Sega eats the gega
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
Преснимки на едно от любимите ми списания Official Sega Saturn Magazine:
http://www.retromags.com/forums/Officia ... cat15.html
http://www.meanmachinesmag.co.uk/forum/ ... .php?t=183
http://www.satakore.com/ssmtop50.php
http://www.retromags.com/forums/Officia ... cat15.html
http://www.meanmachinesmag.co.uk/forum/ ... .php?t=183
http://www.satakore.com/ssmtop50.php
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
Ако някой е закъсал с намирането на игри за Dreamcast, ето откъде може да си дръпне доста голям брой от тях:
www.dcisozone.com
www.dcisozone.com
-
- hellfire
- Мнения: 1893
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
Имаш моите дълбоки благодарности за линка, който постна. Тъкмо се ядосах, че вече нямам достъп до черните котки и с големи мъки ще си търся игрички за дриймкаст-а, но това ме спаси.
Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
За нищо И аз ще си набавям Dreamcast-че в скоро време и ще си дърпам оттам игрите, които не мога да си купя по интернетhellfire написа:Имаш моите дълбоки благодарности за линка, който постна. Тъкмо се ядосах, че вече нямам достъп до черните котки и с големи мъки ще си търся игрички за дриймкаст-а, но това ме спаси.
-
- me3x
- Мнения: 4122
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
IGN Presents the History of SEGA
Дисекция на компанията от Sam Pettus (aka "the Scribe")
Доста добре структурирани и изчерпателни IMO
Едит: Макар че, писанията на the Skribe лично на мен ми се сториха далеч по информативни.
Дисекция на компанията от Sam Pettus (aka "the Scribe")
Доста добре структурирани и изчерпателни IMO
Едит: Макар че, писанията на the Skribe лично на мен ми се сториха далеч по информативни.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: НАЙ-ДОБРИТЕ СТРАНИЦИ ЗА SEGA
О, даа, втората статия е една от любимите ми на тема SEGA
Само че ето този цитат от там ще го сложа в темата с изцепките ,
Само че ето този цитат от там ще го сложа в темата с изцепките ,
Въпросните 3000 триъгълника в секунда при 60 кадъра/сек. означават, че, според същият автор, SEGA Saturn вади някакви си мизерни 50 триъгълника на кадър, което е пълна глупост! Дори предшественикът на Saturn - SEGA 32X, изобразява 30 000 триъгълника в секунда! Фактите показват, че Saturn е в състояние да изобрази до 300 000 триъгълника в секунда, а ако се използва и рядкоползваната от повечето разработчици функция за изобразяване на четириъгълници, производителността се повишава с до 50%.Saturn had a theoretical limit of 500,000 with its twin 32-bit VDPs, but system limitations constrained it to a practical limit of about 3 thousand polys per second.
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: Конзолите на SEGA
Интересно подобрение на SEGA Nomad Поставяне на нов екран с по-ярка картина, както и батерии, издържащи вече 8.5 часа (с 3 повече от първоначалните).
http://www.racketboy.com/forum/viewtopi ... 8fa78a1ac2
http://www.racketboy.com/forum/viewtopi ... 8fa78a1ac2
-
- sa6uto
- Мнения: 2
- Регистриран преди: 13 години
Re:
Всъщност точно това стана когато Sony и Microsoft влязоха в борбата.Някой трябваше да си замине и...Сега SEGA прави игри за нинтендо.Което беше лудост да се мисли преди 20 години.Тогава Сега и Нинтендо бяха главни врагове.А аз в момента издирвам сега сатурн.Заради SEGA Rally Championship.Повечето хора са я играли на машините по клубовете.cain написа:в момента мисля че е достатъчно населено
конзолния пазар няма да понесе още един играч и ще избута най-слабия от всички
-
- blumentopff
- Мнения: 2302
- Регистриран преди: 14 години
-
- Rinaldo
- Мнения: 2817
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Sega closes multiple offices worldwide and focuses on digital
http://venturebeat.com/2012/06/28/sega-office-close/
http://venturebeat.com/2012/06/28/sega-office-close/
-
- epedos
- Мнения: 7779
- Регистриран преди: 17 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Тъжен развой за пионерите от СЕГА...
Не бих казал, че е несправедлив или нелогичен обаче.
Не бих казал, че е несправедлив или нелогичен обаче.
PS4 "who knows when" Crew
"И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."
"И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."
-
- RRSunknown
- Мнения: 5439
- Регистриран преди: 15 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Гледай графиката как ги завлича Дриймкаста - чак е плашещо
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 3-2004.svg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 3-2004.svg
-
- epedos
- Мнения: 7779
- Регистриран преди: 17 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
И пак сами са си виновни донякъде...
PS4 "who knows when" Crew
"И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."
"И по случайност девет от десет българи слушат поп-фолк, брато,
а от нас няма по-прост пост-соц народ..."
-
- Sympozium
- Мнения: 185
- Регистриран преди: 16 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Жалко, това ми е любимата компания. Не можах да разбера как така изведнъж спряха да правят добри игри и се превърнаха в това което са сега. Навярно след дриймкаста са сменили политиката на компанията към по-посредствени и комерсиални игри за да имат повече продажби, но начинанието не потръгна и тотално изгубиха облика си. Именно креативните им и често нестандартни идеи ги направиха това което бяха, а и ги унищожи също така. Работиха в пълно несъгласуване между основните два клона на компанията, изкараха толкова много конзоли за малък период време, без особена поддръжка, лош маркетинг, кофти хардуер, смятам че вината е основно тяхна. Чудно ми е само какво стана с хората които правеха онези уникални игри които всички познаваме и ще ни зарадват ли някога отново с качествени издания? Все още имам надеждата че това ще се случи.
Купувам конзолите:Nes,Snes, SegaMasterSystem,32x,Sega Cd, Saturn,Panasonic3DO,Neo-geo.
Купувам оригинални игри:Sega Mega Drive, Sega cd, Saturn, Dreamcast, ps1, NES, SNES, N64, GameGear, Gameboy, GBA.
Купувам оригинални игри:Sega Mega Drive, Sega cd, Saturn, Dreamcast, ps1, NES, SNES, N64, GameGear, Gameboy, GBA.
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Не ги завлече Dreamcast, а глупавите решения на ръководството на фирмата още от 1993-4 г. Та дори и още от 1988-ма...
Тъкмо преди да пуснат Mega drive, SEGA решават да си правят тънки печалбарски сметки (както сега правят Нинти) и пускат конзолата си без оптичното дисково устройство, за да може да го продават като отделна приставка срещу допълнителна цена. И ето ти първата грешка на фирмата, защото нещата можеше да са доста в тяхна полза, ако конзолата им беше оборудвана поначало с оптично у-во.
Втората им грешка идва с успоредното пускане на пазара на 32X и Saturn, като за Saturn дори взимат още по-глупавото решение да използват двугодишен чип за триизмерната графика, който до времето за представяне на конзолата вече е морално остарял и вместо от SEGA да приложат по-евтиния нов графичен чип, предложен им от Hitachi, те решават просто да сложат още един графичен чип като стария, усложнявайки архитектурата на конзолата и правейки живота на програмистите жив ад.
