LAIR (ps3) review

Reviews, previews, features.
Аватар
ZaG
Мнения: 3802
Регистриран преди: 17 години

LAIR (ps3) review

Мнение ZaG14 години

LAIR, хората или я мразят или я обичат, повечето я мразят. Това може да се дължи на начина на оправление комбиниран с трудността и дизайна на играта.

За какво става въпрос: В LAIR, играча оправлява дракон посредством движения на контролера, след пач има и опция за използване на аналозите. Водят се битки във въздуха и на земята, наличен е близък бой с противникови дракони и други същества. В играта се разказва за опустушен от вулкани свят където човечеството е разделено на две общности.


История 7/10
Светът в LAIR e опустошен от масови изригвания на вулкани. Преди бедствието, хората са били обединени, но в следстви е разделят на две фракции- Мокай и Есилия. Двете общности имат много различни виждания за света и причините за бедствието, живеят по различен начин. Мокаите са ситани за варвари живеещи в пещери. Главния герой в играта - Рон е воин от "Sky Guard" на Есилия и като такъв язди огнедишащ дракон и брани народа си. В следствие на обстоятелствата избухва война между Есилия и Мокай. Обърнато е внимание на теми като предателството, жаждата за власт и др. Историята се разкрива от, кратък разказ в началото на всяка мисия и разбира се филмчета в началото и края на мисиите. Като цяло историята е достатъчно интересна и интригуваща за този тип игра.

Геймплей 9/10 Битките се водят във въздуха и на земята. Разбира се тези на земята са много по малко от тези във въздуха. В мисиите, играчът трябва да пази конвои, да унищоава крепости и градове, да се промъква в сърцето на вражеската територия. Дракона може да си възвръща кръв когато е в близък бой с други дракони или когато яде войници. Понякога трябва да се унищожават колосални същества застрашаващи града или армията.Има разнообразие в играта. Мисиите са напрегнати рядко оставят време човек да си отдъхне, играта е доста трудна и не прощаваща.
Може да се използват специални движения. Когато драконът натрупа достатъчно "carnage" може да влезе в "rage mode", тогава може да се направят доста зрелищни "takedowns". Чрез тях много бързо и зрелищно се убиват противникови дракони или ездачите им.
Тук играта се отличава с това че се опитва да е реалистична. Няма радар а когато гадовете са надалеч е понякога трудно да се види къде точно са те точно, в резултат може да такувате собствените си дракони. " Кво си мислят тия Фактор5, летателна игра без радар и гадовете се откриват трудно Ужас!" Ама не! Това е дракон не самолет, драконите нямат радари, а и в действителност е трудно да се виждат неща на голямо разстояние докато слънцето ти блести в очите и летиш с висока скорост. За това е добавен "rage vision", това е начина по който дракона вижда, така гадовете са с различен цвят от приятелските дракони. Интересно е че като се включи погледа, камерата се сменя и се гледа от гледната точка на дракона не на ездача.
Koнтролът с помощта на сиксаксис е страхотен. Когато се дръпне контролера назад, дракона се издига, когато се пусне надолу контролерът дракона се снижава, при наклон дракона завива в съответната посока, при рязко дърпане, дракона се обръща на 180 градуса. Със r2 или l2 се забавя скоростта, когато се натиснат и двете дракона се спира на едно място. Тук отново се вижда как играта се стреми да е реалистична. Реакцията на дракона при някои команди е мноого леко забавена същевременно е достатъчно бърза за да не се чувства дракона тромав. Направо имам чувството че наистина държа юздите на дракон.
Би било хубаво играта да имаше повече и по страшни босове.

Графика 8/10
Играта изглежда впечатляващо. Арта е много добър и спомага за една доста тъмна и тегава атмосфера. Някои нива са много оригинални като дизайн. Повечето същества изглеждат заплашително и интригуващо. Енджина обаче се мъчи на места. Впечатляващ е огромния брой, от порядъка на хиляди, и големина на обекти които потдържа но понякога скапаната анимация на Мантите се набива на очи и определено разваля цлостната визия и чувство. Хубаваото е че това се случва само на 1-2 места.

Звук 9.5/10
Невероятен саундтрак! Не очаквах такова нещо. Когато чух първата мелодия се стъписах. Музиката придава епичност и спомага за тъмната атмосфера на играта, съответства много добре на нивата и мисиите. Войс актинга е добър, някои реплики са със неправилна интонация и звучат нереалистично но не се набива на уши и не разваля чувството от играта.

Краен резултат 8.5/10
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Аватар
RRSunknown
Мнения: 5439
Регистриран преди: 15 години

Re: [Game Reviews] LAIR (ps3) review

Мнение RRSunknown14 години

Играта има ли нещо с Panzer Dragoon?

Аватар
ZaG
Мнения: 3802
Регистриран преди: 17 години

Re: [Game Reviews] LAIR (ps3) review

Мнение ZaG14 години

Освен че и в двете игри се язди дракон и се лети, нямат нищо общо, Panzer dragoon е rail shooter а тук си свободен да си летиш из нивата.
Fight for those you have lost and for those that you dont want to lose !
Изображение

Аватар
RRSunknown
Мнения: 5439
Регистриран преди: 15 години

Re: [Game Reviews] LAIR (ps3) review

Мнение RRSunknown14 години

AAAAA, през цялото време си мислех че това е някъкъв вариант на Панзера. :facepalm:

Кой е онлайн