Ecco ще плува отново...?

It's been AGES!
Аватар
Chakan
Регистриран преди: 13 години

Ecco ще плува отново...?

Мнение Chakan11 години

Някой най-накрая е чул молитвите ми!!

Well, it looks like that Ecco the Dolphin may be back. On Twitter, creator Ed Annunziata announced that he was meeting with Sega for a all new entry in the franchise. In said tweet, he said this

Ecco fans, I need to follow & tweethank @scottfoe, he convinced Sega to meet with me now chances of a new Ecco the Dolphin x100!

Not only that, but he also managed to get the original composer Spencer Nilsen on board. Right now its all just talks, but as you can see, chances for a new Ecco are looking pretty good

Както са станали напоследък модерни downloadable заглавията, айде да вземат най-накрая да ми направят един Ecco 3 в стила на старите!! :D
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Аватар
danailkiller
Регистриран преди: 15 години

Re: Ecco ще плува отново...?

Мнение danailkiller11 години

Мдаам, и аз чух добрата новина, и моята надежда е играта да е много подобна на предишните, пак в същата переспектива, но вече в пълно 3D, с яки анимации и осветление :).
The jedi's gotta do, what the jedi's gotta do!

Аватар
Chakan
Регистриран преди: 13 години

Re: Ecco ще плува отново...?

Мнение Chakan10 години

Първият Ecco се очаква до края на годината в eshop-а на 3DS, конвертиран в 3D формат :) Test-Market за нова игра може би?
Освен него се очаква и 3D версия на Shinobi III.
I have hunted evil for no less than a thousand years, for I am cursed to live until all supernatural evil is destroyed...I hunt...and fight...and kill...until the end of my curse.

Кой е онлайн