Xbox One

Kinect the dots.
Отговори
Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

Не знам какво сте обяснили но в 50-те най-продавани игри за 360 няма ни една японска. Хората си гледат печалбата и това, че хардкор геймърите си мислят , че дават наклон накъде да се върти софтуера е някаква самозаблуда. Просто фактите са следните - бокса беше по-евтин от PS3, мултиплатформите се играеха по-добре а плеър базата на масовите шутъри поради тези два факта се измести в посока на бокса. По-онова време не помня имаше ли Стийм но със сигурност не беше развит като сега.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение king_of_the_universeпреди 6 месеца

RRSunknown написа:Не знам какво сте обяснили но в 50-те най-продавани игри за 360 няма ни една японска. Хората си гледат печалбата и това, че хардкор геймърите си мислят , че дават наклон накъде да се върти софтуера е някаква самозаблуда. Просто фактите са следните - бокса беше по-евтин от PS3, мултиплатформите се играеха по-добре а плеър базата на масовите шутъри поради тези два факта се измести в посока на бокса. По-онова време не помня имаше ли Стийм но със сигурност не беше развит като сега.
Говоря за 360, гледам към Бокс 1.

PS3 бе суша в началото, 360 бързо събра игри за всички вкусове. Може японските игри да не са в топа, но те ми продадоха 3 бокса и в крайна сметка купих и много западни игри от топ 50 на продажбите (голяма част от които иначе бих взел за PS3). Не твърдя, че с Демона и Риналдо въртим света около себе си, но казвам, че когато конзолата ти е преди всичко мултиплатформена и има пряк конкурент, всяко едно предимство има значение. И докато за 360 Майкро може би с право прецениха, че имат достатъчно предимства за добри продажби (имаше всякакви игри, ниска цена, мултитата вървяха по-добре), за Бокс 1 ситуацията е много по-различна: нашокаха ги още на презентацията с това "заемане на игра", от 2016-а Sony се стегнаха и започнаха да бълват всякакви игри, най-добрите от които не излизат за Бокс 1. А и много от шуутърите вече са мулти. Ако сега Майкро не развърже кесията за игри, кога?
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 6 месеца

RRSunknown надявам се да не ни тролваш, а наистина да искаш да разбереш защо смятаме Xbox Оne за провал. :D

Нещата разбира се са много комплексни. Но едно със сигурност мога да кажа. Тоя Топ 50 на продажби където си видял, няма абсолютно никакво значение за добрите продажби на 360. За да бъда по-ясен 0% значение. Аз където и да погледна Топ 50 списък, дали в vgcharts или wiki, все виждам различни цифри... и все виждам по някоя японска игра в Топ50. С навлизането на дигиталните копия, намаленията на 50 и 75 процента и различните данни за продажби на физически копия, няма смисъл вобще да си говорим с цифри. Направо минавам на това защо игрите в ТОП 50 продажби нямат никакво значение за 90те милиона продадени 360ки. Аудиторията на FIFA, Call Of Duty, Forza, Halo, Gears Of War, Battlefield, Tom Clancy, Madden, Batman и други игри за супер герои е константна. Те са хора без които Xbox-а не би бил това което е, но не може да са всичко. Ето сега Xbox Оne има тези игри и 20 милиона продадени конзоли. Грубо казано, сериозната част от тази аудитория е 20-25 милиона. (другите може да ги пробват ако им паднат безплатно отнякъде или да се подлъжат да ги пробват силно намалени заради хайпа. Но те не са си купили конзолата за тези игр) Кои са тия "другите" изчисляващи се на останалите 70 милиона от 360 поколението? Айде дори 20 милиона да са си купили конзолата 2 пъти, пак остават 50.

Значи тези цифри от продажбите на няколко франчайза от подобен тип, нямат такова значение за популярността на платформата, колкото разнообразието от игри. Има хора които си купуват конзола само за гореспоменатите игри, но те са 20 милиона и харесват подобен тип игри. Като има огромно разнообразие от игри, идва една друга аудитория, която прави платформата популярна. Японските игри не са само J-RPG-та. Има екшъни, има бойни, има всякакви. 20 японски игри продали по 300 000, може да са накарали най-различни хора и да са причината за закупуване на платформата. Аз си я купих главно да играя DOA5, но предварително си направих списък със всички други разнобразни и интересни заглавия, което наклони везните. Видях че просто нямам какво толкова да губя, ако избера нея пред PS3. И двете си имаха своите силни и разнообразни каталози.

Друго нещо, за което не трябва да се гледат продажбите на игри. Те някакси имат значение в началото на излизане на играта. Ако началните не са силни, не се издават още копия. Огромна част от хората които са си купили дадена конзола не го правят на лънч. Пропускат лънча и на определени заглавия. Аз съм такъв човек например. За мен не е изгодно да дам 800-1000 лв и да съм бетатестер на хардуер. Едно на ръка че вече го няма онзи тийнейджърски порив да съм на гребена на вълната, да играя всичко в деня на излизане, докато е модерно и т.н. Имам и огромен беклог от заглавия за доиграване и не бързам.

Имам между 60 и 80 оригинални игри за 360, повечето от които са японски. От тях на лънч съм купувал само 2. - Dead or Alive 5 и Persona 4 Ultimax. Всички други съм ги купувал втора ръка или нови на големи намаления. Очевидно аз не допринасям за тоя въздесъщ ТОП50 с моите 2 заглавия. Конзоли се продават в целият живот на платформата и е хубаво да не прекъсват. Много хора са си купили конзола след лънча на някое заглавие което не се е оценило добре. После то вече се е загубило от "рафтовете" по магазините, защото е издадено в малко бройки. Дори да искаш да си го купиш и да му вдигнеш продажбите... сори. Така работи индустрията. Едно от предимствата на дигиталните е че никога не свръшват. Хубавите неща не всеки ги оценява веднага. Втората употреба игри или такива на разпродажба, не носят никакви пари на разработчиците (ако не купуваш някакви dlc-та после), а само и единствено на Microsoft. Защото от наличие на разнообразние от евтини втора употреба игри, те продават конзоли, продават Live Gold, на тези които искат да играят мулти, печелят от длц, печелят от голяма потребителска база. (защото повече компании издават игрите за тях и плащат лицензи) Но идеята е, че примерно някаква игра продала 300 000 може да мине през 3-4 различни ръце, да се въртят някакви пари за (онлайн) магазинчета втора ръка, да отиват пари при MS... натам е ясно. Мисълта ми е, че дори един пират... Ако ей така си каже "Няма да дам 1 лев за игри, ще си купя една конзола и ще я хакна", коя ще купи PS4 или Xbox One (дето няма разнообразие) Дори някакъв пират, ще си плати пак за хардуера. Като му се счупи пада, ще си купи пад. Ще вкарва някакви пари в MS, единствено заради разнообразният каталог. Добрите заглавия продават конзолите, не заглавията които продават повече. Виж в Амазон, че тези които са добри, дори да са продали малко, все още държат добри цени втора ръка, търсени са и се препродават от човек на човек. Тези заглавия може да са причина някои хора, да са се сдобили с 360, за да ги играят именно тях. А такива като ФИФА, с милионни продажби, хората ги подаряват, защото им е минало времето и не можеш да им вземеш 1 евро.

Последен пример давам. Някой си купува XBOX за Eternal Sonata, Ninja Blade, DOA 4 или ако щеш Elders Scroll. Връзва я онлайн да си изтегли ъпдейтите. MS му дават безплатен Голд един месец. С тоя голд той си взима 3 безплатни игри, някоя от които е една от тия в ТОП50 - да кажем Gear Of War или HALO (всички са ги раздавали безплатно). Не са му кой знае колко интересни, но среща приятел който му казва "Хайде да изиграем GEARS кооп". Той си плаща на МС 3 месеца голд и си купува headset аксесоар...

Всичко работи на този принцип. Те сега Майкрософт не печелят толкова и то Call Of Duty колкото преди. Причината е същата. Като повечето ти приятели я играят на PS4, защото е по-привлекателна за хора с разнообразни вкусове, ти минаваш на PS4 също. Разнообразният каталог е от решаващо значение. Не наливаш ли пари в него, гейм овър. Наистина не разбирам защо не наливат пари в разработка на игри специално за тяхната конзола. Преди блъскаха яко на Namco, Tri Ace, Square-Enix, Capcom. Имаше и японски онлайн игри за 360- Final Fantasy XI и Phantasy Star Universe. Защо FF14 не е за бокс? Защо SFV не е за BOX? Toва последното директно убива файтинг сцената на тази платформа. Безумно е това което стана със Scalebound и защо не вкарат повече пари и да довършат проекта. Игра с която се гордееха по експотата... Не знам от къде да започна даже. :lol: Не развържат ли кесията, не са никаква конкуренция. Те вместо да закриват проекти, досега трябваше да финансират проекти на 3-4 японски компании. Гейминдустрията винаги е била пряко свързана с Япония. Не с продажбите в Япония, а с японските игри. Ти ако чакаш единствено мултиплатформки от Япония, без ексклузивни игри.... Мое мнение, но това е причината да не продават. Майтапа на страна, но има тенденция да се появяват средно големи и големи игри PS4 and PC only. Не знам, правят ли се че не го виждат това, че единствено тяхната платформа не получава вече всички мултиплатформени игри (нинтендо не ги броим заради хардуера) ... не им ли пука вече... :)

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

И след цялата стена от текст пак стигаме до същото - One не е нито по евтин от PS4 , нито игрите (90% от които сигурно са едни и същи мултиплатформи). И двете неща ги имаше при 360. И аз имам доста игри за бокса - над 120 са - от тях не знам колко са японски - но повечето от тях са мултиплатформи които съм си взел за бокса защото са вървели по-добре - Байонета например. Ако PS3 беше на цената на 360 навремето и игрите на него не вървяха отвратително щях да съм си взел първо PS3. (която си взех едва като трета конзола само заради екслузивите първоначално). Но това беше след както бях изиграл всичко мултиплатформено за бокса.
Иначе за каталога и хардкор геймърите никой не спори - аз например няма да си взема One за втора конзола, по-скоро ще си купя PRO PS4 - защо да си я вземам както няма нито един свестен екслузив - нищо ново, рециклажи на старите 2-3 поредици и тотална липса на половината франчайзи които убиха. Преди имаше много PC/360 игри които ги нямаше за PS3 - тип Уичър 2. А в момента какво е - Уичър 3 за PS4, Skyrim и Фаллоут нямат проблемите които имаха ваиантите им за PS3. Контролера с нищо не е по-добър от този на PS4.

За принципа на коопа нямам никакво мнение - аз играя сам, изобщо не ме интересува мултиплеъра - много рядко играя конзолен и си плащам тези услуги. Но като зачетох едни статистики само една трета от PS4 потребителите си плащат PLUS.

"Ти ако чакаш единствено мултиплатформки от Япония, без ексклузивни игри.... Мое мнение, но това е причината да не продават"
Dark Souls, MGS, Resident Evil, FF15, Devil May Cry - доста големи франчайзи , всъщност най-големите масови японски в момента ако не включваме SF5. Имат ги ама пак не продават- парадокс.

И между другото когато разсъждавам по тази тема гледам да се абстрахирам от себе си - аз също си взех PS4 само заради екслузивите (и след като видях, че всичко масово ще излиза и за двете), но осъзнавам реално, че не съм фактор и, че такива подбуди не са присъщи на по-голямата част от световните потребители.

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 6 месеца

Да аз точно това исках да кажа, че мултиплатформените игри не се броят. А техните японски игри са само мултиплатформени. Нищо тяхно си нямат освен 1 малко изключение :) Преди финансираха японски компании да правят чисто нови игри, да правят продължения, да имат временна ексклузивност. Дори в такива малки детайли като примера с Final Fantasy 11 и Phantasy Star (игри които искаха месечна такса), говореше достатъчно за развързване на кесията. Не споменах за Аркейд игричките от Япония. REZ и Ikaruga си изглеждат много добре и без 360 версии, но какви страхотни HD портове направиха на САТУРН. Говоря за Radiant Silvergun и Guardian Heroes. Бас ловя че има хора купили конзолата само заради HD портовете от Сатурн. (които са поне 10-15) Имаше версии дори на Bangai-O и Virtual-On. :D Спирам че за тия мога да говоря с още една стена от текст. В смисъл, стараеха се тогава и не пестяха пари. Нищо общо с това сега.

Цената отдавна не е фактор. Xbox One slim, PS4, Nintendo Swich - всички са 299$. Интересно става :)
Последна промяна от The Demon на 13 яну 2017, 21:27, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение king_of_the_universeпреди 6 месеца

RRSunknown написа: "Ти ако чакаш единствено мултиплатформки от Япония, без ексклузивни игри.... Мое мнение, но това е причината да не продават"
Dark Souls, MGS, Resident Evil, FF15, Devil May Cry - доста големи франчайзи , всъщност най-големите масови японски в момента ако не включваме SF5. Имат ги ама пак не продават- парадокс.
Е, как ще продават, като всичко голямо японско го има и за Плей 4, за която има повече и по-разнообразни ексклузиви? Нали това обсъждаме - че Майкро трябва да развържат кесията за повече ексклузиви (включително японски), че Бокс 1 да продава повече? :D
The Demon написа:Цената отдавна не е фактор. Xbox One slim, PS4, Nintendo Swich - всички са 299$. Интересно става :)
Ами, не е фактор. Виж по западните форуми как плюят Суича заради цената. И кое му е интересното: Суича е слаб, вероятно с недоклатен онлайн и гол като пушка - само с листото "Зелда" си прикрива срамотиите. Ще стане интересно само когато Майкро извадят Скорпио + игри (каквито засега не се виждат на хоризонта). А Нинтендо най-добре да правят само истински хендхелди или пък само игри.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

Не - вие казвате, че само заради японски екслузиви които ги играят 1% от масата като в нашия форум PS4 мачка. Аз твърдя, че има съвсем други фактори и тук не може да се разберем :) Абсолютно съм сигурен , че 90% от USA и Европа контингента грам не ги интересуват ъндърграунд хардкор японски игри и изобщо не са избрали конзола заради тях. Даже ме съмнява масата изобщо дори да знае за съществуването им.

Майкрософт явно осъзнават това и съвсем умишлено почнаха да си портват "екслузивите" (Gears, Halo, Ryze :), Quantium Brake, Forza) за PC разбира се с уловката, че изискват Windows 10 и ги няма за Steam. Тоест в момента се опитват да си продават софтуера чрез игрови софтуер и това го смятат за по-печелившо отколкото да наливат пари за ексклузиви в платформа която губи състезанието.

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 6 месеца

В крайна сметка всеки си има право на мнение, но няма какво да е друго човек. :D Ако можех да те убедя в това, щях да го направя досега. Имат западни ексклузиви, остава да са японските. :) Плюс това че губят дори мултиплатформени игри, които излизат за PS4 и Steam.

Цените са изравнени и хардуера никога не е бил фактор. Даже по-често по-слабата конзола печели битката. Всички е до игрите.

1. По-добри безплатни заглавия всеки месец.
2. Обратна съвместимост - ОГРОМЕН ПЛЮС! Даже той помага малко в това да вкарат японско разнообразие, на базата на предишна слава. :mrgreen:
3. като цяло по-добро меню и услуги (но това си е до свикване може би)

Какво остава, освен огромната липса на японски ексклузиви? Но както и да е, приемам мнението ти, стига сме спорили. Според мен ако финансират 5 японски големи студия да им направят големи игри специално за тях, борят се игри като Persona 5, Street Fighter, Tales и други да не остават само за PS4, платят и няколко тайм ексклузива, добавят и други HD порт/римейка на големи класики като въпросните за Saturn дето споменах, нещата ще се променят коренно. Примерно може и Phantasy Star Online 2 да пуснат, че откога им се молят на SEGA да я локализират. Сега цените на конзолите са изравнени. Но няма как да го разберем, понеже това никога няма да се случи. :) Просто японците винаги ще са фактор в конзолните видео игри. Винаги са били и винаги ще бъдат. Без значение в криза ли са, колко продават и т.н.

King-a е голям оптимист че с излизането на Скорпио, Майкрософт ще се променят и ще развържат кесията за японски ексклузиви. А дано, ама не съм изобщо оптимист за такъв сценарий. :) Цялото им поведение по-скоро навява на излизане от конзолният пазар и скорпио е някакъв преход към PC-та. Ама и там не ги виждам като съперник на steam. Нищо хубаво не ги чака с тоя тип пасивно поведение и еврейщина.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

Извинявай ама кои са тия големи западни екслузиви - Гиърс 4 - рециклаж без подобрение, Хейло 5 рециклаж без подобрение, Форца -рециклаж без подобрение, Куантиум Брейк - доста съмнителен екслузив който не беше признат за велика игра - ами то на хората им омръзна. За тояги като Ryze или както там се казваше дори не отварям дума. Titanfall - изтрих я поради липса на плеърбаза. Фейбъл го утрепаха. От другарат страна си имаме стабилно поддържане на франчайзите - Killzone и Infamous стават за игра. Uncharted 4 се сцепват да го надхвалват. Until Dawn - нов франчайз - двама мои колеги си купиха за пръв път конзола само заради тази игра нищо, че няма много класически геймплей. Driveclub също може да не е номер едно но има собствена идентичност за разлика от абсолютно еднаквата спредишните игри Форца. Bloodborne вярно е японска технически но реално е част от голяма вече мултиплатформена поредица която се приема много добре на запад. И знаеш ,че идват още западни за всички вкусове и няма да останеш на сухо - God of War, Horizon, Last of Us 2, Uncharted 4 експанжъна, Detroit become human. Вярно нямат шутър но отдавна минаха времената когато Хейло царуваше на трона с качество и нямаше Doom, CoD, Battlefield, Wolfenstein и тем подобни.
Между другото чисто като плеър база знаеш ли кой дава наклона в момента - Destiny за PS4. 25 милиона акаунта (и за двете конзоли)!!! Вярва ти се или не това са числата. Всичко там е таймед екслузив за PS4 и там е 70% от популацията. Ей го какво става когато Бънги обърнаха лопатата. 90% от хората които знам от бг форуми за игри си PS4 не за друго а защото там се играе Destiny - тъй, че за тук се съгласявам за общото мнение в мултиплеъра.

Иначе по точките ти
1. Все тая - кой изобщо по белия свят чака да дойде някоя игра безплатно. От всичките ми "безплатни" plus игри май нито една не съм играл, 90% не съм ги и теглил.
2. Супер ама който си има 360 слабо го вълнува, не всички работят а за PS4 остава да си купят римастър - аз например си купих FF10 - що да не си го купя като това ми беше една от любимите игри за PS2. A сега се ослушвам за по евтини Odin sphere и Ratchet and Clank. Microsoft с какво се представиха - с едно бъгаво Хейло. Там разните Last of us , God of war, Uncharted даже не ги и коментирам - разни хора ги хвалят (примерно ония споменатите с Until Dawn купуването) и ги купуват масово макар, че за мен не са нещо кой знае какво подобрени.
3. Абсолютно все тая - времето ми за пускане игра от двете ми къстъм папки е точно 10 секунди и не съм се чудил за нищо по настройки или опции никога.

Изобщо масовото мнение И във форума е за което никакъв спор няма, че при Майкрософт има сериозен регрес съсипаха маса креативни студия. Съсипаха франчайзи - Gears 1 беше оригинален и наложи стандарт, Хейло също го наложи . Прогони някои от най-печелившите си сътрудници като Бънги, Епик геймс. Сравни шума който се вдигна около Uncharted 4 с Gears 4 и то се вижда кой си поддържа франчайза като бял човек. Само им сравни листа с наградите и ще усетиш разликата. U4 има един чаршаф с два листа награди а G4 има само две номинации изобщо.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение king_of_the_universeпреди 6 месеца

The Demon написа:Цените са изравнени и хардуера никога не е бил фактор. Даже по-често по-слабата конзола печели битката. Всички е до игрите.

1. По-добри безплатни заглавия всеки месец.
2. Обратна съвместимост - ОГРОМЕН ПЛЮС! Даже той помага малко в това да вкарат японско разнообразие, на базата на предишна слава. :mrgreen:
3. като цяло по-добро меню и услуги (но това си е до свикване може би)
Демоне, тук вече почваш да си изсмукваш от пръстите. :) Игрите са много важни, да, ама точно при ММ (Мони-Майкро) надпреварата е И хардуерна (вижда се с просто око). Обратна съвместимост? Мислиш ли, че много от хората с Бокс 1 са нямали 360? Сам каза, че втора ръка, а и официална намалена цена игрите за 360 са страшно евтини. От какъв зор да взимам Бокс 1 за ОС, след като 360-то може да ми стои включено и заедно с PS4 да ми покрива игрите, които искам да играя? Затова ли съм купувал 3 360 - сега да купувам и Б1 за ОС?! :D По-добро меню и услуги имаше точно 360 (но PS3 има безплатен онлайн). Сега не виждам с какво толкова PS4 е по-зле. По-добри безплатни заглавия? Кое им е безплатното, след като плащаш два пъти за нета? :D
The Demon написа:King-a е голям оптимист че с излизането на Скорпио, Майкрософт ще се променят и ще развържат кесията за японски ексклузиви. А дано, ама не съм изобщо оптимист за такъв сценарий. :) Цялото им поведение по-скоро навява на излизане от конзолният пазар и скорпио е някакъв преход към PC-та. Ама и там не ги виждам като съперник на steam. Нищо хубаво не ги чака с тоя тип пасивно поведение и еврейщина.
По-скоро съм песимист. И според мен Майкро почват да позавъртат нещата. Пазарът се стеснява, феновете са разпределени и няма особено много място за ново "Ура!" като японските им надежди за 360. Филфи кежуълите си остават такива - на тях не може да им се има доверие какво и кога ще купят. :) Че нещата вървят към по-зле за тях (или поне те смятат така), се вижда от кенсълите. Но човек е по-добре да се надява, защото скритият почти монопол (Мони при конзолите, Стийм при РС-тата) е по-зле за потребителите от сегашния Мони-Майкро-Стийм олигопол. Нека се конкурират, тяхната мама.
RRSunknown написа:Изобщо масовото мнение И във форума е за което никакъв спор няма, че при Майкрософт има сериозен регрес съсипаха маса креативни студия. Съсипаха франчайзи - Gears 1 беше оригинален и наложи стандарт, Хейло също го наложи . Прогони някои от най-печелившите си сътрудници като Бънги, Епик геймс. Сравни шума който се вдигна около Uncharted 4 с Gears 4 и то се вижда кой си поддържа франчайза като бял човек. Само им сравни листа с наградите и ще усетиш разликата. U4 има един чаршаф с два листа награди а G4 има само две номинации изобщо.
Спор няма. Досъсипаха и Лайонхеда. Спорът ви с Демона е приятно четиво, аз явно съм някъде между вас като лично мнение (игрите са голям, но не и единствен фактор, Майкро и Мони сами си правят сметката и т.н.), така че спирам.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3084
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 6 месеца

Подхванали сте дълга и широка тема. При конзолите, като във всеки бизнес, има място за един лидер. Най-важният фактор за това е каталогът от нови заглавия, а японските игри, нишови или не, са част от него. Всичко останало е второстепенно.

Ако нишовите заглавия не са важни, защо тогава Sony наливат 10-ки милиони в неща като The Last Guardian? Да не говорим за милиардите налети в създаването и поддържането на SIE WW Studios. Ако можеше само с шепа блокбъстъри, защо N64 не победи PS1? И в края на краищата, как може да се определи дали някое заглавие ще се превърне в хит?

Ако погледнем по-широко, на този принцип се състезават във всеки отрасъл - от най-близката аналогия, TV (брой предавания), до най-далечната, земеделието (брой посеви). Това е и принципа за яйцата и кошницата. За предпочитане е да имаш 1000 по-скромни успеха и възможността някой от тях да стане блокбъстър, отколкото да развиваш само едно нещо и да се надяваш да стане гигахит.

В конкретния случай на Майкрото има по-дълбоки причини за случващото се. Игрите и Xbox под-дивизията винаги са били трън в очите на началството заради недостатъчния успех и несъвместимостта им с печелившите продукти. Неслучайно Надела никога не пропуска да спомене, че единствените бизнеси със стратегическо значение са Windows, Office и Azure. Върху тях са концетрирани всички усилия и съответно, инвестиции.

За сравнение, gaming-ът е стратегически бизнес за Sony, при Nintendo е единствен. Така че некадърното управление на Xbox, целенасочено или не, е следствие от "голямата игра".

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

Sony си знаят аудиторията и след фейла с лаунча на PS3 някой там взе правилните решения. Пак ще ги повторя - цената е същата като на конкуренцията, разработва се също толкова лесно и игрите вървят еднакво и не се изпускат силни мултиплатформи. Като си запазваш разнообразието и екслузивите. PS3 затова навакса и задмина бокса.

"Ако можеше само с шепа блокбъстъри, защо N64 не победи PS1?"
Ами точно - с екслузиви не става, трябва мултиплатформинг и масови заглавия за да грабнеш масата.

""За предпочитане е да имаш 1000 по-скромни успеха и възможността някой от тях да стане блокбъстър, отколкото да развиваш само едно нещо и да се надяваш да стане гигахит.""
майкрософт нищо не развиват - това им проблема, мъчат се да ебат дявола с евтиния. Сони си поддържат студията Майкрософт ги затриват.

И сега какво положението - всички масови заглавия ги има за PS4 но освен това има и всякакви жанрови екслузиви за всекиго по нещо .

""защо тогава Sony наливат 10-ки милиони в неща като The Last Guardian?""
Абе и те не са вода ненапита - както хвърлят така и пускат недовършени продукти като Driveclub а последно и я заебаха, даже ъпдейт за про няма да получи макар, че това беше лицето на PS4 в началото и в сегашния си вид след всички пачове си остава най-красивата и приятна за игра акрадна рейсър игра за сегашната генерация.

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение king_of_the_universeпреди 6 месеца

RRSunknown написа:И сега какво положението - всички масови заглавия ги има за PS4 но освен това има и всякакви жанрови екслузиви за всекиго по нещо .
Точно така е. Навремето PSX удави Сатурна и 64 и всичко по-дребно в море от игри и хайп по 3Д, голяма част от които бяха качествени. PS2 уби Dreamcast с хайп и Box и Cube с игри. PS3 тръгна слабо - почти без игри, 360 направи страшен старт, Wii също - даже включената Уий Спортс бе неочаквано приятна занимавка. После PS3 се разви, потръгна и в крайна сметка събра ебаси каталога от игри. PS4 пак почна колебливо, но вече решително се пълни с игри. Наречете ме Сони фенбой, ама конзола на Сони никога досега не е оставала без солиден каталог от всякакви добри игри. Даже Витата се справя с игрите не по-зле от 3DS, както и PSP спрямо DS (макар по-оригиналните заглавия да бяха за ДС-а). При преносимките бих казал, че Сони и Нинти се допълват откъм заглавия, а не се изключват. И докато това важи за преносимките и за PS3 и Wii или за 360 и Wii, даже и донякъде за домашно комбо PS3 + 360 + Wii, просто не виждам смисъл от PS4 + Box 1, която конзола е явно само за феновете на Гиърс и Хейло.
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 6 месеца

Сони си поддържат ексклузивите както каза RRSunknown, но аз дълбоко се съмнявам че Uncharted, Infamous, Drive Club и Ratchet-a са причината PS4 да напредне толкова в продажбите пред Xbox One. Mакар че Сони са много в добри в това да представят "Какво ще дойде", дори да дойде след 5-10 години. E, поне идва рано или късно, за разлика от конкуренцията. :D

Хардуера няма как да е причина, защото никога в историята конкурентни конзоли не са били толкова близки като хардуер и архитектура. Сетих се и за 4-то предимство, блурей 4К плейъра. Не че още хората гледат на дискове филми, но за някой може и да е предимство. :) Мисля че отдавна стигнахме до консенсус, че игрите правят успеха, не хардуера. Всичко останало е просто реклама, за която хората по-някаква причина все още се хващат. Все едно на някой му е пукало че на PS2 играе най-лошите версии от мултиплатформените игри. Много са ми смешни тия видеота със сравнения, дето картините са почти еднакви и тук таме се различават със спадане на кадри в отделни сцени... повечето от които нямат реален смисъл и никога не би ти направило впечатление в игра, ако не го знаеш и не го търсиш. Поне аз съм такъв де, хора всякакви.

А какво ще кажете за проблема със загубата на мултиплатформени заглавия? Аз вече им загубих бройката колко станаха тия дето са за PS4 и Steam. :) По-скоро не мисля че Сони плаща за конзолна ексклузивност. Но дори и да плаща, защо Майкрософт стоят и гледат?

Ето примерно 2 игри които първо ми идват в главата I аm Setsuna и Tales oF Berseria. Square-enix и Namco са си партньори с Майкрософт, не е като да са някакви врагове. По данни на Steam Spy, притежателите на предишната Tales игра са око 240 000 хиляди (кажи го 200 понеже много може да са получили безплатни ключове, намаления и т.н.) Те издават нова Tales игра за PC, явно доволни от тези продажби.... или поне са ОК, ако не доволни. В смисъл, 200 хил отгоре, са си 200 хил отгоре. :mrgreen: Продажбите на Zestiria за ПС3 и ПС4 общо са 1 милион. Последната Tales игра за XBOX е продала 750 000 по данни на Vgcharts. Има ли причина Namco да се притесняват че за Xbox One ще продаде по-малко от Steam и затова да не я издават? Аз не виждам такава. Ами Square с I Am Setsuna? Сега чух че освен за ПЦ и ПС4, ще я издават и за Nintendo Switch. Каква е причината да не излизат японските мултиплатформени игри за Xbox? Защо примерно Фил Спенсър не завърти един телефон и да пита какъв е проблема, да договорят по-добри условия ако трябва... Защото от тия игри (особено I'm Setsuna) пари няма да спечелят нито Microsoft, нито Square-Enix. Но от това че тя няма да я има за Xbox One ще загубят само Майкрософт. (във формата на по-малко продадени конзоли. Щото фена на Forza ще си каже "да няма да има Форца, но пък ще имам това и това и това. А форцата ще заменя с Drive Club, Gran Turismo и т.н.")

Мисълта ми е, че когато някой решава да купува някаква платформа иска да има избор. Игри като тия 2 горе, може и да не са причина за закупуването на Xbox One (а примерно Forza), но това че ги няма, може да е една от причините за НЕзакупуването му. Аз мисля че така работи мозъка на повечето геймъри. Може да ги купиш, може и да не ги купиш тези нишови игри, но ако случайно решиш да го направиш или да разнообразиш, по-добре е да имаш този избор.

Потребителски аватар
RRSunknown
Console Master
Console Master
Мнения: 4118
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение RRSunknownпреди 6 месеца

Комплексно е за PS2. Анализаторите, са на мнение че PS2 тръгна добре заради DVD плеъра и стъпиха добре на наследството си от PS1. Виж за PS3 си повярваха много и добре им добре отрезвяването в началото преди да наваксат.

"Мисълта ми е, че когато някой решава да купува някаква платформа иска да има избор."
Аз поне точно това искам - искам си големите заглавия като Witcher ама искам и разнообразие .

Потребителски аватар
king_of_the_universe
Контакти:
The New King of Hyrule
The New King of Hyrule
Мнения: 5589
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение king_of_the_universeпреди 6 месеца

Офтопик: спомням си забавната истерия около PS2, умело подклаждана от Кен Котараки. Как Саддам щял да купи 4000 конзоли да направи супер-компютър, който да насочва ракети. Иначе се сочи, че и PS1 е стигнал на много народ да дочакат PS2:
Though the Dreamcast launch had been successful, Sony still held 60 percent of the overall video game market share in North America with the PlayStation at the end of 1999.On March 2, 1999, in what one report called a "highly publicized, vaporware-like announcement" Sony revealed the first details of its "next generation PlayStation", which Ken Kutaragi claimed would allow video games to convey unprecedented emotions.
Колкото до Тейлсовете и Бокс 1, явно Бамко са очаквали по-големи продажби на 360, защото Весперията бе временен ексклузив, а играта нямаше и конкуренти на PS3 когато излезе за 360. Или още по-вероятно е Майкро да са очаквали бързо да намажат от японския пазар и после разочаровано да са си стиснали кесията. Е, сега няма да има никакъв Тейлс за Бокс.
RRSunknown написа: Аз поне точно това искам - искам си големите заглавия като Witcher ама искам и разнообразие .
Word!
Don't shoot! I'm a human!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 6 месеца

E това е било едно време, когато Бамко ги правеха само за една конзола. Сега със ПЦ версиите, очевидно искат да я направят мултиплатформена. С близките като като хардуер конзоли и пц-та, един XBOX порт би бил почти без пари. Плюс това ако съдим по vgchats Vesperia за 360 e продала повече на Xbox - 740 хил. На PS3 само - 460 хил. Разбира се данните за PS3 са само от Япония, а на 360 е от световен мащаб, но пак са си повече като цяло. Не ми изглеждат като лоши цифри, че да спреш да издаваш нещо от първият опит. Още повече че три пъти по-малките 250 хил на Zestiria за PC, не ги спира да издават нова част на steam. Не знам... или Sony плаща на Бамко за конзолен ексклузив, или Майкрософт спят. Всъщност второто е при всички случаи. Никой не ти е виновен че ти не плащаш, докато друг го прави. Спят си хората, а Плейстейшъна трупа каталог. :lol: А най-лошото е че това е само 1 от примерите.

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3461
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение me3xпреди 4 месеца

Изображение
At Xbox, we put gamers at the center of everything we do and remain committed to giving you the freedom to play the games you want, with the friends you want, on the devices you want. This year is shaping up to be an exciting one for gamers. As we prepare to launch Project Scorpio this holiday, bringing the most powerful console ever made to the Xbox One family of devices, we continue to make platform improvements to connect the growing community of players on Xbox Live and add to a robust and diverse portfolio of games across Xbox One and Windows 10.

Today, we’re continuing our commitment to give you more options to diversify and expand your library of games with Xbox Game Pass, a new gaming subscription service coming later this spring. Xbox Game Pass gives you unlimited access to over 100 Xbox One and backward compatible Xbox 360 games – all for $9.99 per month.

With great games from top industry publishers such as 2K, 505 Games, BANDAI NAMCO Entertainment, Capcom, Codemasters, Deep Silver, Focus Home Interactive, SEGA, SNK CORPORATION, THQ Nordic GmbH, Warner Bros. Interactive Entertainment and Microsoft Studios, there’s something for everyone to enjoy and you will always find something exciting to play across a variety of genres. Some of the fan favorite titles coming to Xbox Game Pass when it launches to the broader Xbox community in late spring include, Halo 5: Guardians, Payday 2, NBA 2K16 and SoulCalibur II.

One of the best things about Xbox Game Pass is that you can discover and download the full titles directly on your Xbox One. That means continuous, full-fidelity gameplay without having to worry about streaming, bandwidth or connectivity issues. In addition, all Xbox One games in the catalog – and related add-ons – will be available to purchase at an exclusive discount for Xbox Game Pass members, so you can make the games you love part of your permanent library to play whenever you want. Every month new games will cycle into the subscription with some cycling out, giving you a constantly updating library of games. Xbox Game Pass is your ticket to endless play.

It’s important to us that Xbox Game Pass provides an enjoyable and seamless experience. Before the program rolls out to the broader community later this spring, we’ll be testing Xbox Game Pass with select members of the Xbox Insider Program in the Alpha Preview ring, starting today with a very limited number of titles. The titles that are available in Preview are just a small glimpse at the expansive catalog of games that will be available when Xbox Game Pass launches late spring. Xbox Live Gold members will also be receiving exclusive access to Xbox Game Pass prior to the program launching to the broader community. We’ll have more details on timing closer to launch.

We hope you enjoy Xbox Game Pass and all that it has to offer. We’re looking forward to hearing the feedback from the gamers in the Xbox Insider Program and then from the rest of the Xbox community when it’s broadly available later this spring. Your feedback will make this program better for all gamers.

Thank you for your continued passion and support of Xbox.
$9.99 (£5.99?) месечна такса. Пълен достъп(download over hdd) до 100 заглавия, които периодично ще се подменят. Същевременно въпросните игри ще се предлагат на офертна цена за абоната, в случай че иска да си ги купи и играе след като прекрати членството си.
За мен си е доооста добра оферта, но нека все пак да видим заглавията и колко често ще ги менкат. Гарантирам че Скорпиото ще идва с безплатни два/три месеца по дифолт. Каква по добра реклама?
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
danailkiller
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2930
Регистриран на: преди 8 години

Re: Xbox One

Мнение danailkillerпреди 4 месеца

Мдам, всъщност това не го очаквах, но има доста логика. Нещо като Netflix за игри само че, или малко по-разширена версия на EA/Origin Access. Стига винаги да има прилична колекция от игри то това със сигурност ще си избива парите на месец.
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2205
Регистриран на: преди 12 години

Re: Xbox One

Мнение The Demonпреди 4 месеца

Не е лошо да го има, може да свърши работа някой път.

От друга страна при някои хора (мен включително), наличието на много заглавия води до много пробване и малко играене. :D Ограничаването до една, макс 2, води до повече качествена игра. Но ще се повторя, не е лошо да го има. Особено с това, че ако някоя игра ти хареса, можеш да си я закупиш на промоция. Един вид става за тестване :D Стъпка в правилна посока за MS, но какво ще правят с липсата на ексклузиви и липсата на много мултиплатформени? Личи си отвсякъде как искат бързо да прескочат на Скорпио. Поне им става доста богат каталога, особено от 360 времената. Дори да се появят някакви Scorpio only игри, а то няма как да не се, правят нещо което много уважавам. Обратна съвместимост - Дигитална и физическа. :)

Отговори
Подобни теми
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост