The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
vsv
Console Master
Console Master
Мнения: 1144
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение vsvпреди 11 месеца

Снощи я пусанх за малко на Wii U-то и още в началото, когато излезнах от пещерата и завъртях камерата към света доста насичаше :lol: . Или съм се разглезил с плееца или просто игрицата си лагва на моменти.

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8484
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение BardoSoreпреди 11 месеца

Просто явно конзолата толкова си може.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Специфично Wii U версията има проблем със зареждането на open world chunk-овете точно в този регион, на повечето други места е по-добре. Но да, ще трябва да свикнеш с падането на кадрите под 20fps ако опитваш да изиграеш Wii U версията.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vsv
Console Master
Console Master
Мнения: 1144
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение vsvпреди 11 месеца

В интерес на истината снощи разцъках повечко и кадрите наистина падат драстично само на определено място в началото, което е добре и игрицата се играе. Не съм стигнал много надалеч, но за момента се държи на границата на играваемостта и си я цъкам с кеф

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Другото такова място е селцето Какарико. По принцип съм сляп за падане на кадри в игрите, но там го усетих и ме издразни. Прежиява се де.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Конете са пълен ташак, аз изобщо не ги ползвам. Освен това, най-добрите коне не могат да се регистрират в конюшни така или иначе и като цяло си ходя пеш.

В лабораторията дето ти оключват снимачката на таблета предлагат и ъпгрейди - препоръчвам този за бомбите, много е полезен. Освен това ще ти споменат, че има още една лаборатория на север - който види зор с гардианите да ходи да я намери.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Legend of Zelda: Breath of the Wild - An Open World Adventure | Game Maker's Toolkit

С две думи - защо малката Зелдичка е крайъгълен камък в индустрията.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
vsv
Console Master
Console Master
Мнения: 1144
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение vsvпреди 11 месеца

Аз вече си я цъкам на Wii U pad-а излежавайки се и без почти никакъв сеч на кадри, много по-гладко се играе :D !

Edit: връщам си думите назад, лагва си по същия начин, просто не бях в населено място, когато го тествах. Иначе само в селцата си лагва, навсякъде другаде засега си е ок ;-)!

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Аз също имам Wii U версията и лагванията са на идентично места без значение дали играеш на телевизора или на пада :).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

По въпроса за "крайъгълния камък", ето какво може и трябва да се подобри:

(неголеми спойлери)

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Е то ако няма неща за подобрение, начи няма игра.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Врътнах я снощи, колкото да видя края. Откарах стабилно към 70 часа, но не съм минал половината странични куестове и 40тина шрайна. Чудя се да я мъча ли още сега, или да изчакам някой друг месец до ДЛЦ-то.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3537
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Jim Raynorпреди 11 месеца

DETONATOR-M написа:Е то ако няма неща за подобрение, начи няма игра.
Остави го сега вварп, трудно приема, че Фуджибаяши изкара добра зелда, след като от години го набеждава за некадърник у форумо. :lol:

Само като видиш какъв binge е направил бънихопа на играта (112 часа, по 7-10 дневно) и става ясно колко са "значими" проблемите. Но е сигурно, че има накъде да развиват - важното е, че сега има и от къде да почнат :) Аз им се радвам по детски, защото явно още го могат.

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Dementius написа:Врътнах я снощи, колкото да видя края. Откарах стабилно към 70 часа, но не съм минал половината странични куестове и 40тина шрайна. Чудя се да я мъча ли още сега, или да изчакам някой друг месец до ДЛЦ-то.
И доволен ли си?
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Ами, като цяло да. Тази Зелда си заслужава десятките в много отношения и се радвам че разчупиха формата след толкова много години.

Няма да спойлвам нищо, но от последната битка очаквах малко повече. Може би ми се стори лесна защото се бях нагрухал с много сърца, най-яката броня и се запасих здраво с храна. А и ми се падна RNG, с което се справих лесно. Това е с четирите дънджъна минати. Сигурен съм, че ако не се минат всичките или поне някои от тях, последната битка е значително по-трудна и/или има допълнителни фази.

Това е за момента - не мога да дам пълна оценка без да съм минал поне още няколко странични куеста - в това отношение доста я попретупах.

Единствената ми по-голяма критика освен падането на кадри тук там е липсата на достатъчно музика. На места ми се стори малко пуста откъм звук. Разбирам, че по-минималистичен саундтрак върви добре и подпомага да се ориентираш какво става около теб - шрайнове, мобове, животни, някои насекоми и други неща издават звуци и е важно да ги следиш. Но можеше да сложат повече музика на местата, през които само пребягваш и няма много за правене.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

Как са дънджъните и босовете? Щото според отзивите са сред нещата за "подобряване". Което хич не е аргумент, след като "добрите" зелди винаги са изкъртвали по тези параграфи. Даже Skyward Sword била с по-добри дънджъни, по-яки босове и с по-голямо разнообразие от врагове, а уж беше дъното :roll:

И след като стана дума за Фуджибаяшката, ами по-малко кадърен е от предшествениците си. Факт. Това, разбира се, не го прави некадърен, но я си представете какви чудеса би сътворил един нов Тедзука, Коизуми или поне Аонума.

Пак хубаво че Breath of Wild е прекалено важен проект, че да го оставят изцяло на Фуджибаяши. Задали са му правилната насока, сформирали са му здрав колектив от техничари и дизайнери (50% Monolithsoft, 30% ветерани). Затова основно са влезли в крак с времето и поне малко са надградили т.нар. immersive симулации и "отворените" светове. Както неведнъж писах в темата, приветствам всичко това и искрено се радвам, че опровергаха първоначалните си планове за скромна, 3 годишна разработка и опасенията ми свързани с това.

