Боби, Омикрон-а не струва освен ако не те радва дълго препускане през "нищото"Bobi написа:Иначе, съм си заплюл като начало Dreamcast с двете Shen Mue, Omikron и Blue Stinger.
Sega Dreamcast
-
- me3x
- Мнения: 4122
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
me3x написа:Боби, Омикрон-а не струва освен ако не те радва дълго препускане през "нищото"Bobi написа:Иначе, съм си заплюл като начало Dreamcast с двете Shen Mue, Omikron и Blue Stinger.
Ами, точно това ме радва Иска ми се поне в една игра да пощъкам насам-натам, без да следвам кой знае каква цел. Това ще ми е по-скоро за разпускане
-
- king_of_the_universe
- Мнения: 6816
- Регистриран преди: 18 години
-
- Rinaldo
- Мнения: 2817
- Регистриран преди: 18 години
Bobi написа:me3x написа:Боби, Омикрон-а не струва освен ако не те радва дълго препускане през "нищото"Bobi написа:Иначе, съм си заплюл като начало Dreamcast с двете Shen Mue, Omikron и Blue Stinger.
Ами, точно това ме радва Иска ми се поне в една игра да пощъкам насам-натам, без да следвам кой знае каква цел. Това ще ми е по-скоро за разпускане
SHENMUE, RUY GA GOTOKU , ECCO THE DOLPHIN, мани тъпия ОМИКРОН .... тва е една от прехвалените игри едно време.
-
- xkatasumix
- Мнения: 60
- Регистриран преди: 17 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
xkatasumix написа:Да и беше издадена за PC,DC и PSX.
Сега видях че правят и Omikron 2 ексклузивно за PS3
За PSX уж била прекратена, заради невъзможността на конзолата да се справи с управлението на "сложната среда" в играта. По-скоро програмистите не са били достатъчно кадърни, а и на моделчиците не им се е занимавало да оптимизират играта за графичните възможности на конзолата
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Прекратените заглавия за Dreamcast
http://xoomer.alice.it/mononline/unseen/dreamcast.htm
Ecco 2:
Castlevania Resurrection:
Dark Angel: Vampire Apocalypse:
Innocent Tears:
Dee Dee Planet:
PICASSIO:
Gun Beat:
Ecco 2:
Castlevania Resurrection:
Dark Angel: Vampire Apocalypse:
Innocent Tears:
Dee Dee Planet:
PICASSIO:
Gun Beat:
-
- vvarp
- Мнения: 4516
- Регистриран преди: 18 години
Re: Прекратените заглавия за Dreamcast
LittleBigPlanet PrimeBobi написа:Dee Dee Planet:
http://www.youtube.com/watch?v=Vv5qGfl-b9s
-
- BardoSore
- Мнения: 8869
- Регистриран преди: 18 години
Re: Прекратените заглавия за Dreamcast
Това го има за PS2.Bobi написа: Dark Angel: Vampire Apocalypse:
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
То впоследствие доста запланувани за DC игри наизлязоха за останалите 3 конзоли, появили се след него. Най-голямото разочарование за мен беше резнатата в последния миг Soul reaver 2, която аха - да излезе, и я гътнаха вече готовичка.
Ако SEGA си бяха мълчали поне до последно, нямаше да отложат в последния миг доста добри заглавия, които пък щяха да крепят конзолата на пазара още по-дълго време, защото като няма нови игри - няма и купувачи.
Ако SEGA си бяха мълчали поне до последно, нямаше да отложат в последния миг доста добри заглавия, които пък щяха да крепят конзолата на пазара още по-дълго време, защото като няма нови игри - няма и купувачи.
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
Личен ТОП 20 игри за SEGA Dreamcast
Нека класацията изглежда по следния начин 20 игри нито повече нито по-малко подредени от двадесетото място към първото. За да изглежда по добре темата нека се слага обложката на играта както и да се драсне някой ред за нея (най-вече с какво ви е впечатлила дадената игра).Мисля че темата ще бъде много полезна за тези които не са наясно с какво конзолата на сега остана в сърцата на много хора .
Малко по-късно ще си редактирам мнението и ще добавя моята лична класация .
Малко по-късно ще си редактирам мнението и ще добавя моята лична класация .
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
Много хубава тема , само да видя с какво да си запълня моята лична класация, че така и не можах да пробвам обстойно повече от 2-3 заглавия навремето Но все пак съм играл у няколко познати на техните DC и имам обща представа за половината от заглавията, затова започвам от 1 към 20.
1. ShenMue - страхотна история, ненормално поглъщаща музика, прилично заснети диалози, добра за времето си графика и т.н. Само управлението малко куца, особено при битките в стил Virtua fighter, но това се ядва, предвид останалите качества на играта. Рю Хазуки все се прави, че не забелязва свалките на Нозоми, и тя е решила в ShenMue 3 да го покани в "Море от любов".
Едва преди седмица разбрах, че можеш да местиш камерата по втори начин и така също да въртиш Рю по по-точно - задържаш B и местиш с кръстачката в някоя посока, после пускаш кръстачката. Определено помага в по-тесни пространства
Прави впечатление пълната липса (!!!) на оптимизации от рода на ННД (нива на детайлност) при хората и сградите, които вместо това просто... изчезват на двайсетина метра от теб Ужаст!!!! Можеше да е 1000 пъти по-детайлна и без тези изчезвания, ама кой да се сети, че ННД се ползва още от началото на 90-те. Интересното е, че дори картите на повърхностите (texture maps) се ползват в един-единствен размер, без да се заменят от по-щадящи паметта нискодетайлни варианти в далечината. Определено най-неоптимизираната игра за Dreamcast, въпреки нелошата на места графика! Хората и обектите са с еднаква геометрия и при поглед от 1км, и от 2см (последното, при по-ръбатите герои, докарва ръбоочевадна болест). Това особено добре личи при пускане на играта с ChanCast в режим Wireframe. При наличието на оптимизация, графиката можеше да е зверски зализана а-ла DOA 2 и да вади поне 4-5 пъти повече геометрия.
2. ShenMue 2 - още от същото (за щастие!), но с подобрено управление, малко по-детайлна графика (и на места - ужасно ръбата!) и значително по-общирни нива, разпростени из всякакви разнообразни местности + купуване на карти с възможност да си слагаш трицветни маркери по тях + липса на FSAA (тоест вече има пикселизация в стил PS2) + учудващо красивата сестра на грозния Лан Ди. (в краят на първи диск имаше една интересна случка - тя покани Рю да прекара нощта в нейната стая, и горкото момче като се спече... тези японци ги бива да правят поглъщащи истории)
Отново липсата на оптимизация възпрепятства добавянето на много повече детайли, но при тази поредица не това е най-важното.
3. Streets of rage 4 - ще пиша повече за нея, като стане готова.
4. Resident evil: Code Veronica - за мен това е може би най-добрият RE, пък кой каквото си ще да казва! За мен трудното управление в тази поредица е може би най-големият плюс, допринасящ за характерната атмосфера на обреченост и безпомощност.
5. Soul Calibur - ужасно добре направени движения, плавен натисни-кое-да-е-копче начин на игра (чак дразни със съвършенството си) и доста ръбата графика, предвид възможностите на конзолата.
6. Dead or alive 2 - един от малкото що-годе сполучливи примери, на какво е способен DC в чисто графичен аспект.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. MDK 2
20. Half-Life Gold - е-г-а-т-и-я-к-о-т-о-у-п-р-а-в-л-е-н-и-е
1. ShenMue - страхотна история, ненормално поглъщаща музика, прилично заснети диалози, добра за времето си графика и т.н. Само управлението малко куца, особено при битките в стил Virtua fighter, но това се ядва, предвид останалите качества на играта. Рю Хазуки все се прави, че не забелязва свалките на Нозоми, и тя е решила в ShenMue 3 да го покани в "Море от любов".
Едва преди седмица разбрах, че можеш да местиш камерата по втори начин и така също да въртиш Рю по по-точно - задържаш B и местиш с кръстачката в някоя посока, после пускаш кръстачката. Определено помага в по-тесни пространства
Прави впечатление пълната липса (!!!) на оптимизации от рода на ННД (нива на детайлност) при хората и сградите, които вместо това просто... изчезват на двайсетина метра от теб Ужаст!!!! Можеше да е 1000 пъти по-детайлна и без тези изчезвания, ама кой да се сети, че ННД се ползва още от началото на 90-те. Интересното е, че дори картите на повърхностите (texture maps) се ползват в един-единствен размер, без да се заменят от по-щадящи паметта нискодетайлни варианти в далечината. Определено най-неоптимизираната игра за Dreamcast, въпреки нелошата на места графика! Хората и обектите са с еднаква геометрия и при поглед от 1км, и от 2см (последното, при по-ръбатите герои, докарва ръбоочевадна болест). Това особено добре личи при пускане на играта с ChanCast в режим Wireframe. При наличието на оптимизация, графиката можеше да е зверски зализана а-ла DOA 2 и да вади поне 4-5 пъти повече геометрия.
2. ShenMue 2 - още от същото (за щастие!), но с подобрено управление, малко по-детайлна графика (и на места - ужасно ръбата!) и значително по-общирни нива, разпростени из всякакви разнообразни местности + купуване на карти с възможност да си слагаш трицветни маркери по тях + липса на FSAA (тоест вече има пикселизация в стил PS2) + учудващо красивата сестра на грозния Лан Ди. (в краят на първи диск имаше една интересна случка - тя покани Рю да прекара нощта в нейната стая, и горкото момче като се спече... тези японци ги бива да правят поглъщащи истории)
Отново липсата на оптимизация възпрепятства добавянето на много повече детайли, но при тази поредица не това е най-важното.
3. Streets of rage 4 - ще пиша повече за нея, като стане готова.
4. Resident evil: Code Veronica - за мен това е може би най-добрият RE, пък кой каквото си ще да казва! За мен трудното управление в тази поредица е може би най-големият плюс, допринасящ за характерната атмосфера на обреченост и безпомощност.
5. Soul Calibur - ужасно добре направени движения, плавен натисни-кое-да-е-копче начин на игра (чак дразни със съвършенството си) и доста ръбата графика, предвид възможностите на конзолата.
6. Dead or alive 2 - един от малкото що-годе сполучливи примери, на какво е способен DC в чисто графичен аспект.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19. MDK 2
20. Half-Life Gold - е-г-а-т-и-я-к-о-т-о-у-п-р-а-в-л-е-н-и-е
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
off/
Най-лошото е ,че отново съм супер зает инямам толкова време да отделя да напиша класацията по начина по който искам това да стане ,вчера я няписах отне ми 2 4аса и накрая нещо се прецака с нета и всичко отиде по дяволите не мога да опиша колко гадно ми стана ,ужас направо побърках се 2 4аса писане и накрая нищо...въпреки това обещавам да го направя тези дни най-вероятно ще стане в понеделник защото тогава ще съм свободен....
Най-лошото е ,че отново съм супер зает инямам толкова време да отделя да напиша класацията по начина по който искам това да стане ,вчера я няписах отне ми 2 4аса и накрая нещо се прецака с нета и всичко отиде по дяволите не мога да опиша колко гадно ми стана ,ужас направо побърках се 2 4аса писане и накрая нищо...въпреки това обещавам да го направя тези дни най-вероятно ще стане в понеделник защото тогава ще съм свободен....
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
Искрено ти съчувствам за положението - и на мен ми се е случвало подобно нещо и щях да полудея от яд, защото бях писал някакъв мега роман Оттогава се научих да запаметявам по-дългите писания в Notepad и накрая просто копирам оттам текста в полето тук. Друг полезен навик е да цъкваш периодично Ctrl+A и Ctrl+C, с което поне ще копираш временно текста в моментната памет на щайгата (но пак е стават издънки с този метод, защото няма истинско записване, а само временно). А, и това копче "Откажи" тук долу е много досадно - вече ми прецака едно от мненията преди време.roBO написа:off/
Най-лошото е ,че отново съм супер зает инямам толкова време да отделя да напиша класацията по начина по който искам това да стане ,вчера я няписах отне ми 2 4аса и накрая нещо се прецака с нета и всичко отиде по дяволите не мога да опиша колко гадно ми стана ,ужас направо побърках се 2 4аса писане и накрая нищо...въпреки това обещавам да го направя тези дни най-вероятно ще стане в понеделник защото тогава ще съм свободен....
-
- BardoSore
- Мнения: 8869
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
Е ти и без това всяко трето мнение ти е такова и за това..."няма се пуашиш копуе"Bobi написа:...и на мен ми се е случвало подобно нещо и щях да полудея от яд, защото бях писал някакъв мега роман...
Без лоши чуства
-
- The Demon
- Мнения: 3910
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
1. Shenmue
КОМЕНТАР:
Коктейл от най-любимите ми жанрове. Rpg, Beat 'em up, Adventure и тонове мини-игри в едно. Всичко в играта е пипнато до съвършенстово. Детайла е внушителен и половината сгради, терени и други обекти са просто там не защото имат някакво отношение към играта, а защото в реалния свят е така. Ако тази игра не е на първо място в класацията ми не знам коя ще е
2. REZ
КОМЕНТА:
Всеки е чувал за REZ и знае каква музикална и визуална революция представлява това заглавие. Тя е сред любимите игри на всякакъв тип хора, от хардкор маниаци и ценители та чак до наркомани. Без майтап, в интернет някъде четох писанията на някакъв дето ял халюцигенни гъби и седнал да играе REZ. Пуснал си Травелинг Моуд за да не умре и хилядите цветовете излезли от телевизора и почнали да обграждат цялата стая . Аз дори не слушам такава музика, но тази игра супер много ми хареса. Друг плюс е че всеки може да се научи да я играе почти веднага, но за да се направи всичко трябва добре да я увладееш. Най-ярката форма на интерактивно изкуство!
3. Grandia II
КОМЕНТАР:
Слагам тази игра толкова напред, защото е едно от първите японски rpg-та които разцъквах навремето. Ако оставим сантименталната стойност настрана, ще видим че играта е перфектен пример за класическо аниме RPG. Увлекателна история и интересни герои се забъркват със страхотна бойна система и жесток саундтрак от Iwadare. Героите могат да се къстюмизират доста свободно , но имат и своите зрелищни специални умения. Трудно е да намеря недостатък на тази игра, завладява те изцяло и не ти остава време да мислиш за недостатъци. Тя е от линейните RPG-та и това може да е недостатък за някой, но за мен е просто другия вид. Даже понякога ми се играят точно такива, историята да си върви и винаги да е напрегнато и интересно.
4. Ikaruga
Ikaruga e перфектна игра. Всеки пуснал я, много скоро разбира че това не е просто поредното шутерче с самолетчета. Ако REZ е пример за интерактивно изкуство, самото играене на Ikaruga си е цяло изкуство. Малко са игрите които могат да ти доставят такова удоволсвие и адреналин в сравнение с Ikaruga преживяването!
5. Shenmue 2
КОМЕНТАР:
Както каза Боби "Още от същото в добрия смисъл" Ще добавя че има още МНОГО много повече от същото
6. Skies Of Arcadia
КОМЕНТАР:
За малкото време в което съм я играл много ми хареса. Дано намеря повече време да я изиграя докрай.
7. Dead Or Alive 2
КОМЕНТАР:
DOA2 съм я играл повече на PS2, но в крайна сметка игрите са си същите. Японската версия на Limited Edition-a съдържа всички екстри и герои на PS2 версията. Който харесва поредицата и я е играл малко по-сериозно знае колко страхотна игра е това. Най-ярко блесва tag режима в който се използват и четирите геймпада на DC. Графиката е просто зашеметяваща за 1999-та, даже и сега не е лоша. Единсвенно което и липса за да е перфектна е може би онлайн режим.
8. Capcom VS SNK 2
КОМЕНТАР:
На това място сигорно щеше да е Marvel VS Capcom 2, ама напоследък се заиграх малко на играта за която става въпрос. Какво да кажа, впечатлен съм от голямото разнообразие и дълбочина на геймплея. Има и доволно разнообразие от герои на двете най-големи фирми в жанра.
9. Resident Evil Code Veronica
КОМЕНТАР:
Един от последните истински RE-та. Хареса ми, но е под нивото на трилогията за PSX, най-вече заради небалансираноста си. Изцяло триизмерна и все така плашеща. саундтрака е категорично най-добрия от всички части. Клер е малко нереалистична на моменти, ама като цяло нямам други претенции. Задължителна за всички фенове!
10.Jet Set Radio
КОМЕНТАР:
Тази игра също не съм я играл толкова колкото заслужава, но ще кажа, че самото и играене създава някакво уникално и различно чувство, подобно на следващата игра в класацията
11.Space Chanel 5
КОМЕНТАР:
Много забавна игра! Играеш със симпатичната музикална водеща Ulala и целта ти е да вдигнеш рейтинга на шоуто. Извънземните атакува и принуждават хората да танцуват. В целия този хаос целта ти е да копираш движенията на извъземните и да се състезаваш с конкуренцията в телевизията. Втора такава игра едва ли ще видим някога. Вече почнах да поизтърквам думата "уникална" ама в Дриймкаст класация е неизбежно
12.The House Of The Dead 2
КОМЕНТАР:
Велика е ! Уникално дебилни диалози, стрелба по зомбита в реил шутер режим и готина музика. Никога няма да забравя една реплика на Джеймс,някъде по средата на играта. Върви си човека и вижда избити хора по земята и вика "Как е възможно някой да направи това"?:) Ебаси идиота, не стига че е в град пълен с зомбита и преди да стигне до този етап е видял как избиват пред очите му поне 20 човека между които има и деца?!? Супер брутално А също и онази в която един умиращ му вика "I dont wanna die!" и Джеймс му вика "My God", КУЛТ!!! Абе трябва да ги чуете, така не звучат толкова смешно.
13.Street Fighter 3 - Third Strike
КОМЕНТАР:
Просто вижте 2D графиката в движение. Нещо невероятно. Перфектен геймплей, но единственното нещо което не ми хареса е, че има много малко стари герои. С две думи почти всички са нови, което не е лошо но... Абе може би е по добре в тези игри новите части само да добавят герои за да няма разочаровани. Баланс и без това трудно ще се направи в 2D тупалка независимо от броя на героите.
14.Marvel VS Capcom 2
15.Gulty Gear X
16.Maken X
КОМЕНТАР:
Тази игра има доста общи неща с MegaТen поредицата на Atlus, но и е доста различна, както всяко себеуважаващо се Dreamcast заглавие. Обичайния визуален стил отново е сериозно застъпен, както и сюжета с типичните му идеи познати от другите подпоредици. Играта се играе като FPS Слашър (Нещо като като FPS с оръжия за близък бой. Не се сещам за много представители на този жанр). Управление е малко трудно в началото ама се свиква и макар геймплея да има малко недостатъци ми хареса. Доста свежа игра, има и много разговори,кътсцени, както и важни избори които водят до 7 различни финала. Нещо като римейк излиза за PS2 само в Европа, който се играе от Third Person
17.Zombie Revenge
18.Virtua Tennis 2
КОМЕНТАР:
Тениса за Dreamcast e супер пристрастяващ. Дори да не си фен на този спорт като мен, не е истина колко време може да пропилееш в режима на кариерата. Тренировките нямат равни
19.Crazy Taxi
20.Tokyo Highway Challenge 2
КОМЕНТАР:
Коктейл от най-любимите ми жанрове. Rpg, Beat 'em up, Adventure и тонове мини-игри в едно. Всичко в играта е пипнато до съвършенстово. Детайла е внушителен и половината сгради, терени и други обекти са просто там не защото имат някакво отношение към играта, а защото в реалния свят е така. Ако тази игра не е на първо място в класацията ми не знам коя ще е
2. REZ
КОМЕНТА:
Всеки е чувал за REZ и знае каква музикална и визуална революция представлява това заглавие. Тя е сред любимите игри на всякакъв тип хора, от хардкор маниаци и ценители та чак до наркомани. Без майтап, в интернет някъде четох писанията на някакъв дето ял халюцигенни гъби и седнал да играе REZ. Пуснал си Травелинг Моуд за да не умре и хилядите цветовете излезли от телевизора и почнали да обграждат цялата стая . Аз дори не слушам такава музика, но тази игра супер много ми хареса. Друг плюс е че всеки може да се научи да я играе почти веднага, но за да се направи всичко трябва добре да я увладееш. Най-ярката форма на интерактивно изкуство!
3. Grandia II
КОМЕНТАР:
Слагам тази игра толкова напред, защото е едно от първите японски rpg-та които разцъквах навремето. Ако оставим сантименталната стойност настрана, ще видим че играта е перфектен пример за класическо аниме RPG. Увлекателна история и интересни герои се забъркват със страхотна бойна система и жесток саундтрак от Iwadare. Героите могат да се къстюмизират доста свободно , но имат и своите зрелищни специални умения. Трудно е да намеря недостатък на тази игра, завладява те изцяло и не ти остава време да мислиш за недостатъци. Тя е от линейните RPG-та и това може да е недостатък за някой, но за мен е просто другия вид. Даже понякога ми се играят точно такива, историята да си върви и винаги да е напрегнато и интересно.
4. Ikaruga
Ikaruga e перфектна игра. Всеки пуснал я, много скоро разбира че това не е просто поредното шутерче с самолетчета. Ако REZ е пример за интерактивно изкуство, самото играене на Ikaruga си е цяло изкуство. Малко са игрите които могат да ти доставят такова удоволсвие и адреналин в сравнение с Ikaruga преживяването!
5. Shenmue 2
КОМЕНТАР:
Както каза Боби "Още от същото в добрия смисъл" Ще добавя че има още МНОГО много повече от същото
6. Skies Of Arcadia
КОМЕНТАР:
За малкото време в което съм я играл много ми хареса. Дано намеря повече време да я изиграя докрай.
7. Dead Or Alive 2
КОМЕНТАР:
DOA2 съм я играл повече на PS2, но в крайна сметка игрите са си същите. Японската версия на Limited Edition-a съдържа всички екстри и герои на PS2 версията. Който харесва поредицата и я е играл малко по-сериозно знае колко страхотна игра е това. Най-ярко блесва tag режима в който се използват и четирите геймпада на DC. Графиката е просто зашеметяваща за 1999-та, даже и сега не е лоша. Единсвенно което и липса за да е перфектна е може би онлайн режим.
8. Capcom VS SNK 2
КОМЕНТАР:
На това място сигорно щеше да е Marvel VS Capcom 2, ама напоследък се заиграх малко на играта за която става въпрос. Какво да кажа, впечатлен съм от голямото разнообразие и дълбочина на геймплея. Има и доволно разнообразие от герои на двете най-големи фирми в жанра.
9. Resident Evil Code Veronica
КОМЕНТАР:
Един от последните истински RE-та. Хареса ми, но е под нивото на трилогията за PSX, най-вече заради небалансираноста си. Изцяло триизмерна и все така плашеща. саундтрака е категорично най-добрия от всички части. Клер е малко нереалистична на моменти, ама като цяло нямам други претенции. Задължителна за всички фенове!
10.Jet Set Radio
КОМЕНТАР:
Тази игра също не съм я играл толкова колкото заслужава, но ще кажа, че самото и играене създава някакво уникално и различно чувство, подобно на следващата игра в класацията
11.Space Chanel 5
КОМЕНТАР:
Много забавна игра! Играеш със симпатичната музикална водеща Ulala и целта ти е да вдигнеш рейтинга на шоуто. Извънземните атакува и принуждават хората да танцуват. В целия този хаос целта ти е да копираш движенията на извъземните и да се състезаваш с конкуренцията в телевизията. Втора такава игра едва ли ще видим някога. Вече почнах да поизтърквам думата "уникална" ама в Дриймкаст класация е неизбежно
12.The House Of The Dead 2
КОМЕНТАР:
Велика е ! Уникално дебилни диалози, стрелба по зомбита в реил шутер режим и готина музика. Никога няма да забравя една реплика на Джеймс,някъде по средата на играта. Върви си човека и вижда избити хора по земята и вика "Как е възможно някой да направи това"?:) Ебаси идиота, не стига че е в град пълен с зомбита и преди да стигне до този етап е видял как избиват пред очите му поне 20 човека между които има и деца?!? Супер брутално А също и онази в която един умиращ му вика "I dont wanna die!" и Джеймс му вика "My God", КУЛТ!!! Абе трябва да ги чуете, така не звучат толкова смешно.
13.Street Fighter 3 - Third Strike
КОМЕНТАР:
Просто вижте 2D графиката в движение. Нещо невероятно. Перфектен геймплей, но единственното нещо което не ми хареса е, че има много малко стари герои. С две думи почти всички са нови, което не е лошо но... Абе може би е по добре в тези игри новите части само да добавят герои за да няма разочаровани. Баланс и без това трудно ще се направи в 2D тупалка независимо от броя на героите.
14.Marvel VS Capcom 2
15.Gulty Gear X
16.Maken X
КОМЕНТАР:
Тази игра има доста общи неща с MegaТen поредицата на Atlus, но и е доста различна, както всяко себеуважаващо се Dreamcast заглавие. Обичайния визуален стил отново е сериозно застъпен, както и сюжета с типичните му идеи познати от другите подпоредици. Играта се играе като FPS Слашър (Нещо като като FPS с оръжия за близък бой. Не се сещам за много представители на този жанр). Управление е малко трудно в началото ама се свиква и макар геймплея да има малко недостатъци ми хареса. Доста свежа игра, има и много разговори,кътсцени, както и важни избори които водят до 7 различни финала. Нещо като римейк излиза за PS2 само в Европа, който се играе от Third Person
17.Zombie Revenge
18.Virtua Tennis 2
КОМЕНТАР:
Тениса за Dreamcast e супер пристрастяващ. Дори да не си фен на този спорт като мен, не е истина колко време може да пропилееш в режима на кариерата. Тренировките нямат равни
19.Crazy Taxi
20.Tokyo Highway Challenge 2
Последна промяна от The Demon на 05 фев 2008, 00:22, променено общо 9 пъти.
-
- king_of_the_universe
- Мнения: 6816
- Регистриран преди: 18 години
Re: personal DC top
1 - Street Fighter 3: The Third Strike
2 - Soul Calibur
3 - Shenmue 1+2
4 - Ikaruga
5 - Jet Set Radio
6 - Dead or Alive 2
7 - REZ
8 - Giga Wing 2
9 - Power Stone 1+2
10 - Skies of Arcadia
11 - Capcom vs SNK 2
12 - Fatal Fury: Mark of The Wolves
13 - Rival Schools 2
14 - Grandia 2
15 - 20 - Border Down, Gunbird 2, Radilgy, etc.
2 - Soul Calibur
3 - Shenmue 1+2
4 - Ikaruga
5 - Jet Set Radio
6 - Dead or Alive 2
7 - REZ
8 - Giga Wing 2
9 - Power Stone 1+2
10 - Skies of Arcadia
11 - Capcom vs SNK 2
12 - Fatal Fury: Mark of The Wolves
13 - Rival Schools 2
14 - Grandia 2
15 - 20 - Border Down, Gunbird 2, Radilgy, etc.
Don't shoot! I'm a human!
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: Dreamcast ме гледа сластно и приканващо...
Нови "домашни" менюта за Dreamcast
http://dc-swat.net.ru/
http://www.tjgweb.com.ar
+ Ранни образци на DC, преди да изберат окончателната версия (повечето са ужасно грозни), както и контролерът за улавяне на движенията, предшествал този на Wii, но не влязъл в производство:
+ Разни игрички за VMU:
Dreamcast Controller mod 2nd analog
Part II using the Modded Dreamcast Controller in Q3
http://dc-swat.net.ru/
http://www.tjgweb.com.ar
+ Ранни образци на DC, преди да изберат окончателната версия (повечето са ужасно грозни), както и контролерът за улавяне на движенията, предшествал този на Wii, но не влязъл в производство:
+ Разни игрички за VMU:
Dreamcast Controller mod 2nd analog
Part II using the Modded Dreamcast Controller in Q3
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: Кратки новини
След 2 дни Dreamcast навършва 10 години Ето малко по темата:
http://retro.ign.com/articles/102/10219 ... mpid=ign18
http://retro.ign.com/articles/102/10219 ... mpid=ign18
-
- spotty
- Мнения: 39
- Регистриран преди: 14 години
Re: Dreamcast ме гледа сластно и приканващо...
Излиза нова игра за Dreamcast
http://bitmob.com/index.php/mobfeed/new ... unced.html
Да е homebrew не е.Играта се прави от напълно професионален екип и ще струва 22$.
http://bitmob.com/index.php/mobfeed/new ... unced.html
Да е homebrew не е.Играта се прави от напълно професионален екип и ще струва 22$.