Третата им голяма грешка идва с решението да ЗАТРУДНЯВАТ външните разработчици на игри, като не споделят графичната си библиотека (SGL или SEGA Graphic library) и я пазят единствено за себе си. А това всъщност е платформата, чрез която се разгръщат истинските възможности на конзолата. За разлика от тях, SONY пускат за свободно ползване графичната библиотека за Playstation, така че да улеснят разработчиците на игри за своята конзола. Та, въпросната SGL, освен готови ефекти и способи за по-бързо изобразяване на триизмерните сцени, съдържа и нещо революционно за времето си - програма за триизмерно моделиране, работеща и с четириъгълници, освен с триъгълници. И ето тук е голямото предимство на Saturn пред Playstation - благодарение на възможността конзолата да изобразява геометрията като четириъгълници, на практика се постига повишение на производителността от около 80% над тази на PSX. Но проблемът се оказва в това, че освен в SGL, не съществува по това време друга програма (освен тази на IBM, с които SEGA си сътрудничат по това време за графичните чипове на жетонните им автомати) за триизмерно моделиране, работеща с четириъгълници и всичките налични тогава работят само с триъгълници. И затова само някои от по-късните игри на SEGA работят с четириъгълници, а останалите разработчици са оставени да действат с триъгълна геометрия, което в комбинация с по-трудното кодиране за конзолата и нуждата да пишат сами свои графични библиотеки, отказва доста от тях в желанието им да разработват игри за Saturn.
Четвъртата голяма грешка на SEGA - нелогично защо, отказват да издадат маса ключови заглавия (най-вече ролевки и двубои - едни от най-търсените по онова време жанрове) в САЩ и Европа, които са се доказали като много успешно в Япония. Най-бележитото подобно заглавие тогава е Grandia, което умникът Бърни Столар, тогава президент на американския клон на SEGA, отказва да бъде издадено в САЩ под предлога, че американците не харесвали ролеви игри. Впоследствие това е оказва една от най-внасяните в САЩ игри.
Петата грешка - премахват две от лицевите копчета от управлението на Dreamcast, както и не слагат втора ръчка отдясно, осакатявайки по този начин управлението и затруднявайки или напълно отказвайки разработичцитие при направата на игри за конзолата.
Шеста грешка - в последния момент решават да изоставят обратната съвместимост на Dremcast с игрите за Saturn, макар да имат работещ наподобител с името SatCast под формата на диск, който се слага преди да пуснете игра на Saturn (по подобие на диска с наподобителя BleemCast за подкарване на игри за PSX с Dreamcast).
Седма грешка - оставят пълна поддръжка на формата AudioCD, включително и CD-R (домашно записани дискове), а в същото време не осигуряват програмен код за защита срещу пиратски игри, което на практика прави Dreamcast лесна мишена за пиратите.
Осма грешка - глупакът Бърни Столар се заяжда с президента на ЕА и му заявява, че SEGA могат и без спортните заглавия на EA. Ефектът от това е, че за Dreamcast не излиза нито едно от доста успешните в онези години заглавия от поредиците Fifa и NFS. Само да отбележа, че този пич преди това е работел в отдела Playstation и през годините си в SEGA взима толкова много на брой глупави решения, че се явява един вид троянски кон за фирмата, който сякаш нарочно цели да закопае Saturn и Dreamcast.
Девета грешка - отново нашият приятел Бърни Столар решава да подеме доста странна и впоследствие оказала се неуспешна рекламна политика за САЩ, като в рекламите на игрите за Dreamcast почти изцяло отсъстват кадри от самите игри, а в болшинството случаи зрителите биват обърквани от разни филмирани сцени със скейтбордисти и каскадьори, както и странните призиви на прочутата гарга на SEGA , рекламираща безплатния интернет за конзолата. Избират и погрешното решение да рекламират в по-късните часове вечер, които са и по-скъпоплатени, за да привлекат по-възрастната аудитория, но губейки по този начин възможността рекламите да бъдат видени от децата и младежите, които са основната покупателна група за всяка една конзола.
Десета грешка - още в края на 2000-ата SEGA обявяват предварително, че след 3 месеца ще преустановят поддръжката за Dreamcast и повече няма да произвеждат конзоли. С това завличат доста разработичици, които в този момент са разработвали или били вече готови с 200 нови заглавия за конзолата! Заглавия, които спокойно можеха да гарантират поне още една-две години живот на Dreamcast. По подобен начин рано-рано теглиха балтията и на Saturn през 1997-ма, обявявайки, че спират поддръжката и през 1998-ма и отлагат игрите си за следващата си конзола. Те всъщност така направиха през 1994-та и с Mega drive, де... SEGA определено знаят как да разгневяват разработчиците и клиентите си, и да губят доверието им.
Тъкмо преди да пуснат Mega drive, SEGA решават да си правят тънки печалбарски сметки (както сега правят Нинти) и пускат конзолата си без оптичното дисково устройство, за да може да го продават като отделна приставка срещу допълнителна цена. И ето ти първата грешка на фирмата, защото нещата можеше да са доста в тяхна полза, ако конзолата им беше оборудвана поначало с оптично у-во.
Втората им грешка идва с успоредното пускане на пазара на 32X и Saturn, като за Saturn дори взимат още по-глупавото решение да използват двугодишен чип за триизмерната графика, който до времето за представяне на конзолата вече е морално остарял и вместо от SEGA да приложат по-евтиния нов графичен чип, предложен им от Hitachi, те решават просто да сложат още един графичен чип като стария, усложнявайки архитектурата на конзолата и правейки живота на програмистите жив ад.
Третата им голяма грешка идва с решението да ЗАТРУДНЯВАТ външните разработчици на игри, като не споделят графичната си библиотека (SGL или SEGA Graphic library) и я пазят единствено за себе си. А това всъщност е платформата, чрез която се разгръщат истинските възможности на конзолата. За разлика от тях, SONY пускат за свободно ползване графичната библиотека за Playstation, така че да улеснят разработчиците на игри за своята конзола. Та, въпросната SGL, освен готови ефекти и способи за по-бързо изобразяване на триизмерните сцени, съдържа и нещо революционно за времето си - програма за триизмерно моделиране, работеща и с четириъгълници, освен с триъгълници. И ето тук е голямото предимство на Saturn пред Playstation - благодарение на възможността конзолата да изобразява геометрията като четириъгълници, на практика се постига повишение на производителността от около 80% над тази на PSX. Но проблемът се оказва в това, че освен в SGL, не съществува по това време друга програма (освен тази на IBM, с които SEGA си сътрудничат по това време за графичните чипове на жетонните им автомати) за триизмерно моделиране, работеща с четириъгълници и всичките налични тогава работят само с триъгълници. И затова само някои от по-късните игри на SEGA работят с четириъгълници, а останалите разработчици са оставени да действат с триъгълна геометрия, което в комбинация с по-трудното кодиране за конзолата и нуждата да пишат сами свои графични библиотеки, отказва доста от тях в желанието им да разработват игри за Saturn.
Четвъртата голяма грешка на SEGA - нелогично защо, отказват да издадат маса ключови заглавия (най-вече ролевки и двубои - едни от най-търсените по онова време жанрове) в САЩ и Европа, които са се доказали като много успешно в Япония. Най-бележитото подобно заглавие тогава е Grandia, което умникът Бърни Столар, тогава президент на американския клон на SEGA, отказва да бъде издадено в САЩ под предлога, че американците не харесвали ролеви игри. Впоследствие това е оказва една от най-внасяните в САЩ игри.
Петата грешка - премахват две от лицевите копчета от управлението на Dreamcast, както и не слагат втора ръчка отдясно, осакатявайки по този начин управлението и затруднявайки или напълно отказвайки разработичцитие при направата на игри за конзолата.
Шеста грешка - в последния момент решават да изоставят обратната съвместимост на Dremcast с игрите за Saturn, макар да имат работещ наподобител с името SatCast под формата на диск, който се слага преди да пуснете игра на Saturn (по подобие на диска с наподобителя BleemCast за подкарване на игри за PSX с Dreamcast).
Седма грешка - оставят пълна поддръжка на формата AudioCD, включително и CD-R (домашно записани дискове), а в същото време не осигуряват програмен код за защита срещу пиратски игри, което на практика прави Dreamcast лесна мишена за пиратите.
Осма грешка - глупакът Бърни Столар се заяжда с президента на ЕА и му заявява, че SEGA могат и без спортните заглавия на EA. Ефектът от това е, че за Dreamcast не излиза нито едно от доста успешните в онези години заглавия от поредиците Fifa и NFS. Само да отбележа, че този пич преди това е работел в отдела Playstation и през годините си в SEGA взима толкова много на брой глупави решения, че се явява един вид троянски кон за фирмата, който сякаш нарочно цели да закопае Saturn и Dreamcast.
Девета грешка - отново нашият приятел Бърни Столар решава да подеме доста странна и впоследствие оказала се неуспешна рекламна политика за САЩ, като в рекламите на игрите за Dreamcast почти изцяло отсъстват кадри от самите игри, а в болшинството случаи зрителите биват обърквани от разни филмирани сцени със скейтбордисти и каскадьори, както и странните призиви на прочутата гарга на SEGA , рекламираща безплатния интернет за конзолата. Избират и погрешното решение да рекламират в по-късните часове вечер, които са и по-скъпоплатени, за да привлекат по-възрастната аудитория, но губейки по този начин възможността рекламите да бъдат видени от децата и младежите, които са основната покупателна група за всяка една конзола.
Десета грешка - още в края на 2000-ата SEGA обявяват предварително, че след 3 месеца ще преустановят поддръжката за Dreamcast и повече няма да произвеждат конзоли. С това завличат доста разработичици, които в този момент са разработвали или били вече готови с 200 нови заглавия за конзолата! Заглавия, които спокойно можеха да гарантират поне още една-две години живот на Dreamcast. По подобен начин рано-рано теглиха балтията и на Saturn през 1997-ма, обявявайки, че спират поддръжката и през 1998-ма и отлагат игрите си за следващата си конзола. Те всъщност така направиха през 1994-та и с Mega drive, де... SEGA определено знаят как да разгневяват разработчиците и клиентите си, и да губят доверието им.
-
- Rinaldo
- Мнения: 2817
- Регистриран преди: 18 години
-
- BardoSore
- Мнения: 8869
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
За пръв път чета мнеие на Bobi с жив интерес, палци горе!
-
- cain
- Мнения: 4906
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
А аз доста време си играех с мисълта ако Сега пуснат Dreamcast 2 какъв ли ще й е хардуера. Като се почне от x86 базирани решения максимално близо до PC
та през многопроцесорни RISC решения с екзотични чаркалаци и се стигне с машина загърбила 3д-то за сметка на феноменално красиво 2D.
Надали някога ще разбера :/
та през многопроцесорни RISC решения с екзотични чаркалаци и се стигне с машина загърбила 3д-то за сметка на феноменално красиво 2D.
Надали някога ще разбера :/
PC mustard race
-
- andycole
- Мнения: 5560
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Мен ми е малко странно как Dreamcast се е провалила до такава степен, като се има в предвид че е пусната още през 1998 година и то само за 200 долара. Чак 2 години по-късно се появява конкуренцията в лицето на Пс2, а вече появата на Геймкуб и Бокс1 напълно убива съществуването на хардуерния конзолен бизнес за Сега.
Та през 1998 геймърите само за 200 долара са можели да си купят най-мощната домашна конзола, ултимативна платформа за файтинг игри, в последствие появата на най-красивия и добър 3д файтинг тогава - Soul Calibur и аркадни портове на куп 2д двубои, които са можели да бъдат играни само на Дриймкаст у дома. Може би падът, който е крайно недъгав за 2д двубои и абсолютно задължителната нужда от аркаден стик е повлияла.
Да не говорим че освен тупалките Дриймкаст е можел да се похвали със стабилен каталог от други ексклузиви - Shenmue, игра без аналог за онова време, първата Cell Shading игра - Jet Set Radio, добър набор от shmups, racing-и, уникални заглавия като Rez, Space Channel, още няколко стабилни ексклузива, още портове на аркадни игри като двата Power Stone-a, Zombie Revenge, House of the Dead, Crazy Taxi и други. Да не говорим и за големия набор от аксесоари като мишката и клавиатурата, пистолетите и тнт, а на всичко отгоре и е конзола с вграден интернет адаптор и портове на култови шуутъри като Куейк 3 и Ънриъл Турнамент. Освен това и мултиплатформените игри логично са изглеждали по-добре спрямо пс1 версиите им - справка Rayman: The Great Escape, Ready 2 Rumble и други.
Та странно, за сравнително ниска цена си взимаш най-мощният хардуер, а разнообразието от игри съвсем не е малко, като само за 2 години живот.
Това е много точният пример как смотаният маркетинг може да провали на пазара един продукт с не лош потенциал.
Друг фактор според мен е и загубата на позиции за Сега от предишното поколение, където Saturn отстъпва на Ps1 и Nintendo 64.
Та през 1998 геймърите само за 200 долара са можели да си купят най-мощната домашна конзола, ултимативна платформа за файтинг игри, в последствие появата на най-красивия и добър 3д файтинг тогава - Soul Calibur и аркадни портове на куп 2д двубои, които са можели да бъдат играни само на Дриймкаст у дома. Може би падът, който е крайно недъгав за 2д двубои и абсолютно задължителната нужда от аркаден стик е повлияла.
Да не говорим че освен тупалките Дриймкаст е можел да се похвали със стабилен каталог от други ексклузиви - Shenmue, игра без аналог за онова време, първата Cell Shading игра - Jet Set Radio, добър набор от shmups, racing-и, уникални заглавия като Rez, Space Channel, още няколко стабилни ексклузива, още портове на аркадни игри като двата Power Stone-a, Zombie Revenge, House of the Dead, Crazy Taxi и други. Да не говорим и за големия набор от аксесоари като мишката и клавиатурата, пистолетите и тнт, а на всичко отгоре и е конзола с вграден интернет адаптор и портове на култови шуутъри като Куейк 3 и Ънриъл Турнамент. Освен това и мултиплатформените игри логично са изглеждали по-добре спрямо пс1 версиите им - справка Rayman: The Great Escape, Ready 2 Rumble и други.
Та странно, за сравнително ниска цена си взимаш най-мощният хардуер, а разнообразието от игри съвсем не е малко, като само за 2 години живот.
Това е много точният пример как смотаният маркетинг може да провали на пазара един продукт с не лош потенциал.
Друг фактор според мен е и загубата на позиции за Сега от предишното поколение, където Saturn отстъпва на Ps1 и Nintendo 64.
Не са спрели да правят добри игри, правят YakuzaНе можах да разбера как така изведнъж спряха да правят добри игри и се превърнаха в това което са сега.
-
- RRSunknown
- Мнения: 5439
- Регистриран преди: 15 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
Статистиката с печалбите говори сама за себе си
The Dreamcast's launch in Japan was a failure. Launching with a small library of software and in the shadow of the upcoming PS2, the system would not gain great success, despite several successful games in the region
-
- The Demon
- Мнения: 3910
- Регистриран преди: 18 години
Re: Няма ли шанс СЕГА да се върне на конзолния пазар ?
А най-интересното е че Dreamcast e най-добре направената като хардуер платформа на SEGA. При това на добра цена. Може би само пада трябваше да получи една ревизия, ама пак допринесе с нещо оригинално. Имам предвид екранчето, което трябваше да се използва много повече. Преспокойно до 2004-та можеше да е добра конкуренция, особено докато PS2 e по-скъп и няма този убийствен каталог. Интересно ми е какво би станало с Xbox, ако SEGA бяха останали още 2-3 години. Може би щеше да е още по голям провал, без игрите на SEGA, Tecmo и т.н. SEGA трябваше да рискуват и да хвърлят всички карти. Нямаше смисъл от тия 10 години на посредствен разпространител, който препродава по хиляда пъти старите си заглавия и не опитва нищо оригинално. SEGA действително имат нужда от своя платформа за да изкарат нещо стойностно. Някой бивш техен шеф го беше казал това.