The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Going third party since 1889.
Отговори
Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

marchisio_ написа:Прав си, не беше трудно. Минах и дънджъна на гороните, беше лесно и там. Шрайновете станаха по-трудни за откриване обаче, което е хубаво. Повечко експлоринг :)
Човек, не ми говори за шрайновете, направо ми се реве. Освен че стават по-трудни за намиране, гардианите в тях почнаха да стават много силни и не мога да ги бия. Тази сутрин стигнах до града на пернатите и много се надявам там да пордават добри брони, че изнемогвам вече :)

А относно експлоринга, активирах почти всички кули без две. С две колелца стамина става много бързо, направих една голяма обиколка на цялата карта само за кули и където намеря шрайнове.

Някой забелязвал ли е падащите звезди нощно време? Намерих една, но не знам какво да я правя...

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Интересно не бях виждал някой да е намерил реално някоя от падащите звезди :). Не знам какво да ги правиш, но от друга страна видях, че има определени места където нощем се появяват дракони и ако ги стрелнеш пада от тях люспа, която можеш да вземеш. После май се разменят за нещо тея люспи, но не знам детайли.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Мястото с драконите го видях снощи, но не съм се приближавал - мислех че ще ми се нахвърли дракона.

А за звездите както и шрайнове - вечерно време от някое високо място най-лесно се намират със скоупа. Първо мислех, че пет маркера няма да са достатъчни, но всъщност са точно. Ако имаше повече щеше да е прекалено разсейващо. Звездите светят в жълтеникаво, подобно на пиновете от картата.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Почнах да шляпам гардиани преди малко! Само ходещите и дроновете са оферта за фармене, тези без краката пускат по-малко луут и не си струват хабенето на стрели.

Потребителски аватар
Jim Raynor
Console Master
Console Master
Мнения: 3537
Регистриран на: преди 9 години

Re:

Мнение Jim Raynorпреди 11 месеца

vvarp написа:Идеята я имаше и в Skyward Sword. Дървото също има елементални свойства и то май още от първата Legend of Zelda. Новото при Breath of the Wild е, че всички тези ролеви механики са доста по-широко застъпени от преди.
Имало я дрънци - охлювите те биеха през металния щит, това беше, освен ако чак толкоз не съм я забравил.

Не мога да спра да се спойлвам - толкова неща са навързали едно с друго. Днес гледах, че като ходиш гол НПЦ-тата те критикуват за ексхибиционизъм. Навързаността на различнкте механики е като в някакъв immersive sim.

Ще свалям емулатора, до 2-3 месеца щели да я подкарат.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: Re:

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Jim Raynor написа:Ще свалям емулатора, до 2-3 месеца щели да я подкарат.
Амиии, аз вече видях как работи на емулатора всъщност. Има някои визуални гличове тук-таме, но реално работи на следващата бета версия. Мисля си, че до месец ще видим достатъчно стабилна версия на емулатора, че да може да се изиграе играта.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

Raynor, тезата ми е, че немалка част от големите "нововъведения" ги е имало и преди, не само в други игри, но и в самата поредица. Не отричам, че е радващо, че са си направили труда, но трудно можем да говорим за революция, по-скоро дочакахме една закъсняла еволюция.

Конкретно, това, дето те удря мълния е съвкупност от две неща: уязвимост на екипировката към природни сили и в частност, към електричество (Skyward Sword) + динамичен климат (Wind Waker). Друг е въпросът защо чак сега са направили 2 и 2.

Иначе, играещите нещо не се чуват, ни впечатления, ни ревюта. Да не зациклихте :zelda:

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Амии, аз не играя честно казано, защото сякаш се навих да я изчакам да я играя на Switch-а. Защото си знам, че ако сега я изиграя за Wii U после просто няма да ми се купува втори път.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
tosh
Console Ninja
Console Ninja
Мнения: 278
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение toshпреди 11 месеца

danailkiller написа:Амии, аз не играя честно казано, защото сякаш се навих да я изчакам да я играя на Switch-а. Защото си знам, че ако сега я изиграя за Wii U после просто няма да ми се купува втори път.
Аз точно така имам и двете версии:)

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Играя я с огромен кеф. За първи път срещнах нещо неприятно, по-специално касаещо Wii U версията. Стигнах някакъв си шрайн, чиито пъзел се решава чрез жироскопа. Понеже играя с про контролера играта ме застави да взема пада,където на всичко отгоре нещо не работеше както трябва и се въртях като алтав из стаята. От усукване по едно време си захапах гъза, ебаси.

Встрани от това - доста ми харесват страничните куестове от контекстуално естество. Сиреч - гледам в някаква си конюшня-хан, двама кауна си говорят нещо и куеста се задава чрез гатанка. Не знам си какви реки не знам си що. Решението не трудно - отваряш картата и гледаш.
На друго място на земята има четири панички на три от тях има ябълки, а четвъртата е празна. Не е много трудно да се сети човек какво трябва да направи. И като го направи - има награда.

Страхотно е да видиш как светът е съставен от микро пъзели или микро ситуации. Аз още се мотам около селцето Кокарико. Ъпгрейднах си слотовете и мъкна масата неща вече и поъбгрейднал стамината.

Някой беше споменал по-горе че е намерил падаща звезда. Ми около същите конюшни един пъпеш вика - ако видиш падаща звезда да знаш, че където е паднала, ще намириш съкровище. И така нататък и така нататък. Като в хубава приказка, която си я правиш сам, ама не баш.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4195
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение RRSunknownпреди 11 месеца

Така като гледам само мен ли ми радва факта, че хората са с красив арт а не са типичните уродливци от предишните серии :)

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Мда, тия шрайнове с моушън контролите (десетина на брой) са куци, особено един определен дето много го освиркват всички.

Хубаво правиш със стамина ъпгрейдите - като почнеш голямото катерене на планини е по-важно да имаш стамина, а не сърца. Има няколко много лесни рецепти в началото, които ти лекуват всичките сърца плюс ти добават жълти, но пък храна със стамина бонус ефекти се прави много по-трудно.

А относно куестове и локации - всичко си казват нпц-тата, само трябва да ги слушаш внимателно и да помниш.

Верно е приятен арта на хората и мобовете - поизпипали са ги. Феите са ми любими - голям ъпгрейд в сравнение с Ocarinaта.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

DETONATOR-M написа:Страхотно е да видиш как светът е съставен от микро пъзели или микро ситуации. [...]
Като в хубава приказка, която си я правиш сам, ама не баш.
Това да се чува :yes:
Доколкото рабирам голяма част от пъзелите не са пъзели, а проблеми, щото имали множество решения. Примерно, в един от тези пъзели-проблеми трябвало да се изкара топче от някъде и можело се реши или с досадно въртене или със сила (като наистина) :lol: Даже не знам дали не е същото нещо, за което говорите с Dementius. Предполагам, не са минали на 100% системи и проблеми и пак има немалко пъзели и скриптирани ситуации, но определено са на прав път, а и беше време.

RRS, с кое героите изглеждат по-красиви или по-противни от преди? Дори самият факт, че повечето главни персонажи са рециклирани от Ocarina-та и Wind Waker е повече от показателен.

Бонуси:
The Making of The Legend of Zelda: Breath of the Wild
The Beginning
Open-Air Concept
Story and Characters

Цялата презентация от GDC 2017:
Breaking Conventions with The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4195
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение RRSunknownпреди 11 месеца

луд ли си те в окарината бяха безформени уроди с тела излезли изпод четката на някой кубист.

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3196
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 11 месеца

Чакай сега, ти за художествените качества ли говориш (арт) или за техническите (графика)? Щото, ако чисто хипотетично Breath of the Wild беше правена преди 20 години за N64, едва ли героите щяха да са по-малко ръбави от тези в Ocarina-та. Нормално е с по-голяма изчислителна мощ да докарат детайлна графика, но същинското художествено ръководство и в частност, концептуалният дизайн на героите са доста сходни във всички игри от Ocarina-та до днес. Най-много се отличаваше Wind Waker, но и там имаше повече прилики, отколкото разлики.

EDIT:
Dementius написа:Шрайнът с дървените моуштън контроли, за който говоря е този:
http://images.eurogamer.net/2017/articl ... format/jpg
[...] Специално този пъзел е много неприятен, но е възможно да се гличне лекичко и да се мине с по-малко нерви.
Май за този тип пъзели бях чул/чел/гледал някъде, че вместо да се главоболиш, може просто да изкараш топчето от другата страна на дъската :lol: И това не е бъг, а реализъм, щото ако наистина ми попадне подобен пъзел, първото, което бих направил е да го разглобя.
Последна промяна от vvarp на 15 мар 2017, 14:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Dementius
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 10 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение Dementiusпреди 11 месеца

Шрайнът с дървените моуштън контроли, за който говоря е този:

Изображение

В началните десетина часа на играта е, надяам се да не е спойлер за някой.

Специално този пъзел е много неприятен, но е възможно да се гличне лекичко и да се мине с по-малко нерви.

Прав си за разликата между пъзели и проблеми - тук нещата се размиват много. Голяма част от съдържанието на тази Зелда може да се мине по няколко начина - шрайнове, дънджъните, различните зони и тн. Даже не е задължително да минаваш каквито и да е куестове - може да пребягаш до замъка и да врътнеш играта за два часа.

Най-освзаемо е при зоните. Аз снощи почнах "горещата зона" и даже не си направих труда да си тътся подходяща екипировка или елексири. С три колелца стамина може да се пребяга до най-близкия град, но с достатъчно храна за допълнителни жълти сърца.

Същата гимнастика може да се направи по много по-елегантен начин - правилна екипировка, елексири против горещо време, храна против горещо време, или просто да се намери подходящ маршрут.

А относно арта и графиката - по малко и от двете е било накъдрено.

Потребителски аватар
marchisio_
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 138
Регистриран на: преди 2 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение marchisio_преди 11 месеца

Минах дънджъните, открих всички локации на спомените, сега остава само да мина още 60 шрайна и да намеря не знам колко корокчета. :D
Музиката в замъка е ... може би най-яката в цялата игра. Заслужава си да се отиде само за да се чуе, според мен. :)
Играта няма край, велика е !

Потребителски аватар
DETONATOR-M
Console Master
Console Master
Мнения: 3639
Регистриран на: преди 12 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение DETONATOR-Mпреди 11 месеца

Dementius написа:Шрайнът с дървените моуштън контроли, за който говоря е този:

Изображение

В началните десетина часа на играта е, надяам се да не е спойлер за някой.

Специално този пъзел е много неприятен, но е възможно да се гличне лекичко и да се мине с по-малко нерви.
Всъщност този пъзел е изключително лесен, ако си наблюдателен. Просто обръщаш суича с екрана налу и това обръща и пъзела, от другата страна е абсолютно гладко и без прегради, чакаш топчето да падне и си ти.

Аз съм в някакво си село дето мъкнах син огън да активирам някакъв си пулт, отвори ми се туториъла за снимането.
Това с конете как работи? Че свиря тука като селски сваляч из баирите и от моя катър ни следа.
FORZA "СКРИТА СИЛА" МЪДРЕВО !

Потребителски аватар
marchisio_
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 138
Регистриран на: преди 2 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение marchisio_преди 11 месеца

Коня трябва да се вижда на мини мап-а, тоест трябва да си доста близо. Най-лесния начин е от някоя конюшня да го викнеш, ако си го регистрирал.

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3067
Регистриран на: преди 9 години

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Мнение danailkillerпреди 11 месеца

Мдам, цялата схема с коня е малко ала-бала, можеш да го викаш само ако си доста близко до него, той не те следва като тичат напред-назад и реално играеш 99% от играта без него освен ако изрично не ходиш да си го вземаш от конюшните.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост