Persona 5

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

О, сигурен съм, че е точно така за чата, но не виждам как това може да го направи по-приятна част от играта за мен :P. И така, както бях планирал от тази сутрин започнах пак да играя - дойдоха и преминаха изпитите, ходихме на фестивала с фойерверките и наближавам 4-тия dungeon. Малко си дадох почивка сега, че бяха поредица глупави дни, но се надявам тази вечер за пръв път да успея да вляза в него.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Няма ролевка за японци без нещо неприемливо за западняци - това ми е мисълта. И в Зелдата има японщини за преглъщане. Но тук като са сложили опция за фаст форуърд, просто не го виждам проблема. Има скипване - няма проблем. То, като сравниш с досегашните игри, по-приятна игра в тази поредица от тази игра няма как да има. Всичко традиционно от поредицата е изгладено и дообогатено в Р5, като изключим музиката и арта, които винаги са си били топ ниво. На Р4 й куцаха данджъните, в Р5 и тях са ги оправили. Няма какво повече да барат. Даже ми се струва, че прекалено често има сейф-стаи.

Та, Р5 лесно я виждам като заслужен връх в поредицата. Затова и основният пич отиде да се занимава с ново Ай Пи - тук просто няма какво да се подобри, най-много да да добавят фимейл протагонист и 1-2 нови линка за Р5Голдъна. :D
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение The Demonпреди 2 месеца

Aма мигновеният Game Over като ти умре героя, не искат и не искат да го махнат бе! Карат ме да псувам тука. :lol: А даже май в някои други игри от поредицата са го махнали вече. (нещо чух че в тия за 3DS го няма) Загубих доста работи от една такава нелепа смърт. Категорично няма смисъл от hard трудност, изобщо не се занимавайте. Дори на нормал си се умира понякога и противниците стават по-трудни с напредъка. Добре поне че сейв зоните са по начесто и ги няма гаврите от 4-ката, да си загубиш 2 часа игра. Не знам... в пълна загадка съм защо продължават да го държат този инстант гейм овър, като някой може да те съживи... :roll: То вярно че щеше да стане прекалено лесно вече... ама ме дразни това. Няма логика.


А това че я правят с идея за японският пазар е просто НАЙ-Огромният и плюс. Точно затова я харесваме. :) Друг огромен плюс е също така, че е правена за геймъри (в днешно време наричани "хардкор геймъри"), а не за масовият потребител. Тази игра абсолютно по никакъв начин не е разработвана с цел номер 1, да продаде повече. В нея няма елементи вкарани само с идеята да допаднат на масовият вкус. Докато я играя, имам усещането че всичко в нея... всяка текстура, всеки детайл е правен с любов. Едно усещане което вече много рядко се среща, но все пак се радвам че не е умряло напълно. Тя е една от игрите които заслужават да се купят фул прайс и дори да се изиграе повече от веднъж.

Много ми харесва как различни механики в играта се отключват като се запознаеш с някой. Вдигането на нивото с определен човек, не е само за правене на персоните. Отварят ти се нови избори и механики по време на битки, нови възможности в реалният живот. Kaкто очаквах, вече може да се правят повече работи по време на деня... Сега когато е лято и няма училищни занятия, ежедневието е различно... момчетата те викат да излизате, гледате филми, пиете кафе :mrgreen: Не спира да ме изненадва колко е яка. Аз все още съм шокиран как след толкова разочароващи продължения на големи поредици (Final Fantasy, Metal Gear, Resident Evil, Tomb Raider), все още се намират фирми, които знаят как се прави продължение! :yes: Искрено ще се радвам ако имат и финансов успех, такова отношение трябва да се подкрепя.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

The Demon написа:
преди 2 месеца
То вярно че щеше да стане прекалено лесно вече... ама ме дразни това. Няма логика.
Точно това е логичното - че щеше хептен да стане разходка в парка. Да не говорим, че главният герой няма оправдание да умира на поразия - още към средата на играта може да скалъпи персони с нула на мигновената смърт. Добре, че не съм гейм дизайнер, щото забрави за сейв толкова начесто. :lol:
The Demon написа:
преди 2 месеца
Аз все още съм шокиран как след толкова разочароващи продължения на големи поредици (Final Fantasy, Metal Gear, Resident Evil, Tomb Raider), все още се намират фирми, които знаят как се прави продължение! :yes: Искрено ще се радвам ако имат и финансов успех, такова отношение трябва да се подкрепя.
Основна Персона игра е нямала издънка, може би защото поредицата си остава самобитна по японски и защото не ползват купувачите за бета тестъри и дойни крави. Сега с тия ДЛЦ-та малко пробват да доят, но заслужават парата, така че няма да мърморя, а ще купувам. Даже арт-бука ще купя, който очаквано размазва. :yes:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

Амии не знам, аз съм на Hard от самото начало и за мен играта е пълна разходка в парка. Повечето гадове е много лесно да им познаеш слабостта, а тези, които нямат елементална обикновено имат врътки с различните приспивания и обърквания.

Единствено insta-kill уменията малко ме дразнят, защото често убиват точно главният герой както е на пълен живот и ако не е бос битка то хайде от последната safe стая :). Което не е фатално де, защото те са на често - по-скоро е фатално, защото аз рядко ходя да се записвам именно, защото обикновено играта не е трудна.

Все пак това досега ми се е случвало само 3 пъти, така че не е някаква болка за умиране.

Инак аз вчера и днес напъвам усилено, докарах до max rank Анн, Рейджи вече, на самия финиш съм с Докторката (с нея ши съ женимъ ;)) и Учителката също. Добре ми текат връзките с админа на фен сайта, и политика също - останалите от партито засега съм ги зарязал на по 4-ки ранг, защото искам да докарам до края връзката с Репортерката също така.

Отсега виждам, че няма да успея да изкарам всички връзки на 100% това изиграване де, погледнах един гайд за август месец и очевидно съм доста назад с някой от връзките. Няма проблем де, аз изрично съм си решил първото изиграване да го направя както си искам - просто за кеф, без гайдове, без да чета нищо в детайли.

След това ще направя едно бързо с твърд гайд ден за ден коя дейност да правя, че са сложили трофей за всички връзки в едно изиграване (те не се прехвърлят в NG+ така или инак де).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

И аз не се впрягам със соушълите, срещам се с когото когато ми е кеф. За гаджосване в момента съм се спрял на Футаба - забавна е и забавно озвучена, има и допълнителни сцени.

НГ+ е с достигнатите нива на социалните показатели, така че отпадат всички странични дейности за вдигането им (цветарският магазин е голяма досада!). Това би трябвало да даде достатъчно време за пълни соушъли. Е, има и по-труднооткриваеми връзки, особено Тауъра. Искам да отключа всички възможни ласт ранк персони, затова ми е зора за НГ+. :D
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

О и аз искам да видя как изглеждат всички high end персони, но не ми се жертваше свободата на първото изиграване - затова има и NG+ все пак :). Щеше да е по-яко (и малко нелогично) да се запазват нивата поне на max връзките, така в 2-3 изигравания ще max-неш всички, но и така стaва.

Инак днес стигнах до съкровището на 4-тия dungeon и съм леко неприятно изненадан - този откъм пъзели и дизайн беше най-интересен (досега), но откъм трудност беше съвсем нисък. И това предвид, че този път между 3-ти и 4-тия dungeon не съм влизал нито веднъж в Mementos и бях видимо по-ниско ниво. Не ми се мислеше ако бях пограйндил тук до 40-то ниво примерно - трябваше с по един удар да ги убивам всичките.

Дано нататък малко се вдигне трудността, че ще се наложи да мина на Merciless иначе.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Не знам дали го броиш за вдигане на трудността, но нивата стават по-дълги и сенките се респоунват по-често. Има и редки битки в които те обграждат по дифолт. Към края има и по-неуязвими врагове, но до тях е така. :D В интерес на истината, разликата между хард и нормал откъм битки не е толкова голяма - уийк спот и блъскаш. Baton pass при нужда (който даже пълни мана с аксесърито).

За вдигане на трудността най-адекватно е да играеш без айтъми, с по-слаби оръжия, на по-ниски левъли и с по-малко парти.

Специално за феновете на поредицата, ако бях Атлус, щях да пусна ДЛЦ/Р5Г с разбъркани уийкнеси, с повече гадове по време на битка, с максимално парти от трима (Р3) и с два сейва на ниво - в началото на данджъна и преди боса. И без Baton pass. Сериозно се замислям дали да не им пусна едно писмо с предложения на английски. Или ще накарам жената да ми помогне и да им го пусна на японски. :D

Ето малко дъвка за очите:

http://cosplay.kotaku.com/the-best-pers ... 1794096162

:cheers:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

Мдам, аз също бих оценил едно DLC с NG++ примерно където или weakness да са ограничени/разбъркани или просто да са сложени други гадове по dungeon-ите.

Но аз именно така играя, не съм купувал екипировка и оръжия от началото на 3-тия dungeon, не ползвам никакви предмети по време на битка, пълня си живота само с магии и единственото, което си позволявам е да пия по 1-2 предмета за повече мана (30% примерно) на основния герой - това към средата на dungeon-а. Да не говорим, че минах 4-тия dungeon на 30-то ниво, защото не ми се грайднеше няколко дни, а го минах в един ден.

В крайна сметка това малко ми "изяде главата" де, защото босът накрая ми убиваше главния герой с един удар дори като съм на пълен HP и с вдигнат guard :). Успях да го мина дори при тези ограничения, но се наложи една купчина buff-ове да си плесна, за да успея.

Но трябва да призная, че ми хареса това да успея с едно влизане в dungeon-а да го мина до края, второто влизане беше вече само за боса (където нямаш избор и трябва да излезеш).

Това, което ми прави впечатление е, че на този етап дори с 36-то ниво Strength базирана персона аз правя по-малко melee damage спрямо Ryuji (на 30-то ниво)... чудя се дали това е защото той е предвиден най-вече като melee герой, или защото той вече е с Max Confidant Rank персоната си.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Не е само Рюджи. Персоните на всички останали герои изглеждат и май са по-силни от персоните на главния герой. Примерно Ан с файъра направо убива с една магия, за гл.герой със същата магия му трябват 2 хода (още от самото начало, вкл. и след макс на връзката) срещу едни и същи противници. Като сравня цифрата на магия на персоните, на Ан е доста по-висока от всички персони на главния към даден момент, дори главния да има персони на по-високо ниво (освен ако не излизаш от гилотината, докато бая назобаш определена персона). Смислено е, щото гл.герой може да сменя персони на ход и да прави персони без уийкнеси, докато приятелчетата му не могат.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

Мдам, аз снощи така за майтапа влязах да ги разгледам и много се изненадах, реално Анн откъм Magic и Рюджи откъм Strength са с видимо по-високи параметри дори от моите най-високи персони. Включително и направих запис и си изхарчих практически всичките пари умишлено да жертвам персони от един и същ confidant върху най-силните, които имам и ги докарах към 45-то ниво (срещу 35-то на Анн и Рюджи) и едва започнах да доближавам техните параметри.

Тоест наистина са направени така, че съотборниците ти да докарват нещата откъм груба сила, а ти да ги докарваш откъм гъвкавост най-вече. Което е честно де, не знам защо ми отне само толкова време да му обърна внимание ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Има изключения от това правило за по-маловажните параметри на Персоните - примерно гл. герой ту е пръв в битка, ту някой друг от партито е пръв (в зависимост от това коя персона му нахлупя на главния преди битката), което означава, че ъджайлитито на персоните на гл.герой е общо-взето близко до ъджайлитито на персоните на другите. Същото е и при лака - този на Ан е равен с персоната с най-високия ми лак (на едно и също ниво на персоните), така че блъскаме конфюз-магии със сходен процент успеваемост. Същото е с лаки пънча на Мона. До момента, в който не реша да си осигуря нечестно предимство с пасивни бууст умения. :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

Днес не успях да отделя толкова време колкото ми се искаше на Persona 5, но поиграх може би към 2 часа сутринта. Успях да максна Докторката и се събрахме както се казва ;). Така не беше особено въодушевена, но какво да се прави - каквото съм я избрал - такава ще е!

Междувременно съвсем без да искам съм вече на 9-то ниво на Sun (Политика) и Moon (Админа на фен-сайта) конфидантите, така че явно и тях ще успея да максна :). От друга страна Футаба има много готини екстри, но ми е само 1-во ниво и нямам kindness, че да започна с нейната връзка :(.

Говорейки за неприятни неща то изкарах тъкмо почивката на Хавай (това в играта) и беше особено разочароващо събитие, практически нищо не се случи и почти никаква интеракция нямах всичките там 4+ дни! Според мен това е пропусната възможност, можеше да има яки интеракции или поне готино филмче с някакъв фестивал/огнено шоу.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

danailkiller написа:
преди 2 месеца
Говорейки за неприятни неща то изкарах тъкмо почивката на Хавай (това в играта) и беше особено разочароващо събитие, практически нищо не се случи и почти никаква интеракция нямах всичките там 4+ дни! Според мен това е пропусната възможност, можеше да има яки интеракции или поне готино филмче с някакъв фестивал/огнено шоу.
И аз не бих имал нещо против една 5-10 минутна анимация, ама едва ли са имали кой знае какъв бюджет. Можеха да измислятнещо обаче със сошъл линкс, примерно, щото е хубаво място, по-бързо да качваш и да има няколко опции за нещо за правене - сърв, плаж, бийч-волей, хавайски танци, нещо подобно. :D

Сан е добър сошъл, към края на играта, точно когато ти трябват много пари и конфюза влиза по-трудно, изнудването е 7000+ пари при някои персони. Админа е смотан тюфлек, но май съм го макснал помежду другото.

Кайнднеса след 3 е мега-бавен и ми се наложи да се занимавам с кво ли не, но Футабата си струва зора, щото: 1. уменията й са добри; 2. кът-сцените й са най-забавните от всички герой, поне според мен.

Виж, на патката Хару нямах (и още нямам) никакъв мерак да вдигам нивата, че и ми искаше някакъв скил на макс.
Да има много здраве да я максна на първото превъртане! :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Persona 5

Мнение danailkillerпреди 2 месеца

Ами аз тъкмо "преживях" цялата простотия около Мона и новия член на отбора за 5-тото подземие. Значи там около почивката в Хавай имаше някаква тънка логика да нямаш много контрол какво да правиш, но тук говорим почти седмица, в която единственото, което ти дава е вечер да се запишеш и да гледаш следващите сцени - това е!

Сега разбирам, че малко съм отвикнал от този тип игри, но направо ми късат сърцето с такива изпълнение, защото чак ми дотяга играта. Без майтап тази сутрин ми отне по часовник 2 часа, в които само гледах как си говорят и то не особено смислени неща! Към края вече бях на прага да извадя и да изям диска с играта!

За моя радост всичко това премина и вече съм в началото на 5-тото подземие, имам и нов член на отбора, който най-после има Psi базирани магии, което е чудесно!

Инак се наложи да вложа около седмица всяка сутрин да ходя да работя в магазина за цветя и най-после съм 4 kindness, така че в момента, в който мина тoва подземие ще започна да вдигам връзката си с Футаба, безспорно яки умения има, които много ще подмопогнат битките, особено в Мементос.

Връзките, които бях предвидил да докарам до 10 вече са почти готови (2 нива на Репортерката само остават), така че спокойно мога да отделя време на Футаба и Шахматиската (също яко умения за битки), и каквото свободно време име ще се виждам само с Макото или някой друг от отбора дето не са ми важни.

Говорейки за пропуснати възможности то трябва просто да се спомене, че абсолютно всички конфиданти на съотборниците ти (тея, които влизат в битка) са практически еднакви! Сега разбирам, че някой неща няма как да са различни - като предаването на реда да речем, но всички останали можеше да са различни. Някой да са полезни при преговори, други да помагат с лекуване от дебъфи и статуси, трети да те предпазват в бой и т.н. Това щеше да докара още един стратегически слой в играта, а не сега просто на 10-то ниво всички имат всички гореизброени, без да има логика или не.

Но така де, малко по малко й виждам края вече, сега като я разнообразявам с някой по-екшън ориентирана (като Dead Cells или Prey) е доста по-преживяема със супер бавното си и спокойно развитие.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Тегавината с котешката драма е най-голямата тегавина в играта като цяло. И най-фейкнатата и съшита с бели конци, мисля. It made my face tired. :lol:

Ами, на мен едни и същите умения на съотборниците ми се отразяват много добре в битка, защото са достатъчно на брой и не се проявяват често (само Батона го контролираш). Даже понякога има нужда от повече от един съпорт с римуув ейлмънт, защото гадовете го блъскат като мас-атака, а всеки съотборник има малък шанс за единично премахване.

Логиката е, че само главният бастун е уникален, а другите от партито са стандартници, с изключение на собствените им персони, които ги правят различни. А и как се мислят различни скилове за всички конфиданти, без повечето от тях да са много слаби, а други направо да се обезсмислят? :) Р5 е връх в добавянето на видове умения, магии и слабости, аз лично не знам какво повече може да се измисли. Даже бая персони започнаха да се припокриват (макар и не колкото в СМТ4) и, колкото и яки да са като дизайн, служат само за стъпало към по-високо ниво персона, т.е. не се използват реално в битка.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3084
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 2 месеца

Стана чудно как е докаран балансът между соц. дейности и оране на дънджъни? Може ли примерно да се мине почти без едното или другото? Ако играчът няма избор, би трябвало да е доста тегаво предвид времевото ограничение и изобилието от въпросните занимания.

Иначе, доколкото разбирам от впечатленията ви, с P5 практически са достигнали максимума на формулата, наложена с тройката. И затова ми е интересно как ще подходят с неизбежното продължение. Аз лично бих искал да видя нова формула. В този ред на мисли, може да се измисли не само главният да вика демони. Всеки от партито си има набор от персони в това число ексклузивни, които се развиват и отключват чрез соц. линкове и разните цивилни дейности. Главният естествено си запазва всичко. Друго развитие би било просто да няма "главен" - като ще е ролка, да е ролка.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re:

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

vvarp написа:
преди 2 месеца
Стана чудно как е докаран балансът между соц. дейности и оране на дънджъни? Може ли примерно да се мине почти без едното или другото? Ако играчът няма избор, би трябвало да е доста тегаво предвид времевото ограничение и изобилието от въпросните занимания.

Иначе, доколкото разбирам от впечатленията ви, с P5 практически са достигнали максимума на формулата, наложена с тройката. И затова ми е интересно как ще подходят с неизбежното продължение. Аз лично бих искал да видя нова формула. В този ред на мисли, може да се измисли не само главният да вика демони. Всеки от партито си има набор от персони в това число ексклузивни, които се развиват и отключват чрез соц. линкове и разните цивилни дейности. Главният естествено си запазва всичко. Друго развитие би било просто да няма "главен" - като ще е ролка, да е ролка.
Колкото повече време отделяш за линкове, толкова по-малко време ти е нужно за оране в данджъни. И колкото по-малко време ти е нужно за грайнд, толкова повече време имаш за линкове. Ако не отделяш време за линкове:
- партито няма да има подпомагащи умения по време на бой (освен от котака и един късен герой);
- вдигането на нива на персоните, фюзвани от Главния, ще е много бавно, освен ако не се играе на най-ниската трудност;
- няма да имаш вървежни аксесоари и айтъми.

Ако трябва да избирам между сошъл и данджън грайнд, сошъла е по-ценен, по-интересен като механика и в крайна сметка прави данджъните по-лесни от грайнда, тъй като като само с грайнд много бавно се вдигат нива, а и не можеш да грайндиш нон-стоп поради ограничената мана: няма мана -> няма магии -> няма уийпойнтс, а много малко монстъри са с уийкнес на обикновена атака. Може би, ако не вдигаш никакви линкове, даже на нормал ще имаш големи мизерии, предвид времевите ограничения за данджъните. Струва си като предизвикателство, ама половината оригинален геймплей се губи. :lol:

Балансът е следният: без гайд да не можеш да макснеш всички линкове с едно превъртане, но да можеш да врътнеш играта дори на хард с развиването на част от тях. Няма как да минеш играта без поне един линк на макс, защото някои се вдигат автоматично.

Може би е добра идея вдигането на всяко ниво сошъл с човек от партито да му дава по една допълнителна, нарастващо силна персона (които да могат да се фюзват помежду си), а сошъл със страничен човек да дава по допълнителна персона на Главния, каквато да не може да отмъкне в бой. А с персоните на гаджето и с някои от своите Главния да може да прави двойна атака (Суйко 2). Не мисля, че Атлус ще се лишат от главен герой и мисля, че в основните игри винаги ще е мейл, а в Голдъните - фимейл. И това е традиция от Р3. Най-доброто, което могат да направят, е да пуснат една анкета кои 50 най-любими персони да оставят, да добавят 150 изцяло нови и да разбутат уийкнесите.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение The Demonпреди 2 месеца

Така е. Тя играта така е дизайната, че да дава предимство на тези които правят разнообразни неща. Няма грешен път, както и да играеш, все ще имаш шанс да я биеш. Дали повече ще наблягаш на социалните дейности, дали повече на дънджъните и правенето на персони... все тая. :) Аз си признавам че не обръщам толкова внимание на правенето на персони. От това което чета, вас ви е доста интересно това да правите персони, да прехвърляте умения. Дори веднъж не съм използвал тия скил карти. При мен тактиката е, като почнат да стават слаби персоните и да не дават нови умения, правя нови без да мисля (нашляпвам някакви там, като бегло гледам да прехвърлям по-ценните скилове) и това е. Дали ще изкараш много герои до 5 левъл или ще макснеш няколко важни до 10ти... всяко пак си има плюсове и минуси. Вобще много пътища и всички верни. :D

Затова първият път човек трябва да я играе изцяло за кеф и за историята. Максваш си само тия хора, които са ти интересни и там някъде, ако видиш полезно умение. Героите които участват в битки задължително поне до 3-ти левъл. Там даваха голямото нововъведение - Прехвърляне на ход на друг човек. :) Щом Confidant-ите не се прехвърлят в Ню Гейм плюс, на първата игра се набляга на качествата - Чар, Доброта, Кураж и т.н. Втората игра само социалните линкове и вече се набляга на геймплея. Втората игра мисля да си я пусна на Hard, за да ме принудят да обръщам повече внимание на битките. :)

Определено има доста кътсцени и разговори. Но трябва някакси човек да се настройва и да го очаква. Понякога имаш 2 часа за игра и искаш да играеш в дънджъните, но ги прекарваш в четене и кътсцени. Друг път си я пускаш само да погледаш кътсцени, но път трябва да влизаш в дънджъни.... Има ги и тия моменти. :) В повечето случаи обаче си избираш. Но не може цялата игра само едното или само другото. Най-добре да отделиш поне 3-4 часа, че да хванеш и от двете, за да е пълно изживяването.

И аз съм някъде там. Отвори ми се Акихабара квартала. :D До 2-3 дни е и традиционният скул трип. (имаше ги и в предишните игри) Забелязах че тука някакси стават по-стандартни неща. По-голям реализъм ли се търси, нямам идея. Нито на фестивала с фойерверките, нито на ходенето на плажа станаха кой знае колко епични работи. Пак някакви бъзици де, но може би в миналите части бяха по-вълнуващи. Ще видим сега на Хаваите как ще е. :)

В играта има всичко нужно, без да ти трябва да гледаш неща в интернет. Много се изненадах, че гадателката ти предлага такива услуги, да видиш всички умения на даден социален линк... срещу скромната сума от 10000 йени. Супер удобно е, ако се чудиш има ли смисъл да вдигаш някой на макс. Обаче 100% никой не го използва и цъка в Гугъл за 2 секунди и ги вижда. Чийтъри! :mrgreen:

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Persona 5

Мнение king_of_the_universeпреди 2 месеца

Най-много време ми отива в правенето на персони, вече съм 100+ часа на пал-версията. Правя и ръчни снимки на интересните сцени. :)
Don't shoot! I'm a human!

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост