RRSunknown написа:Аааа, не съм съгласен за BoV.
Няма случайни неща там- тя играта не е контра всичко да подскача и да хвърчи скоростно а напротив- играе се бавничко, спокойно с мисъл. Затова има и непробиваем блок,затова има и камера с която може да преместиш камерата си на 2-3 екрана във всяка посока. Затова не умираш с един удар а имаш RPG стил живот.
Явно има местене на камерата, което не съм налучкал как става, но навремето точно заради невъзможността да видя къде се приземявам, умирах на всяка крачка. Блокът също не го знаех, но може да е така, защото винаги играех с магьосника
(неписано правило в доста игри - магьосниците или елфите с лък нямат блок, защото имат увеличен обсег). Как стават тези тарикатлъци? При Соник, Облъчени хора/Човекът-паяк и някои други игри беше лесно - обръщаш се в някоя посока за 2-3 секунди или поглеждаш нагоре или надолу, и оттам вече камерата си знае урока.
Колкото до скока, той наистина е ужасен и това няма никаква връзка с камерата. Един пример (тъкмо си пуснах пак играта да я пробвам какви нерви ми е носила) - още в началото на играта ще ти се наложи да минаваш из лава, стъпил на едни самодвижещи се отломки от скала. Появяват се и препятствия (летящи скали - класика в жанра
), които трябва да прескачаш. Добре, ама скокът е толкова долнопробен, че приземяването е не там, където очакваш да е, имайки опит от други игри, където същото действие е осъществено къде-къде по-сносно.
И за какъв чеп са програмирали да ти се точи малко кръв при всеки допир с лавата, след като при стъпване в лава отнасяш поне още няколко поражения през половин секунда (!!!!!!!!!!!!!), а толкова ценното в болшинството игри "премигване", което ти дава неуязвимост за най-малко 1-2 секунди, тук е просто едно голямо нищо... Да не говорим,
че през това време и управлението над героя ти е адски дразнещо (то вярно, че човек не може да ходи нормално, когато си играе на нестинарка по горещата лава, ама все пак това е... ИГРА!!!).
За тъпия момент с падането в уж плитки ями и невъзможността да се измъкнеш от тях също си държа на мнението на 100000%, защото много мразя игри, в които привидно имаш възможност да се измъкнеш от някое местенце, само че някой тъп програмист е решил да не ти разреши да се изкачиш на 3 педи височинка, ами да те остави да гледаш цял ден как умираш малко по малко, по някакъв садистично-мазохистичен начин, докато не ти се източи пълната кръв