Deus Ex: Mankind Divided

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3638
Регистриран на: преди 12 години

Deus Ex: Mankind Divided

Мнение DETONATOR-Mпреди 2 години

Май има някакво "лийкче". Интересни шотове има, чакам официално потвърждение.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Google translate:

Square Enix has announced the continuation of the famous cyberpunk series Deus Ex. The new part was subtitled Mankind Divided, it will tell us about how the future society was divided into castes augmented and ordinary people. In the middle of the action will be our old friend Adam Jensen - the protagonist of the game.

As in Deus Ex: Human Revolution, the events unfold in different parts of the world. For example, in Prague, Czech Republic, Jensen will have to sort things out with Victor Marchenko - an officer in the so-called Coalition of Human augmented (Augmented Rights Coalition).

The choice offers two styles of play: "quiet" passage and open battle. Artificial intelligence of enemies became better than Deus Ex: Human Revolution , play, respectively, will be more difficult. Enemies travel in groups and if suspected something was wrong, summoned colleagues together to explore the dark corners. No more single dummy.

In an open battle Jensen also have hard times: opponents bypass with flank attack of the entire group. Also at your disposal will go more useful implants. Now, Adam can not only see enemies through walls, but also scan them for electronics and ammunition. Hacker will allow the implant to hack turrets and computers at a distance (as in the Watch Dogs ).

Do you remember the blade in the hands of Jensen? In Mankind Divided is a lethal weapon will receive an alternative type of attack - Adam learned to shoot a crossbow as a blade. Fans of "noisy" passing too will be satisfied: Jensen blinds enemies smokescreen and with the help of X-ray vision shoots them from an automatic rifle.

For protection from enemy fire can be briefly activated nano-shield and then bullets will bounce off the chest of Adam. In general, mechanical augmentations of Human Revolution remained untouched, but the amount of improvement has increased markedly.

The plot of Deus Ex: Mankind Divided remains a mystery. Developers do not plan to migrate from a previous save of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution will not canonical.

For this reason, we have to say goodbye to some of their favorite characters, including and ( spoiler! ) pilot Farid Malik. In one of the missions of Deus Ex: Human Revolution Farida plane was shot down on approach to the landing. Life charming pilot was in the hands of players: could repulse enemy offensive and save Malik or throw it to die at the crash site. In Deus Ex: Mankind Divided on the job we will deliver new pilot - Elias check.

Developers do not plan to transfer stored from the previous part of the series - solutions Human Revolution players will not have consequences, and none of the four endings Human Revolution is not canonical.

The developers promise that additional work will have an impact on the gameplay. For example, if Adam decides to cross the road bandits in the beginning of the game, then later one of the crime bosses can considerably spoil the blood of the main character, set on a group of bandits in the next story mission.

Game development studio is engaged in Eidos Montreal. Deus Ex: Mankind Divided be released on the PlayStation 4, Xbox One and PC. Release date will be announced later.

The developers promise that additional work will have an impact on the gameplay. For example, if Adam decides to cross the road bandits in the beginning of the game, then later one of the crime bosses can considerably spoil the blood of the main character, set on a squad of thugs in one of the story missions.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3535
Регистриран на: преди 9 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение Jim Raynorпреди 2 години

I totally asked for this.

Само да не е коридорен шутър.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7509
Регистриран на: преди 10 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение epedosпреди 2 години

Е съмнявам се да е точно такова...
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3638
Регистриран на: преди 12 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Мнение DETONATOR-Mпреди 2 години

Малко не се разбира какво е новото от трейлъра, дано покажат режисиран геймплей на Е3 с новите неща.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3179
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година


:hype:

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5410
Регистриран на: преди 12 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение andycoleпреди 1 година

Изиграх я тия дни. Играта е стабилна, но очаквах повече. Освен визуално, не виждам с какво е мръднала спрямо Human Revolution(която е достатъчно добра де, чак писах ревю за нея : viewtopic.php?f=38&t=6670)

Сетингът - Neo Praga не ми беше особено сайбър пънк. Искаше ми се да е някав по-технологичен сай фай град, а тук имахме австроунгарска архитектура + , вечна сайбърпънк нощ и неонови светлини тук там :lol: Само гетото ме впечатли като атмосфера, но бях там прекалено за кратко.
Музиката е супер и подхожда на мрачната тегава атмосфера. Историята е пряко продължение на Human Revolution, но играта може да се играе и без да сте играли предшественика, макар че е желателно.
Светът е отворен, но е малък и детайлен. Занимавах се с почти всички странични истории, които не са толкова много така или иначе.
Най-важното и голям плюс в играта , е че има много повече геймплей от повечето съвременни игри. Контролите пак са си дървени, с почти походов стелт в трето лице, но пък работят, особено ако сте се преборили с тях в 1вата игра. Дали ще си рамбо с огромен инвентар и оръжия, стелт нинджа и хакер, или пък ще разчиташ на augmented атаки си зависи от теб и свободата от геймплеят и алтернативните начини за достигане на целта са доста кефещи.

Доста от историята е разказвана в някви разхвърляни бележки, вестници или с хакване на компютри и четене на имейли, които вече ме мързи да чета(може би от наближаването на 30-те, работата и многото други игри :lol: ).

Изцъках и day 1 dlc-то, - Desperate Measures, която беше от най-добрите мисии в играта.
Въобще като фен на поредицата и на Blade Runner това бе от най-чаканите игри за мен. Е, очаквах повече, но все пак съм доволен и я препоръчвам.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3053
Регистриран на: преди 9 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение danailkillerпреди 1 година

Не знам защо не съм писал като я изиграх, но като цяло съм съгласен с всичко казано по-горе. Реално има доста прилична визуална разлика и специално на PC всичко на max (и със спрян sharpen) играта изглежда доста-доста добре. Единствените разлики спрямо предната част освен визията е леко подобреният геймплей, особено shooting частта е видимо по-добре, и малко по-добре осъщественият свят на самите градове. Има доста повече места да се разгледат, повече входове и повече етажност ако мога така да го кажа.

Не е невероятна игра де, но историята е ОК, озвучаването е добро, и атмосферата като цяло е много солидна. Мога да я препоръчам на всеки, който харесва игрите с малко повече мислене, или на стелт игрите като цяло.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3179
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Добре звучи. Поправили са най-големият недостатък на Human Revolution - екшънът беше бая дървен и безинтересен. Dishonored, която е същия тип игра, беше другата крайност - неразвит stealth и доста читав екшън. Радвам се че в крайна сметка са обменили опит :) Защото голямото предимство на т.нар. immersive sims (System Shock, Thief, Deus Ex, Dishonored) е, че ти дават свободата да играеш както намериш за добре, екшън или stealth, убивайки или не.

Я кажете нещо за босовете. При Human Revolution бяха голяма мъка, след като буквално бяха взети от дуга игра поради липса на кинти. Друг подобен момент беше последната мисия, дето, ни в клин в ръкав, трепеш огромна армия от зомбита из някви коридори :facepalm:

Иначе се чува, че няма да има нова част, уж за да може студиото да се "посвети" на лицензирана продукция с костюмираните мишоци на Disney. Реалната причина ще да е мизерната печалба от Mankind Divided. Ама в края на краищата, знаят че няма голям пазар, защо тогава наливат милиони в безполезни F2P режими, мобилни бълвочи и скъпи реклами? Пак добре, че Eidos Montreal успяха да направят продължение, защото в един момент и това е било под въпрос. Стискам палци поредната рецепта за успех на пишман-маркетьорите да се провали и да се стигне до нов Deus.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3053
Регистриран на: преди 9 години

Re:

Мнение danailkillerпреди 1 година

vvarp написа:Я кажете нещо за босовете
Тук засегна направо болна тема ;). Босове практически няма, единствено в самия край на играта има нещо като бос, но той има толкова начини да се убие без реален екшън, че няма накъде.

Инак си прав за босовете в предната част, но това малко или много беше в оригиналната й версия - в нея особено ако играеш твърд стелт то убиването на бос беше направо гръцка трагедия, защото нямаше как стелт да се убиват, а ти нямаш ни уменията, ни оръжията да ги биеш нормално. Чувам, че в специалното издание на първата това било оправено изцяло, но честно казано не съм я играл.

И да, вече дори не се "чува" направо е официално, че разработчиците са посветени на общите проекти с Дисни, по-специално към Guardians of the Galaxy. Което според мен не е лошо де, нека да натрупат малко опит по чужди игри, да се затъжат за своите си игри и да получим някакво достойно продължение на Deus Ex, пък било то и след 4-5 години.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4169
Регистриран на: преди 9 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение RRSunknownпреди 1 година

Рециьсорското издание е истината - само минавам да го кажа. Много неща са оправени за добро - босовете също.

Потребителски аватар
andycole
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 5410
Регистриран на: преди 12 години

Re: Deus Ex: Mankind Divided

Мнение andycoleпреди 1 година

Да, в Mankind Divided са решили проблема генерално и босове няма :lol:
Чудя се да преиграя ли Director`s Cut-a на human revolution, помня че си го бях взел нов за 18 лв преди време. Верно при Deus Ex цените падат супер бързо.

Иначе може и да няма нов Deus Ex, но чакаме нова cuberpunk игра:


Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3179
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Честно казано, по-добре без босове, отколкото като тези в Human Revolution. Щото отвъд gameplay-ното противоречие с останалата игра, те по никакъв начин не бяха навързани с т.нар. narrative. Постарали са се да ги нарисуват, анимират и озвучат, ама каква полза след като се появяват в играта непосредствено преди сурвакарския бой.

Колкото за бъдещето на студиото, едва ли робуването на лицензирани франчайзи ще доведе до натрупване на опит. По-вероятно е да хукнат да рециклират Overwatch, Destiny и каквото там се продава в момента.
:smh:

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3053
Регистриран на: преди 9 години

Re:

Мнение danailkillerпреди 1 година

vvarp написа:...едва ли робуването на лицензирани франчайзи ще доведе до натрупване на опит.
Всяка работа носи натрупване на опит брат, а "робуването" на клиент колкото и да е неприятно си носи своите екстри също, най-малкото финансови такива, което не е малко за един екип. Имай предвид, че няма нищо по-кофти за един голям екип от това да си копаят по техен си проект и да закъсват малко по малко финансовото. Хората се обезсърчават изключително лесно в такива ситуации, нищо че уж си правят каквото искат да правят. Истината е, че хората работят за пари, и когато има потенциални печалби работят по-добре и по-ефективно.

Така, че за мен е много добре да поработят по чужди поръчки, дано тези поръчки им дадът и положителен опит и положителен финансов резултат. А кой-знае може и самите игри да са достатъчно добри и ние да се облажим ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3179
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 1 година

Дума да няма, че трябва и да се печели. Но аз имах предвид друг тип робуване и ще гледам да пусна тема по въпроса.

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост