Sega Dreamcast

It's been AGES!
Аватар
cain
Мнения: 4906
Регистриран преди: 18 години

Мнение cain17 години

добре ве какво ревете срещу кабела.
от горната страна на геймпада има един процеп където може да застопориш кабела така че да ти седи отгоре. именно за това е направен
PC mustard race

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

the_new_legend написа:Някой да е пробвал това:


Воbi виж 2-я ред във Featuring :!: :!: :!: :twisted:

Едва ли ще е нещо кой знае какво, като се има предвид, че съм пробвал десетина подобни игри, правени със средството на BoR. По принцип BoR-базираните игри се характеризират с поддръжката на само 3 или 4 копчета + кръстачка, но не се поддържа тичане (напред+напред или някоя друга комбинация в една и съща посока с кръстачката). Все пак, може да са измислили някакъв начин в играта да се тича (ако са променили кода), но докато не се пробва, нищо не се знае. А и почти всяка подобна BoR игра е страшно небалансирана. Все пак, да не забравяме, че шансът играта да е добре изпипана, не е голям, имайки предвид, че е правена от любители (практиката досега е показала, че все пак в повечето случаи това говори зле за играта).
А и съм адски ядосан на пичовете от Bomber Games, задето прецакаха всички добри идеи, заложени в трилогията Streets of rage, с тяхното нелепо подобие на игра Streets of rage Remix. :-?

sparx
Мнения: 200
Регистриран преди: 18 години

Мнение sparx17 години

Братле, единствената игра, дето ти трябва да знаеш за Dreamcast, е The Ultimate Fighting Championship. Перфектна и изпипана отвсякъде.

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

andycole написа:абе много се бях надъхал да си взимам dreamcast ,обаче като ми ги казвате тея работи за орязаните пиратски рилийси взех да се отказвам :roll:

Става дума за единици игри, а не за повечето :wink: Сигурен съм, че и някои от игрите, които си играл на PS2, са орязани версии :-? Определено си заслужава да си купиш Dreamcast, но мисля, че и сам знаеш защо :-)

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

cain написа:добре ве какво ревете срещу кабела.
от горната страна на геймпада има един процеп където може да застопориш кабела така че да ти седи отгоре. именно за това е направен

На мен въобще не ми пречеше този кабел. Може би, ако някой си държи контролера между краката, ще му пречи тогава... :roll:

Аватар
king_of_the_universe
Мнения: 6816
Регистриран преди: 18 години

Мнение king_of_the_universe17 години

Кво става с Ринг Ейджът? Някой нещо по въпроса? :-)
Don't shoot! I'm a human!

Аватар
The Demon
Мнения: 3910
Регистриран преди: 18 години

Мнение The Demon17 години

Bobi написа: А и съм адски ядосан на пичовете от Bomber Games, задето прецакаха всички добри идеи, заложени в трилогията Streets of rage, с тяхното нелепо подобие на игра Streets of rage Remix. :-?
Eee Bobi стига бе, малко преувеличаваш според мен. Даже доста преувеличаваш ама това е сигорно защото са я направили по скоро като SOR2, а не като SOR3 :lol:

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

The Demon написа: Eee Bobi стига бе, малко преувеличаваш според мен. Даже доста преувеличаваш ама това е сигорно защото са я направили по скоро като SOR2, а не като SOR3 :lol:

То именно оттук започва и проблема, като прераства в още по-голяма прецаквация.

Нямаме поддръжка на 6 копчета, от което веднага следва, че ни е отрязана възможността да правим лесен заден удар (а да натискаш едновременно B+C си е бая играчка, защото SORR е така програмирана, че не улавя едновременното натискане, ако натиснеш едното копче няколко милисекунди по-рано - такъв проблем при SOR, SOR2 и SOR3 НЯМА).
Като добавим и липсата на бърз повалящ удар (сега за да се изпълни, вместо да натиснем за миг Y, трябва да задържим B за 2-3 секунди, след което да го пуснем, и едва тогава се изпълнява повалящ удар). Да, но по този начин хем се бавим излишно много (а целта на повалящия удар е именно в напечена ситуация да отблъснем противника възможно най-бързо с едно докосване), хем и удара не се получава, ако при задържането на копчето B противника е по-близо, защото тогава програмата не възприема задържането на B като възможен последващ повалящ удар с крак, а направо удряме близкия противник с ръка - тоест, това е първият удар от серията. И така всичко се прецаква - вместо да отблъснем противника с едно докосване, ние започваме серия, която трябва да завършим докрай, за да се отървем от него. Другият вариант е да използваме магия (А), но така ни се точи от кръвта.

И като говорим за магията - от BomberGames бяха обещали, че щяла да присъства самопълнещата се енергия за магия, която да се заежда за 6 секунди. Да, ама не - всичко си е само едно празно обещание. Няма самопълнеща магия...

Липсата на копчето X за изпълнението на допълнителните три специални засилки+удар за всеки герой ни отрязва голяма част от начина на игра. Движенията пък са леко (но достатъчно зле) вдървени, и заради забавените реакции при изпълнение на командите сме по-уязвими за противниците. Буквално са осакатили поредицата откъм всеки показател.

Напълно са развалили и омешали характерните предимства на всеки един от главните герои от трилогията. Най-силната страна на Блейз бяха бързото реагиране при скок и удар, както и това, че тя можеше да засича с бавна "вечна" серия почти всеки противник, и така да му точи цялата кръв, без междувременно да поваля противника на земята след 5-ия удар. :twisted:
Аксел вече си е загубил добрите предимства при бързата серия и засилка+удар. :roll:



ПП: А пък ако знаеш какви велики идеи имам оносно бойната система за SOR4 (триизмерна) и SOR3 Remix (двуизмерна)... :twisted: :twisted: :twisted: Само с помощта на контролера на MD2 съм способен да изстискам към 150 движения за всеки герой.

Аватар
The Demon
Мнения: 3910
Регистриран преди: 18 години

Мнение The Demon17 години

Всичките неща дето ги описа без това за характеристиките си ги имаше в SOR 2. Tи си SOR3 фенбой , братле :P

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

The Demon написа:Всичките неща дето ги описа без това за характеристиките си ги имаше в SOR 2. Tи си SOR3 фенбой , братле :P

Пссст, не ме издавай бе :twisted: :lol: Шегувам се - всъщност, в SOR2 наистина командите се изпълняват с 3 копчета като при SORR, но пак подчертавам - в SOR2 липсват тези досадни моменти на забавяне на реакциите при изпълнението на ударите. А и в SOR2 задният удар се изпълнява по-лесно, макар да се изпълнява със същата команда - "скок+удар" едновременно. Хайде и ти не се прави, че не забелязваш явните некадърни пропуски в SORR :P Много добре знаеш за какво говоря :wink: А най-глупава е идеята да вмъкнат в SORR адски мразената от мен схема на поведение в Double Dragon-сериите - когато си обграден от противници отляво и отдясно, няма измъкване - за 1-2 секунди са в състояние да ти източат цялата енергия, и ако не реагираш мигновено с една магийка, пиши се с 1 живот по-малко.

А ако трябва да изкажа малко критика и към SOR (1, 2 и 3) - не ми допада, че ако те ударят в гръб, героя ти се обръща сам към удрящия го отзад противник. Това го имаше още и при една друга поредица на SEGA - Golden Axe. Кофтито на това самообръщане е, че ако видиш доближаващ се отзад противник, и се готвиш да го изненадаш със заден удар, в случай, че той те изпревари и те удари в този миг, ти изпълняваш задния удар в обратната на противника посока (тоест изпълняваш задния удар напред) - е, кажи ми, това не е ли некадърна идея? За какво ти е заден удар, след като той се оказва едно от слабите места в играта. :roll:

James088
Мнения: 64
Регистриран преди: 18 години

Мнение James08817 години

Виж, Bobi, навремето имаше по автоматите, дето на 5-10 минути искаха жетон, играта SOR. Като я почнах, ми се струваше, че GoldenAxe3 е по-раздвижена от нея и я зарязах.
Като излезе 2 вече я разиграх, а тройката ме хвърли в оркестъра!
Определено не мога да измисля 150 движения в играта, ама идеята ти за SOR4 3D е гениална!
И все пак не е ли възможно да продадеш направеното дотук на някое геймстудио и те да довършат работата? Всички ни е страх да не се зарибиш по яхти например или автотюнинг и да зарежеш идеята :lol:

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

James088 написа:Виж, Bobi, навремето имаше по автоматите, дето на 5-10 минути искаха жетон, играта SOR. Като я почнах, ми се струваше, че GoldenAxe3 е по-раздвижена от нея и я зарязах.
Като излезе 2 вече я разиграх, а тройката ме хвърли в оркестъра!
Определено не мога да измисля 150 движения в играта, ама идеята ти за SOR4 3D е гениална!
И все пак не е ли възможно да продадеш направеното дотук на някое геймстудио и те да довършат работата? Всички ни е страх да не се зарибиш по яхти например или автотюнинг и да зарежеш идеята :lol:

Какво гениално намираш в идеите ми за триизмерния SOR4? :twisted: Мисля, че това са съвсем логични решения, които просто досега не са въвеждани в жанра от никого до този момент, а трябваше да го направят още преди 10-12 години :-?

dra6ko
Мнения: 325
Регистриран преди: 18 години

Мнение dra6ko17 години

Да вземете да закл. темата вече?Има си отделна за SoR

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

dra6ko написа:Да вземете да закл. темата вече?Има си отделна за SoR

Всъщност, някои мнения ще преместя в темата за SOR :wink: Но, това ще стане, като имам време, защото сега си лягам :sleep:

dra6ko
Мнения: 325
Регистриран преди: 18 години

Мнение dra6ko17 години

И това е вариант 8)

James088
Мнения: 64
Регистриран преди: 18 години

Мнение James08817 години

Bobi написа: Какво гениално намираш в идеите ми за триизмерния SOR4? :twisted: Мисля, че това са съвсем логични решения, които просто досега не са въвеждани в жанра от никого до този момент, а трябваше да го направят още преди 10-12 години :-?
Именно, именно!
Навремето се появиха Gex3D, Sonic Adventures и т.н. и просто изместиха мнооого встрани акцента от предишния геймплей, който направи тези игри знаменити!
Това при теб не го виждам! Та, затова. :D

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

James088 написа:
Именно, именно!
Навремето се появиха Gex3D, Sonic Adventures и т.н. и просто изместиха мнооого встрани акцента от предишния геймплей, който направи тези игри знаменити!
Това при теб не го виждам! Та, затова. :D

Gex 2 беше добра, макар и да се играеше по различен начин, спрямо единицата :wink: При Sonic Adventure, обаче, нещата нямаше как да не се променят много, защото всички двуизмерни Соници (с изключение на Sonic 3D Blast) се управляваха по авсолютно различен начин и е невъзможно това да се пренесе в трите измерения. То е възможно, но би се получило нещо като 2.5D игра с предопределен път на героя, без свобода на движение в друга посока - графиката е триизмерна, а движенията са силно ограничени до двете измерения, като при старите Соници. Нещо от рода на Crash Bandicoot.
На мен Sonic Adventure ми харесва като за първи пазарен опит на SEGA за пренасяне на играта в изцяло триизмерна среда. Разбира се, можеше в следващите игри от поредицата да подобрят начина на игра, но за съжаление от Sonic Team направиха съвсем леко подобрение едва при Sonic Heroes.
А при SOR4 движението поначало си е в трите измерения - имаш движение и в шестте посоки: напред, назад, нагоре и надолу по екрана + скок нагоре. Затова и пренасянето в три измерения на играта е фасулска работа. Естествено, при друизмерните игри от жанра придвижването в нивата е основно в посока отляво-надясно, но трите измерения добавят много по-голяма свобода на придвижване, както и увеличаване на ударите и движенията в бойната система на играта.


ПП: Демото на SOR4 имаме намерение да го направим и за DC след около 2 години, затова оставям изписаното от мен по-горе в тази тема!

Аватар
The Demon
Мнения: 3910
Регистриран преди: 18 години

Karous - Последната игра за Dreamcast

Мнение The Demon17 години

Сега я пробвам и ще разправям после...

Видео http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=39336

Сайт http://www.mile-stone.co.jp/product/krs/krs_top.html

Играта http://bt.emuparadise.org:8989/details. ... 6a8799c078

Не е 100% сигорно че е последната, но наскоро SEGA спряха подръжката на GD-Rom-ите и е съмнително че ще има нов комерсиален проект.

http://www.dreamcast-scene.com/index.ph ... onpetition

Аватар
Bobi
Мнения: 7233
Регистриран преди: 18 години

Мнение Bobi17 години

Идеята за самурайския меч за близък бой ме кефи :twisted:

Аватар
The Demon
Мнения: 3910
Регистриран преди: 18 години

Мнение The Demon17 години

Ами поразцъках я 1 час. Визията е интересна, нещо като мрачен cel-shading... Имаш три бутона. С първия се пуска нещо като 3-4 секундно безсмъртие (еквивалент на бомба предполагам). С другите два са съответно стрелбата и меча. Имаш щит който ти се пуската като не стреляш. Той седи най-отпред и апсорбира всички видове куршуми (дори и тези дето не можеш да унищожиш със стрелба). От останалите посоки си обаче уязвим. Интересното е че когато използваш меча, щита и стрелбата вдигаш нива за тях. Стават по мощни и преполагам придобиват нови функции. Музиката е обичайна за жанра, някакви постни електронни парчета. За сега съм стигал с трите кредита до трето ниво, много ме маризи боса на второто. Още не мога да измисля стратегия с която да го бия без да ми вземе два кредита... Това е засега :-)

Интересен е факта че същата фирма има едно друго заглавие Radirgy което също излиза за DC през 2006. Играе се по доста подобен начин но има по шарена анимационна визия. Още по интересното е че играта може да излезе и в USA за GameCube на 27 Април и ще е съвместима с Wii естественно. Сайта е як, вижте го http://radioallergy.o3ent.com/. Представете си ако продажбите са добри и решат да пуснат и Karous за Camecube след време, това ще бъде не само последната DC игра, а и последната за Gamecube :crazy:

Аватар
me3x
Мнения: 4122
Регистриран преди: 18 години

Мнение me3x16 години

Bobi написа:Иначе, съм си заплюл като начало Dreamcast с двете Shen Mue, Omikron и Blue Stinger.
Боби, Омикрон-а не струва освен ако не те радва дълго препускане през "нищото" :wink:
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Кой е онлайн