Напредъкът обаче не компенсира липсата на читави дънджъни и запомнящи се босове, куестове, персонажи. Все неща, които винаги ги е имало в "добрите" зелки, ако не в изобилие (до Majora), то поне достатъчно (WW, TP). Все неща, които винаги са убягвали на конвейерджията Фуджибаяши.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re:

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

vvarp написа:Как са дънджъните и босовете? Щото според отзивите са сред нещата за "подобряване". Което хич не е аргумент, след като "добрите" зелди винаги са изкъртвали по тези параграфи. Даже Skyward Sword била с по-добри дънджъни, по-яки босове и с по-голямо разнообразие от врагове, а уж беше дъното :roll:.
Дънджъните и босовете по трудност ми приличат на Несовските - т.е. колкото трудни си ги направиш. Подобно на първата Зелда, преди дънжъните можеш да посъбереш сърца и после да ринеш наред. Вече сигурно си прочел, но в дънджъните не получаваш специални оръжия или предмети, с които да решиш пъзелите вътре.

Всеки от четирите си е напълно самостоятелен и с първоначалните руни които вземеш можеш да решиш пъзелите. Едно от уменията, които получаваш след един от дънджъните може да ти даде малко преднина за останалите, но само толкова.

Цялото ниво е един голям пъзел с движести се части и ти дават възможност да манипулираш дадени елементи - това е чисто механично. Разместват се платформи, някои от стаите се въртят и тн. Този, който прилича на камила ме озори много - три вечери след работа го мъчех преди да го мина.

Освен босовете накрая, няма много битки - има дребни мобове и гардиани, но аз гардиани биех преди да завърша всички дънджъни и вече знаех как да ги трепя. Усеща се един лек dumbed down момент, но това може и да е нарочно. По-лесна лаунч игра би продавала по-добре на масовия пазар, или поне аз така си мисля.

Breath of the Wild е трудна да се определи или сравни с конкретни аспекти от предишните Зелди и според мен точно това и печели оценките. Ако искаш да си я изиграеш с кеф минаваш колкото контент си искаш и никой не ти дава зор - битките ще станат много лесни, но за този тип минаване това не е ключовия момент. Ако искаш да ти е по-трудна и да имаш по-голям Dark Souls тип вайб - прескачаш шрайновете и се мяташ направо на дънджъните и финалния контент.

А за който още играе и е зациклил между шрайнове и дънждъни - в източната част на континента има един остров със супер свежата странична мисийка!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

Съгласен съм, че не могат да се правят преки съпоставки между отделни микро аспекти. Но неща като дънджъните и босовете са доволно широки и сравними понятия.

Босовете са всичко от лошковци на стероиди до ултимативното предизвикателство. Важни фактори са механиките, фазите, дизайна на бойните арени, а също и качествата им на целокупни персонажи. Балансът на трудността също има значение, но не чак толкова при нелинейни игри, както си отбелязал.

В предишните зелди, голяма част от босовете бяха свързани с предмети. Но това е по-скоро ограничение, след като при Breath of Wild дизайнерите са имали свободата да използват всичко. Какво получаваме - почти никакви босове, както стана ясно преди премиерата и всички били разновидности на Ганю. За утеха, имало няколко читави мини-боса из самия overworld. Добре си споменал Souls, там не стига, че босовете са в пъти повече, но са и кой от кой по-уникални като дизайн и като механики. Същото беше и в предишните зелди.

За дънджъните може да се използва същата логика. Важно е да има предизвикателство, пъзелите да са интересни и самите тъмници да са "истински" места, а не просто сбирщина от несвързани елементи.

Тук отново са имали възможността да се развихрят, след като отпада ограничението да градят всеки дънджън около един единствен предмет-умение, както беше в предишните зелди. Да не говорим за добрата идея за дънджъни-колоси и почти неизполваните досега пространствени пъзели. Ама накрая се оказва, че дънджъните не просто били многократно по-малко и по-малки от преди, ами и следвали една и съща формула. Даже изглеждали еднакво. Вярно, има 120 храма, ама те били още по-еднообразни, като даже не минавали за нано-дънджъни, камо ли за "истински" места.

Както бяхме писали преди, в тази поредица дънджъните барабар с босовете са солта, пипера и своеобразна награда за играещите. И те какво, да вземат да ги прекарат през някакъв еднообразен шаблон, както функционално, така и чисто визуално. Това е превърнало "наградата" в рутинна и вероятно досадна задача за дизайнерите и в последствие за играещите.

Потребителски аватар
marchisio_
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 138
Регистриран на: преди 2 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение marchisio_преди 11 месеца

Аз само ще вметна, че има толкова неща за правене в самия свят, че надали на някого му дреме, че дънджъните са 4 или че босовете са с близки имена. Тук цялата идея беше, да пробват нещо ново. Наблегнали са на друг елемент, за сметка на дънджъните, с което аз лично нямам проблем. Не съм играл друга Зелда с над 80ч игрово време и да не съм я минал. :D
И също така има доста интересни персонажи - трябва да се изиграе, за да се види.

Потребителски аватар
Ju1968
Контакти:
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 355
Регистриран на: преди 3 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Ju1968преди 11 месеца

Имам въпрос към вече изигралите историята. След като победи Ганън, играта продължава ли или свършва като в предните Зелди? Минах четирите бийста и се чудя да ходя ли в замъка или да продължа със сайд куестове и шрайнове.

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост