-малко ниво е доста неприятно). Но откъм атмосфера, музика и всичко друго е докарана доста добре.

Абе ако се откажа от ден първи на Mass Effect-а (както споменах в другата тема) то вероятно ще се върна сериозно към Nioh и дори ще прегледам списъка с трофеите и ще направя опит за платина. Нещо, което не съм правил от години реално погледнато ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Нивото на жабока е нормално да обърква - все пак говорим за нинджа-селце с капани и скрити врати. :) Нио издиша по левел-дизайн в сравнение с ДС, но в сравнение с тотално он-рейл бозите с невидимите стени е чувствително по-добре.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Играта вече я изпружих с краката нагоре, но мисля още малко да се позабавлявам на НГ+. Нио става далеч по-технична с високо Ки и Ки рикавъри и с гадове, които те свалят с 2 удара, с каквото и да си се накичил. Започнах да оценявам като една завършена система уменията на героя, на гардиъните (вдигат се до 30 ниво в НГ+), сетовете екипировка и всичко подръчни средства. Много по-стратегически и тактически почнах да действам от необходимост.

След края на основната кампания не пропускайте страничната мисия с два много радващи съюзени боса. Уникално се накефих на нея! ;)
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Тези дни не бях отделил никакво време на Nioh опитвайки да изиграя Horizon-а, но вчера един приятел беше на гости и искаше да му я покажа, че се хванах пак. И вчера с него поцъкахме вероятно 3-4 часа, тази сутрин също. Така, че минах вече (всички мисии) 4-тия регион, и минах първите 5-6 мисии на 5-тия.

Трябва да спомена бос, че първата бос битка в 5-тия регион, в горящият замък (няма да споменавам имена заради spoilers все пак) беше масивно cheap. Умишлено исках да не му вкарвам sloth/defense down тактиката, а да покажа на моя човек как нормално го биеш, но направо ме издразни до край!

Самите му удари са доста предвидими, но всичките му атаки от въздуха дразнят масивно, защото те вкарват в някакъв идиотски stun lock и нищо, че той ми хвърля там ножове/бомби от 15 крачки поне реално не можеш да се дръпнеш по никакъв повод. Можеш да опиташ да блокираш де, но аз играя само на high stance и блока ми е супер-неефективен.

Говорейки за оръжия то най-после ми отключи Dojo мисиите, които искат по 500,000 familiarity за всяко оръжие и направих тази за кусаригамата си, така че вече съм с якия пасив всичките ми атаки да правят повече damage и да хабят по-малко Ki - разликата се усети веднага!

Съответно с цел да направя мисията за копието започнах да играя с него и минах 3 от страничните мисии с него и съм вече на около половината път - копието верно е доста добра и дефензивна алтернатива на кусаригамата. Много странно обаче дори в ниската стойка най-бързите удари, които са доста къси и бързи такива пак изискват доста място около теб, което няма много логика. Понякога дори просто като поставя гада пред стена и ударите ми закачат стената и комбото спира, което дразни нечовешки.

Все пак ще кача до 500,000 familiarity всички оръжия де, начело сега с копието (защото копие ми е второто оръжие), ако ще да е просто да съм сигурен, че съм се научил поне базово да ги ползвам всичките.

Аз все още си карам с Red Demon сета, качих вече до 10 stamina (мисля, че това беше само за equipment load) и най-после мога да си нося целият сет под 30% weight и съответно отново съм на зелено agility - много съм щастлив по повода!

Вероятно няма да продължа да играя тази седмица де, защото искам да докарам до 100% Horizon-а, но вече съм 100% уверен, че няма да купя нищо чак до Persona 5, така че веднага след това се връщам до Nioh и ще направя честен опит да го изкарам до 100% също (включително всички трофеи).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vsv
Console Master
Console Master
Мнения: 1144
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение vsvпреди 11 месеца

Браво пичове, вие двамата сериозно я разцъкахте. Аз за сметка на това изиграх Horizon и Nier-а (само веднъж съм я врътнал де а има още геймплей) а Nioh-то при мен ще почака и още (въпреки, че може би съм към края, пети регион мисля, че беше, с онова голямото "животно" в кървавия кратер), защото вече съм на вълна Зелда :D .

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Без никакви спойлери Nioh има 6 региона със средно 3 основни мисии и 6 странични мисии всеки. След финалният бос на 6-ти регион имаш допълнителна основна мисия, която те връща отново в Англия, където има също бос (далеч не така труден като основният).

След един вид "края" на играта се появяват двете най-трудни бос битки (както king_of_the_universe беше споменал по-горе), и двете в комбинация от два от по-тегавите възможни босове. Отделно се отключва нов equipment/weapon tier наречен divine и един вид NG+, което ти дава да изиграеш цялата игра отначало с доста завишени нива на гадовете и босовете, но логично и с шанса да ти пуснат вече divine неща. Мисля, че тези divine екипировките са 150-то ниво като минимум също така.

Също така изрично не съм гледал списъка с трофеите, така че реално не знам дали за всички трофеи се изисква минаване на всички нива в NG+, но се надявам да има, че да имам реален стимул да я мина втори път целият в divine :).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Аз съм с Ханзо скин, РД сет - цял и Уест нещоси - 2 бр. от сета (воден меч и лък). Водният меч прави почти 1000дмг само от основна щета (А+ на Харт, с 37 Харт). Грандиозното ми Ки (150+) също се отразява страшно на геймплея.Ползвам Мистик умението на меча за завишена щета в гръб, водата като елементъл щета се комбинира екстра с нинджа-умението recurrent damage и със слоф онмйото. Респекнах си героя, щото вече нямам нужда от Онмйо за елементъл щети (имам даже Дивайн Бастард суорд с пойзън от Лондонското ниво :)). Всичко ми е Дивайн, щото на НГ+ можеш да вдигаш нивата на Гардиъните и хванах и вдигнах Папагала на 57 лак и 30% екуипмънт дроп рейт и пофармих малко ревенанти. Паячето има повече лак, но няма екуип-дроп. Други идеални за левъл-ап Гардиъни са Кучето (ки рикавъри и клоуз комбат), Телето (амрита и пари), че и Пауна на Нобунага. Започнах да гледам с други очи на нинджа уменията, просто има много полезни такива, вкл. и възкресяване на малко кръв. Ще експериментирам с всички Гардиъни, тъй като все повече разбирам колко добре са ги замислили да се използват в точно определени ситуации. С хубава екипировка, скилове и добре подбран Гардиън успешно се играят нива, искащи почти 100 левъла над сегашния ми. Е, и враговете, и босовете вече се знаят. :D

В НГ+ има и разместване на гадовете, а в началото на всяка мисия те пита колко Очинко купи да инвестираш (фармят се от ревенанти), за да ти вдигне шанса за Дивайнщини. Дивайнщините се ъпгрейдват като 150 лвл +1, +2 и т.н. до +10. Ето едно бързо видео колко по-кефещо е НГ+ с по-силни гадове, но и с далеч по-завършен герой:



Играе се далеч повече като Тенчу и НГайден, отколкото като ДС. Далеч повече се усеща динамиката на боя. Страничните мисии също са с по-назобани и с повече гадове.

Отделям още 15-20 часа да врътна и НГ+ и изцяло се мятам на Ниъра, а после едновременно японска и западна Персона! :yes:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Аз днес така и не намерих време да седна за по-дълъг период и викам дай ще направя някой кратки мисии на Nioh, вместо да зарежа по средата някоя от дългите на Horizon-а.

По тоя повод минах двете днешни Twilight мисии (за 90-то и 100-то ниво бяха, едната беше Lilly, другата в житата) и бях изненадан колко малък проблем имах всъщност. И двете ги минах без умиране, без никакви драма дори - нищо общо с мъката, с която минах тая с корабите.

Умишлено голяма част от тях играх с копието с цел да му вдигам familiarity-то и малко по малко започнах да му хващам цаката - дори се сетих, че мога да му кача в крайна сметка и някое умение де (досега съм играл без нито една точка сложена на копието :-(). И много се кефя на единият finisher за high stance - сигурно едно от най-cheap уменията въобще! Почти толкова е грубо колкото "дърпането" с кусаригамата. Вместо това в края на серията направо забива този срещу теб в земята и можеш да отидеш и да го довършиш.

Все така си карам с Red Demon де, според мен това ще е сета за моя build, той си върви комплект с огненото куче, което е и един от най-добрите guardian spirit-и за close range битки.

Инак това видео, което си дал е буквално същият жалък начин на бой, който аз прилагах като играх с меча! Чак не мога да повярвам, че single katana-та е толкова зле, че се налага така внимателно да играеш на практически първото ниво на играта пък било то в NG+. Пораженията изглеждат ОК като цифри, но при условие, че удря толкова бавно е реално много малък DPS на фона на същото ниво/build кусаригама, а съотвено е много по-рискова от бой с копието, което ти дава много повече свобода да биеш от растояние.

Но така де, истината е, че съм доволен, че играта предлага толкова различни начини да играе човек, стил за всеки има дето се вика и всеки guardian spirit и armor/weapon set допълват съответният стил. Това рядко го виждаме в някоя игра, изключително добре измислени системи, които да работят в пълен синхрон.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

danailkiller написа:Инак това видео, което си дал е буквално същият жалък начин на бой, който аз прилагах като играх с меча! Чак не мога да повярвам, че single katana-та е толкова зле, че се налага така внимателно да играеш на практически първото ниво на играта пък било то в NG+. Пораженията изглеждат ОК като цифри, но при условие, че удря толкова бавно е реално много малък DPS на фона на същото ниво/build кусаригама, а съотвено е много по-рискова от бой с копието, което ти дава много повече свобода да биеш от растояние.
Жалък, но много по-близък до реалната сеч начин, отколкото да въртиш кусарито като жонгльор и веригата (!) да разсича врага на дребни парчетоци. Или да бодеш с него от разстояние, което ми писна на третата карта. Отначало бях във възторг, после точно обратното. Не се виждам да изтърпя кусарито за цяло плейтру. Пък и понеже роул-плейвам нинджа, а кусарито изглежда нереално, единичният меч ми е най-близко като усещане. Копието го държа само за цял сет. А толкова съм свикнал да предвиждам разстоянието, че много рядко някой може да ме изненада и да ми изпревари силната атака на меча. Разсичането с два удара с меча и необходимостта от правилна дистанция ми напомня за Бушидо Блейд, която навремето съм играл безумно много време. Накратко, от фен на кусарито станах фен на единичния меч. Ако някой се опъне, отровата или слофа му виждат сметката. В краен случай слагам Кучето и с масивна щета в близък бой поря големите йокайци с три мощни удара. Босовете - откъм гъза с бързи удари и с меч с правилния елемент (големите) или отпред или отзад със силни удари (по-крехките). :D В Тубата има видео на Юки Химе/Онна разсечена на пълна кръв от 1 удар с огнен меч в гръб.

В НГ+ някои йокай правят нещо като стрейф, което не е анимирано както трябва и изглежда, сякаш ударът ти просто минава през тях, но това се отнася за всички оръжия. Просто ги е домързяло да направят още няколко анимации, май. Инак геймплеят работи много добре и тотално синхронизирано с всички вкарани джунджурийки. Трябва да пробвам парализа + удължено време за статус ефекти да видя какво им причинява. А облещеното йокай-лайтнинг бос ми дропна облещена маска със супер щета за лайтнинг. Това, комбинирано с лайтнинг Гардиън, ъксесърита с лайтнинг и с лайтнинг + спирит оръжие (Райкири), не ми се мисли какво би им вкарало! Ще се пробва.:lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Хехехе, никой не е казал, че нещата трябва да са близки до реалността нали така ;). Особено в игра където биеш демони, имаш guardian spirit, оръжията ти правят елементални поражения и какво ли не :-P.

Аз също обичам да се разнообразявам, но не и до степен, в която едно ниво да ми отнема тройно повече време, просто защото DPS-а ми е супер-нисък ;). Както казах всеки си има стил на игра, моя не включва минаването на едно такова ниво за половин час когато мога да го мина за 5 минути убивайки с по една серия (която е почти невъзможно да се блокира) с кусаригамата :D.

Инак уж днес нямаше да играя, а минах изцяло 5-тия регион, докарах доста над 500,000 familiarity копието и му минах Mastery мисията, следващото оръжие, което ще пробвам ще бъде брадвата - с нея играх алфата и бетата, така че се надявам, че няма да ми е страшна мъка такава ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Спиритси и демони е нямало, но те не са част от самия бой, а украшение към него. Елементал-поражение общо-взето са докарвали с нервно-паралитични отрови, прахчета и запалителни бомбички. :D

Не твърдя, че мечът е по-силен от кусарито. Твърдя, че няма тръпка с кусари и че от действително съществуващите оръжия е най-нереално и смешно представено. Наистина Нио ми е много по-интересно, когато знам, че нямам право на големи грешки. Докарва ми чувството от Гайден Блека. Не ми се влиза в изящен стъкларски магазин (метафора за бойната система в Нио), каруцарски размахващ кусари с набиране на 1 бутон. :roll:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Това го разбрах аз и ми звучи напълно логично безспорно, просто аз никога не съм бил фен на underpower оръжия :). Макар, че ако си говорим реалистично то човек, който наистина може да борави и върти лудо (без да си отреже пръсти/уши и т.н.) реално сърп вързан на верига ще бъде видимо по-ефективен от всяко друго меле оръжие :).

Друг е въпросът, че наистина от игрална гледна точка е съвсем лесно да помпиш бутончето и твоя да маже по стените гадовете :D. Което мен ме устройва де, особено сега когато основно използвам различните оръжия да ги докарам до 500,000 familiarity то ползвам кусаригамата само като видя зора и на босовете.

И да, тук трябва да натъртя - когато свикнеш как да ползвам кусаригамата то това прави играта минимум три пъти по-лесна и 90% от босовете стават тривиални заради невероятно големият нормален+Ki damage.

За пример снощи бих гигантският бос в горящото село (края на 5-ти регион) и го убих за около 2 минути без дори да ме удари с герой под 100-то ниво. Същият този бос, на 120-то ниво го бих с катаната буквално два дни, умрях десетки пъти там, направо го сънувах :).

Реално погледнато истината е, че аз вече правя второ пълно превъртане и малко нямам търпението да се лигавя с играта, гледам да ползвам максимално ефективните тактики, пък ако ще и да са cheap в някакви отношения :D.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

На мен точно второто превъртане ми е по-приятно, щото картите и босовете са ми ясни (особено неприятните лайненца като Умибоозу), не обикалям като пълен малоумник да търся бонус-жабки, мога да респеквам, експериментирам и пробвам герои на поразия. И има момент на изненада в разположението, количеството и качеството на гадовете, което е мощен плюс.

Изводът ми от абсолютно всичко в играта е, че кусарито е най-мощно като дпс и не иска никакви хитринки и настройки. Слофът тотално чупи трудността, отровата е изненадващо мощна (в НГ+ сваля огромните онита само с рикърънт демидж), а воден ефект + Слоф е няма такава гъзарийка.

Ниото чудесно ме готви за ГОТИ-то на ДС3, която дори не съм я пробвал още. :yes:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Такаааа, ами днес реших да погледна и твоята гледна точка и дневните Twilight мисии ги минах съответно с брадва (тази дето беше за 125-то ниво), и с единичната катана (за 145-то ниво). С брадвата нещата са ясни, ако играеш умно тя прави страшен Ki damage и дори големите йокаи остават без Ki и всеки удар е stun lock. Не ми беше много трудно, не ми беше и особено интересно обаче, хем е по-слаба от кусаригамата, хем не е толкова слаба, че да сменяш тактиките.

За сметка на това с катаната беше интересно и усетих тръпка такава - особено в началото където бях с един lvl. 100 меч (срещу lvl. 145 гадове) се налагаше много умно да започваш и свършваш всеки бой. В крайна сметка аз скоро съм играл това ниво и просто убих само тези гадове, които бяха на пътя де, но да - виждам ти гледната точка със сигурност.

Още не съм играл с twin swords, но вече направих по 500,000+ familiarity с всички останали класове оръжия и за тези, които не знаят мога да им дам някаква насока как се "усеща" играта с всяко едно от тях:
  • кусаригама - играе се изключително на high stance, в близък бой прави нечовешки DPS, вероятно двойно над всяко друго оръжие; не се подбира кой биеш, хващаш ги подред, като само гледаш да не правиш мелета, защото в high stance пораженията са само пред теб; така, че просто вървиш и всеки гад поред убиваш просто заради предмети и армита, шансът да умреш е особено малък освен ако не паднеш от картата
  • копие - отново препоръчително в high stance, задължително качването на някой от finishing уменията, най-добре това дето ги блъска в земята; чисто откъм DPS е нисък, но два от ударите в серията са много широки и няма проблеми с мелетата, последният удар събаря всички и само минаваш и ги довършваш; отново просто вървиш и никога нямаш грижи с нормалните гадове, по-големите йокаи са лек проблем ако стане меле обаче заради по-ниския DPS, така че тях ги биеш от разстояние и гледаш да не те бият още няколко междувременно
  • брадва - тук вече можеш да играеш mid или high stance, разликата в пораженията не е страшно голяма, няма нужда качване на някакви специални умения, защото прави нечовешки Ki damage и почти всеки гад ударен с една-две серии се "задъхва" и просто го довършваш; отново къси и концентрирани удари, така че стила е почти точно като на кусаригамата, можеш да убиеш всеки гад без много мъка ако е сам, така че ги бухаш подред
  • катана - единственото оръжие от всички до тук, което има валидна опция с всички стойки, но е препоръчително в mid stance заради доста приличната серия и възможността да блокирате удари с малка загуба на Ki; видимо най-слабото оръжие и говорим за много-МНОГО нисък DPS, почти незначителен и Ki damage също, така че не разчитайте на лесни finishing убийства; с меча всеки бой срещу всеки гад трябва да се играе предпазливо, да обмисля човек предварително накъде може да отстъпи, откъде да заобиколиш врага в гръб без да извикаш друг; при големи мелета практически трябва повече късмет отколкото нещо друго, така че е силно препоръчително дори да се заобикалят повече гадове на едно място; както беше споменато по-горе в този си вид играта много прилича на Ninja Gaiden на най-високите трудности, където всеки гад се усеща като бос и всеки бой е дълъг
Тук трябва да спомена, че все още не съм тествал отровата на тези по-високите нива, обикновено играя с огнен buff, не съм играл и с двойните мечове, така че за тях утре ще имам коментар.
king_of_the_universe написа:На мен точно второто превъртане ми е по-приятно...
Тук само да упомена, че аз я изигравам втори път, но не в NG+, а два пъти отначало, защото си загубих записа ;). Това е допълнителен повод да не ми се занимава с преиграване на идентичните нива и босове :). Първият път обаче не бях правил twilight мисиите и сега ги правя - доста ме радва различното разположение на гадовете и доста по-силните йокаи.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Мисълта ми е, че за мен НГ+ е по-приятно - с назобан герой и много опции за експериментиране. Днес напипах правилната система за катана за игра с мощен огнен удар във висока стойка:

1 - едно рядко ъксесъри, което дори не знам кога и как ми се е дропнало, но е задължително за всеки вид герой: със зелено умение "изисквания за сет -1", което ще рече, че 1 брой екипировка от даден сет се брои за 2 и така хващаш първия бонус на 3-4 сета едновременно + целия бонус на РД, да речем. Две такива ъксесърита заедно не дават -2, затова:
2 - второ ъксесъри за буустване на силна атака и/или огнен демидж; може и бонус за фамилиарити
3 - катана: тази на Ода, с умения за огнен демидж, повишен демидж на силен удар и скейлване с харт
4 - гардиъна с бууст на огнения демидж и демиджа за силен удар. Ако искаш само да пърлиш, гардиъна може да е Сузаку + рикърънт демидж нинджа умението
5 - мистик скила на меча за демидж в гръб

-> заобикаляш врага и го прасваш в гръб с мощен удар, при нужда натискаш бутона още 1-2 пъти. :lol: Ки не свършва бързо, щото се вдига заедно с харта, пък и РД сета е с бързо възстановяване на Ки. При повече от 1 изрод, събираш ги на групичка с приплъзване в ниска стойка и ги прасваш заедно след смяна във висока.

-> забавно би било да се използва и паунът на Ода (+50% статус ефект) с огнени и отровни шурикени и рикърънт демидж!

-> системата е приложима и за други елементи (има си съответните оръжия, ъскесърита и гардиъни), както и за другите видове оръжия - просто с тях се ползва друг мистик стил. Огненото копие на РД сигурно влиза особено твърдо, както и Ига кусарито, водния меч и т.н. Засега нямам мощна елементъл брадва, но ако набарам, ще пробвам и нея. :) За другите стойки и удари също стават системи - явно така е замислено, браво за което. :yes:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Хъм, за такъв аксесоар чувам за сефте, и да - това би било доста полезно с цел да хванеш малко повече бонуси! Днес не остана много време за игране, но успях да мина идиотската мисия със замъка и затвора под него (дето босът е големия с брадвата). Такова жестоко лутане няма просто, не знам защо, но някой от мисиите се ориентирам съвсем нормално, но 2-3 досега направо са ми късали нервите - тази беше сред тях.

Няма да разправям на какъв нечовешки късмет успях да събера всичките кодами, беше пълен ташак!
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5748
Регистриран на: преди 12 години

Re: NIOH

Мнение king_of_the_universeпреди 11 месеца

Качеството на левел дизайна на мисиите е много непостоянно. Има няколко идеални, красиви мисии , пропити с атмосфера, с разнообразно напредване в тях; има постни мисии с една-две заключени врати до първия сейвпойнт; най-после има и мисии, в които се луташ като в лабиринти, а уж би трябвало да са места за живеене. Изключвам само селцето на Ига, тъй като, като изключим творческото разкрасяване, истинското село е с подобни къщи (скърцащи подове, въртящи се врати и т.н.).

Пак ще кажа, че явно само са се пробвали и че втора игра в поредицата би трябвало да е видимо по-добре откъм главен герой, локации, противници и по-богат саундтрак. Историята не я броя, ТК никога не са се славили с особено увлекателни истории. За главния герой също си взимам думите назад - героите на ТК са тотални пънове. Винаги. :roll:

Давам на Ниото още време до края на седмицата, че искам да си довърша Бушидо Блейд билда – да мога да разсичам всичко с до 2 удара с меч. Алтернативата е кусари в ниска стойка с Прилепа и масаж на гърба. :lol:

Честито за Кодамите. :D Ако не даваха бонуси, дори и тези, които ги мярках на някой баир, нямаше да си давам зор да ги събирам. Повече ме привличат светлинките – рефлекс от ДСоулса.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: NIOH

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

За тези, които мислят да правят 100% на играта, но в момента не я играят препоръчвам точно днес да влязат и да минат Twilight мисиите - текущите две са реално първите две мисии в играта и са за 20/25-то ниво. Минете ги сега, че после кой-знае кога ще ги видим пак в ротацията.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост