da i az teglq zdravoBobi написа:Уааа, почвам да тегля веднага - много игрички има
Sega eats the gega
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Обширна хроника за причините, довели до прекратяване на производството на SEGA Dreamcast:
Death of the Dream
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory1.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory2.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory3.html
Значи тия от Team Utopia са някакви гадни немци
За отрицателно време след разпространяването на Utopia Boot Disc продажбите на дискове за DC се сриват главоломно...
Death of the Dream
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory1.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory2.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory3.html
Значи тия от Team Utopia са някакви гадни немци
За отрицателно време след разпространяването на Utopia Boot Disc продажбите на дискове за DC се сриват главоломно...
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
tova e mnogo lubopiten faktBobi написа:Обширна хроника за причините, довели до прекратяване на производството на SEGA Dreamcast:
Death of the Dream
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory1.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory2.html
http://www.eidolons-inn.net/segabase/in ... tory3.html
Значи тия от Team Utopia са някакви гадни немци
За отрицателно време след разпространяването на Utopia Boot Disc продажбите на дискове за DC се сриват главоломно...
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Мда... за съжаление
Ето какво се стоварва на гърба на SEGA - все причини, довели до преждевременното прекратяване на производството на Dreamcast и до преструктурирането на фирмата:
- Германският отбор от хакери Utopia Team пускат хакерската програмка Utopia Boot Disc, с която могат да се подкарват пиратски дискове за Dreamcast без наличието на никакъв чип (между другото, вече счупих диска и започвам да си търся само оригинални игри) Пускат и игрите за Dreamcast по множество безплатни интернет сървъри. Това от своя страна кара много разработчици да се откажат от продължаване на направата на игри за Dreamcast поради страх, че няма да съумеят да възвърнат вложените от тях средства. Десетки игри в напреднал стадий на разработка биват отменени и рекламирани като игри само за PS2.
- Серия от лоши приказки от страна на Electronic Arts по адрес на SEGA, включително и от страна на президента на ЕА в списание Forbs (най-влиятелното в деловите среди). Фирмата не пуска нито една игра за Dreamcast, макар да има сключен договор със SEGA, датиращ от 1997 година, според който ще издават няколко игри изключително само за тази конзола. Това, което е причина за омразното отношение на ЕА е фактът, че SEGA закупува фирмата Visual Concepts, която издава най-качествените спортни заглавия от рода на тенис, баскетбол, хокей, американски футбол, волейбол . Преди това ЕА е бил издател на игрите на VC по времето на Mega Drive и Saturn.
- SEGA имат големи загуби заради масираните рекламни кампании, които разгласяват за възможността за интернет игра с конзолата им, но поради забавянето с повече от година, лъсното пускане на SEGA NET разочарова много хора. В последната година от производството на Dreamcast, SEGA няма достатъчно пари за реклама.
- Невъзможността от по-бързо производство на графичният ускорител на Dreamcast - Power VR2DC, предизвиква едногодишно закъснение на конзолата на американския пазар, което се оказва ключово за по-ранното и масово разпространение, а поради липсата на DVD-устройство в конзолата им, много играчи предпочитат да очакват задаващата се PS2, около която витаят пресилени слухове за фантастичните и възможности.
- Лоша ръководна организация и липса на правилно съгласуване между SEGA of Japan и SEGA of America. Американският отдел още от времето на Saturn отказва да издаде някои ключови заглавия и за двете конзоли, които имат огромен успех в Япония и/или Европа, преценяйки, че няма да се продават добре в САЩ.
- SONY умишлено рекламират новата си конзола PS2 като евтино DVD-устройство. Разгласяват и новината, че конзолата им ще е около 20 пъти по-мощна от Dreamcast, и че операционната система на DC е нестабилна.
- SEGA пускат твърде късно по-бързите си модеми: с Broadband връзка, и кабелен модем (стандартният е само за импулсни телефонни линии). Вече в завършена фаза, пускат много ограничена серия от твърдия диск за Dreamcast, и то само в Япония. Прекратяват разработката на DVD-приставката си, която трябва да се монтира под Dreamcast, и да подобрява графиката на играта.
- SEGA губят няколко милиона долара, заради двугодишният период, в който поемат разходите на безплатния интернет на всеки американски притежател на DC. През 2003 година поддръжката на всички Dreamcast-сървъри от страна на компанията е прекратена.
Ето какво се стоварва на гърба на SEGA - все причини, довели до преждевременното прекратяване на производството на Dreamcast и до преструктурирането на фирмата:
- Германският отбор от хакери Utopia Team пускат хакерската програмка Utopia Boot Disc, с която могат да се подкарват пиратски дискове за Dreamcast без наличието на никакъв чип (между другото, вече счупих диска и започвам да си търся само оригинални игри) Пускат и игрите за Dreamcast по множество безплатни интернет сървъри. Това от своя страна кара много разработчици да се откажат от продължаване на направата на игри за Dreamcast поради страх, че няма да съумеят да възвърнат вложените от тях средства. Десетки игри в напреднал стадий на разработка биват отменени и рекламирани като игри само за PS2.
- Серия от лоши приказки от страна на Electronic Arts по адрес на SEGA, включително и от страна на президента на ЕА в списание Forbs (най-влиятелното в деловите среди). Фирмата не пуска нито една игра за Dreamcast, макар да има сключен договор със SEGA, датиращ от 1997 година, според който ще издават няколко игри изключително само за тази конзола. Това, което е причина за омразното отношение на ЕА е фактът, че SEGA закупува фирмата Visual Concepts, която издава най-качествените спортни заглавия от рода на тенис, баскетбол, хокей, американски футбол, волейбол . Преди това ЕА е бил издател на игрите на VC по времето на Mega Drive и Saturn.
- SEGA имат големи загуби заради масираните рекламни кампании, които разгласяват за възможността за интернет игра с конзолата им, но поради забавянето с повече от година, лъсното пускане на SEGA NET разочарова много хора. В последната година от производството на Dreamcast, SEGA няма достатъчно пари за реклама.
- Невъзможността от по-бързо производство на графичният ускорител на Dreamcast - Power VR2DC, предизвиква едногодишно закъснение на конзолата на американския пазар, което се оказва ключово за по-ранното и масово разпространение, а поради липсата на DVD-устройство в конзолата им, много играчи предпочитат да очакват задаващата се PS2, около която витаят пресилени слухове за фантастичните и възможности.
- Лоша ръководна организация и липса на правилно съгласуване между SEGA of Japan и SEGA of America. Американският отдел още от времето на Saturn отказва да издаде някои ключови заглавия и за двете конзоли, които имат огромен успех в Япония и/или Европа, преценяйки, че няма да се продават добре в САЩ.
- SONY умишлено рекламират новата си конзола PS2 като евтино DVD-устройство. Разгласяват и новината, че конзолата им ще е около 20 пъти по-мощна от Dreamcast, и че операционната система на DC е нестабилна.
- SEGA пускат твърде късно по-бързите си модеми: с Broadband връзка, и кабелен модем (стандартният е само за импулсни телефонни линии). Вече в завършена фаза, пускат много ограничена серия от твърдия диск за Dreamcast, и то само в Япония. Прекратяват разработката на DVD-приставката си, която трябва да се монтира под Dreamcast, и да подобрява графиката на играта.
- SEGA губят няколко милиона долара, заради двугодишният период, в който поемат разходите на безплатния интернет на всеки американски притежател на DC. През 2003 година поддръжката на всички Dreamcast-сървъри от страна на компанията е прекратена.
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
-
- cain
- Мнения: 4906
- Регистриран преди: 18 години
http://www.dreamcast-scene.com/
Оптимистични и ентусиазирани думи от които още повече ме боли защото дори чудо не може да спаси DC а сайта на група дев ентусиасти още по-малкоКогато светът каза че с Dreamcast e свършено, ние ясно заявихме-Dreamcast e жив, със светло бъдеще в света на игрите
PC mustard race
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Хммм... щракни на Isao Okawa (долу в началната страница, която си дал, има списък с най-новите обновления, някъде там е това име), и виж какво ще се отвори
Ето и адреса:
http://www.dreamcast-scene.com/index.php/Main/IsaoOkawa
Ето и адреса:
http://www.dreamcast-scene.com/index.php/Main/IsaoOkawa
-
- cain
- Мнения: 4906
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
SEGA CD-X (САЩ) / SEGA Multimega (Европа и Япония)
http://images.google.com/images?q=cd-x+ ... =&c2coff=1
http://images.google.com/images?q=cd-x+ ... =&c2coff=1
-
- Rinaldo
- Мнения: 2817
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Интересното е, че преди този модел, SEGA вече са били създали друг модел със същите възможности (Mega Drive+Mega CD), наречен SEGA Wondermega
Точно от този модел SONY копира 1:1 формата на капака за диска и захвата зад него, което ясно си личи при PSX. Ако погледнеш пък друга конзола на SEGA - Master System, ще разбереш, откъде SONY са копирали формата на двете си копчета за контролера на PSX - Select и Start.
А освен специфичните форма и захват на капака, SONY са взели "назаем" от тази конзола на SEGA още един възлов детайл - мястото, където се пъха касетката, е на изпъкнали и вдлъбнати ивици, като решетка - същият детайл години по-късно виждаме при корпуса на PS2, където също се пъха касетка (тази на картите за памет)
http://www.segagagadomain.com/hardware-mega/wonder1.htm
http://www.segagagadomain.com/hardware-mega/wonder2.htm
Точно от този модел SONY копира 1:1 формата на капака за диска и захвата зад него, което ясно си личи при PSX. Ако погледнеш пък друга конзола на SEGA - Master System, ще разбереш, откъде SONY са копирали формата на двете си копчета за контролера на PSX - Select и Start.
А освен специфичните форма и захват на капака, SONY са взели "назаем" от тази конзола на SEGA още един възлов детайл - мястото, където се пъха касетката, е на изпъкнали и вдлъбнати ивици, като решетка - същият детайл години по-късно виждаме при корпуса на PS2, където също се пъха касетка (тази на картите за памет)
http://www.segagagadomain.com/hardware-mega/wonder1.htm
http://www.segagagadomain.com/hardware-mega/wonder2.htm
Последна промяна от Bobi на 18 юли 2006, 13:17, променено общо 2 пъти.
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години