Tomb Raider (2013)

It only does 8071A06.
Отговори
Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7472
Регистриран на: преди 10 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение epedosпреди 4 години

Изображение
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5625
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение king_of_the_universeпреди 4 години

Какво означава на лаишки български "гоун голд"? :roll:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2969
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение danailkillerпреди 4 години

Това означава, че е създадено копието, което впоследствие ще бъде препечатвано от фабриките за производство на дискове. С една дума версията на играта, която ще получим на диска е вече готова, записана и изпратена. От тук нататък остава да се отпечатат дисковете, обложките и книжките и да се разпрати по целият свят.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
no.cow.level
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 702
Регистриран на: преди 7 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение no.cow.levelпреди 4 години

Терминът ми е познат от музикалните среди и го свързвам по-скоро с определена бройка шипнати продукти, а не с това, че е готов за производство. :blue:

Очаквам потвърждение от още някого, за да добавя допълнително значение в речника си. :D

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3524
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение Jim Raynorпреди 4 години

Каквото казва Дан е - готова за печатане. Gold/platinum в музиката е друго.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3616
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение DETONATOR-Mпреди 4 години

Става дума за Gold master - версията, която е готова за тиражиране. Следователно тя е одобрена от вътрешният конртрол за качество, както и от тези на Sony и Microsoft. Това не означава, че няма да има бъгове - просто покрива критериите на компаниите-собственици на конзолните платформи.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5625
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение king_of_the_universeпреди 4 години

DETONATOR-M написа:Става дума за Gold master - версията, която е готова за тиражиране.
Angel of Darkness :lol:
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1239
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение niki_преди 4 години

Edge написа:Tomb Raider can be seen as a sort of collage of design best practice, or as a collection of the generation’s greatest hits
Тоя цитат събира всичко в себе си и обезсмисля целият гигантски пост надолу :lol: . Буквално механики от куп игри + режисура тип Uncharted на съответните места.

И пак читава игра, но няма нищо общо дори с обещанията.

- Survival : :crazy: Първо stamina НЯМА в комбинация с регенериращо здраве - от тука няма за какво оцеляване да говорим. Всяко убито животно не се събира, не се яде, а просто дава experience и изчезва. Дори нито едно да не убие човек, няма никакво значение почти, освен, че дава малко exp към общият сбор, който се трансформира в точки за качване на скилове.
- Лекуванe няма. То няма и какво да се възстановява, след като в играта няма нито една скала била тя health, stamina или каквот и да е. Няма събиране на билки и тн., наказание ако скочиш от майната си няма. Поне в MGS3 ( игра от преди почти 10 години) ако се контузиш, ти пада стамината, не можеш да се целиш точно и тн.
- Създаване на оръжия, няма! Поне тук очаквах нещо. Всичко което Лара намира е на говото, а из нивата са пръснати съдъци със salvage, който се трупат като пари и с тях плащаш за upgrade-и. Самите подобрения не се изявяват в реална еволюция на оръжието обаче ( примерно нормалните стрели да станат огнени), а са предимно повече патрони, по- малко откат и тн стандарните. Примерно едининият от реален ъпгрейд на лъкът- споменатите огнените стрели - се добива в кът сцена, където Лара просто си намира запалка и си я монтира на лъкът.
За мен лично би било много по- интересно самите оръжия да претърпяват тази метаморфоза на цената на споменатите материали които се събират и човек винаги да се чуди, кой точно би му бил най- нужен.
- Храмове или мащабни загадки за решаве няма. Обикновенно са семпли и кратки пъзели, който не биха удовлетворили нито един сериозен фен на истинска adventure игра. Не, че реализацията е слаба, просто структурата на играта е друга - по- високо темпо, редуване platforming, леки пъзели, екшън и uncharted моменти. Няма място за разточителни загатки, как ще се карат обикновенните потребители да си блъскат главите в по- сериозен период от време.


Самият дизайн на нивата, определено обаче е скок спрямо Uncharted. Може да не са особенно големи, но поне са отворени зони с купища неща за събиране. Свързани са и с fast travel, ако човек иска да събере всичко из тях.
Тук е лекото намигване към хората които все пак търсят някакъв exploration. Примерно има много документи, който разкриват повече за историята и тн. неща. За да не обесмислени съвсем, като странична част от играта - малко или много изследване е необходимо за събиране на Salvage, a допълнителните неща за събиране дават голяма част от experience-а. Колкото повече време отдели играча на изследване, толкова повече неща ще може да развие, като оръжия и умения. Тук аз намерих малко което да ми напомни какво играя, изследвайки из основи зоните събирайки всичко из тях.
В Uncharted примерно самoто изследване на нвата, като дизайн просто е отписано почти.

Играта съчетава доста елемнти и има още какво да се пише, но в тези аспекти ми беше надеждата. Горните неща не са задължителен минус за целевата група потребители. Самият дизайн на играта диктува тя да бъде по- близо до стандартен екшън- adventure, какъв е жанра днес. Survival рекламите, създаването на оръжия и тн. са просто рекламен трик, но реално в нея няма нищо развито достатъчно, че да я отличи.

Както казах играта е събирателен образ на работещите механики това поколение и това я прави добра, но някак си исках нещо малко по- различно. Ясно, че нямаше да е това, което предсравиха като визия, когато я обявиха.

PS. До средата съм има още какво да видя, преди да правя крайни заключения.

Потребителски аватар
epedos
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 7472
Регистриран на: преди 10 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение epedosпреди 4 години

Аз лично се надъхах бая!
PS4 "who knows when" Crew

"‎И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1239
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение niki_преди 4 години

niki_ написа:Горните неща не са задължителен минус за целевата група потребители..
Както казах играта е събирателен образ на работещите механики това поколение и това я прави добра, но някак си исках нещо малко по- различно .

Дам, целият ми пост не някъв hate, не са пасажи от ревю за някоя медия примерно, пиша лично мнение във форум за аспектите в които niki геймъра искаше разлика. :lol:
Като игра си е добра, особенно за днешните тендеции в дизайна на игри. Примерно за разлика от reboot-a на Hitman тук играта работи във това което иска да прави. Дори с просто око се вижда, че доставя много повече геймплей от Uncharted, че и доста други игри, било то по- страничен на места.

Примерно точно с andycole наскоро си говорих, как дори автоматизираният exploration в Uncharted не е основен пробелм, а това, че самите нива не го изискват почти по- никакъв начин, извън основната линия. Тук поне нивата ти дават възможност да ги обикаляш, за едно или друго.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3111
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 4 години

niki_ написа:Както казах играта е събирателен образ на работещите механики това поколение [...]
Бих казал "продаващите" механики...
Убеден съм, че Crystal Dynamics могат и повече, но в днешно време, баш-"дизайнери" са типовете от маркетинговия отдел. И то именно онези, дето не отбират от нищо.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3524
Регистриран на: преди 9 години

Re:

Мнение Jim Raynorпреди 4 години

Все се чудя, защо не махнат реген хелта на по-висока трудност, или дори като опция в менюто. Да има режим тип Fallout: New Vegas.
Едва ли би им коствало повече време да реализират нещо подобно, отколкото да направят бруталната коса на Лара.

Сцените, в които Лара е ранена и които са коствали много дни и нощи motion capture и оптимизация са абсолютно сринати като целен ефект от regen health-a.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3616
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение DETONATOR-Mпреди 4 години

Щото трябва да се пренаписват доста неща отдолу по кода и да се вкарва цял ред таблици, които следят кога си ранен, кога си излекуван. Не че не може да се направи - сигурно някой е взел решение, че е по-лесно да я няма тая екстра. Иначе дизайнерите не са толкова глупави, че някой от тях да не е предложил "абе дайте да направим "сървайвъл" режим, в който да премахнем регенерацията на кръвта". Маркетинг отделът е казал "всичко това е хубаво, ама според гейм-лаба ни едва 3% от играчите играят на най-висока трудност". И всичко е приключило до там.
Аз поне залагам, че е станало долу-горе така.

Иначе за играта - няма да крия, че ми допадна изключително много. Просто е прилепчива - къде с кинематография, къде с работещи механики, къде с яка атмосфера - вкарава ме във филма. Като за подобен тип
заглавие си е екстра.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
niki_
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 1239
Регистриран на: преди 9 години

Re:

Мнение niki_преди 4 години

@vvarp точно.

Именно същотото обяснявахме с Ясен на blemantopff на друго място. Момчето очаква хардуера да развие геймпея следващия джен. Реалния фактор за качеството му обаче се намира в таргет групата на маркетинговият отдел, а не че ние тука сме толкова големи и виждаме неща, дето 'некадърните дизайнери' не виждат. :lol:

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3616
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение DETONATOR-Mпреди 4 години

Продължавам да я играя и продължава да ми харесва. Нацелиха ми слабото място.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2220
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение The Demonпреди 4 години

След всички тия трейлъри, мейкинги, интервюта и т.н. дето ни заляха, знаех че играта ще е още по-автоматизирана и от времето когато Crystal Dynamics бяха с Eidos. Aз някъде там спрях да я играя поредицата, горе долу от излизането на Legend. За повечето хора, Tomb Raider винаги е била игра, която продава заради сексапила на главната героиня. Сега като се замисля, може би и мен така ме купи в тийнейджърските години. :) Kaто видях за първи път геймплей от Tomb Raider 2 по една немска телевизия, си помислих "Леле колко яко, управляваш истинска виртуална героиня...архелоогия, решаваш трудни загадки и пъзели с дни или седмици... " Горе долу и така се оказа, минавах разни места със седмици. Доста трудна ми беше тогава, че и сега.

Истината е, че ако 98-ма бях видял това което ни предлагат сега Crystal Dynamics, сигурно щях да се насера от кеф. :D Е това вече е истинска виртуална героиня. Можеш да я гледаш от 101 ъгъла на камерата, как се пребива, търкаля, има десетки хипер реалистични движения. В този аспект CD са стигнали максимума на възможното. Стрелбите и бойните сцени са на светлинни години пред тези на Core Design. Нивата, макар на места доста скриптирани, имат толкова много детайл, че чак дразни. :) Диалози, кът сцени, абе каквото се сети човек е на оптимално ниво. Оригиналните части направо си изглеждат като работа на студенти в сравнение с това.
Обаче ми е жал за играта, защото за 20 %, досега съм умирал само на глупави кът сцени с помпане на определени бутони. Толкова си личи, че е правена да се хареса на всеки. Изкуствено усещане те залива отвсякъде. Започнали са да правят някакъв сървайвъл режим, който би могъл да се получи страхотно, но са го орязали в момента в който е почнал да става по-комплексен. Тази игра, с тази графика, отворен свят и истински сървайвъл RPG режим, би се превърнала в някакво истинско завръщане на поредицата. Поне засега мнението ми е, че е поредната комерсиална високобюджетна боза. Тomb Raider беше игра, която много хора опитваха заради Лара Крофт, но малко успяваха да довършаш и още по-малко да намерят всички тайни.

Потребителски аватар
Rinaldo
Контакти:
SEGA Sage
SEGA Sage
Мнения: 2784
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение Rinaldoпреди 4 години

The Demon написа:...
Съгласен. Tо не бяха разходки из подземия, супер яка атмосфера, търсене на пътища, къде може да скочиш, къде да пробваш и да и видиш сметката на кака Лара. То не бяха стряскания да ти скочат от някой тъмен ъгъл черни песчета, я вълци, я добермани, някой прилепче да ти наточи от кръвчицта и търсене на малки и големи аптечки, или да речем при конзолната версия на 1ницата, там сейва бе на определени места. От време да време някой филмче, ако не е орязъно в играта, да те вкарва в историята леко... Помня и че малко със залитане се управляваше Лорчето и бая и се чупеше носленото, щеше да е яко навремето да и точи кръвчица. ТР я зарярзах от 5тицата, но последно пробвах някаква за бокса и то не беше стреляне с някви бандити постоянно, още тогава се видя екшъна, а загатките не бяха дори интересни... Видяхме какво се случи с Резидънтите, няма какво да ни учудва, че това се случва и с други игри... Но когато чуем, някое старо култово заглавие, не трябва да ахваме от кеф, че ще се върнем в стария тип игра и старите спомени.. Видяхме, че това рядко се случва и вече се залага на куп други неща. Не продава ли една игра еди си колко бройки, студиото умира.

Ей сега да пуснат да речем един МИСТ за 360 ПС3 или следващите конзоли, ако ги направят както трябва да са си трудни, не знам 1000 бройки дали ще продаде играта, макар на времето да беше култ. Но който е фен на екшън адвентчъра, за едното изиграване надали ще има проблем с новия ТР. :)

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3616
Регистриран на: преди 12 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение DETONATOR-Mпреди 4 години

Новият Tomb Raider бил боза? Че играйте си старите части - не са малко. За мен дотук си е GOTY.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2969
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение danailkillerпреди 4 години

В голямата си част съм съгласен с The Demon за новият Tomb Raider, но поне за мен изключително добрата атмосфера, добре озвучените, че и доста смислените диалози, самото управление е много добро, има и много места където да се разхождаш и да се катериш. Реално аз бих бил доволен ако имаше малко по-сериозна RPG система, примерно уменията да са в по-разклонена дървовидна структура, или пък оръжията да се upgrade-ват с частите, които намериш, а не с това общото количество salvage дето имаш.

Но това са някакви изключително дребни кусури на фона на изключително приятната за игране екшън игра, която получихме. На мен ми и допадат локациите, в голяма част от тях имаш доста места да се катериш, дори в така умишлено наложените екшън сцени (на местата където трябва да се биеш искаш или не) пак имаш избор да си промениш радикално позицията, да се качиш по-горе, или пък дори и да ги заобиколиш и да им се врежеш встрани или в гръб.

Дето се вика особено на Xbox360 където нямаме Uncharted то новият Tomb Raider е най-близкото до него, което имаме. Но за сметка на Uncharted тук имаш доста повече свобода да се разхождаш и да търсиш съкровища или просто savage, имаш и все пак някакъв избор как първоначално ще си развиеш героинята и на кои оръжия ще наблегнеш когато ги upgrade-ваш.

Винаги може да е по-добре, но в случая новият Tomb Raider е предостатъчно добра екшън игра, пък било то и повече подобна на Uncharted поредицата отколкото на своята ;).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3524
Регистриран на: преди 9 години

Re: Tomb Raider (2013)

Мнение Jim Raynorпреди 4 години

Дан и Детонатора са прави, че "боза" е радикално определение, но разбирам и сантиментите на Демона - колко поредици бяха умишлено докарани до най-малкия общ знаменател. Няма как да не те глозга като почитател, макар ТР специално да носи няколко идеи по-малко вина в това отношение.

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост