Shoot 'em Ups

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8476
Регистриран на: преди 12 години

Мнение BardoSoreпреди 10 години

А той колко е изпуснал!Плюс това спокойно можеше да се вмести в тази тема,ако иска да изрази мнение по въпроса.

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3699
Регистриран на: преди 11 години

Мнение ZaGпреди 10 години

Не се съмнявам че съм изпуснал много, казах част от игрите които съм играл и са ме впечатлили. Иначе темата не е за изразяване на мнение, а за да може да се обмени информация за игрите за коя конзола са и къде да се намерят , защото примерно за някоя стара конзола трудно се намира такава игра . Имам предвид ако незнаеш коя каква е едиствения начин да намериш е да проверяваш всичко наред. А така някой като влезе в темата ще види скрииновете инфото и ще реши да търси ли играта или не.
Последна промяна от ZaG на 16 окт 2007, 21:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8476
Регистриран на: преди 12 години

Мнение BardoSoreпреди 10 години

Промених заглавието с подходящо.
Ето няколко полезни сайта,които имам по темата:
http://shmups.classicgaming.gamespy.com/
http://www.shmups.net.ms/
http://shootthecore.moonpod.com/ Този има голям архив с игри за сваляне.
http://www.shmup.com/

Трайна следа при мене са оставили Aero Fighters 2 и Turbo Force.

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 10 години

Абе, има ли някакви други наистина добри стрелялки (без да броим тия за Dreamcast) от миналото поколение конзоли освен Gradius V? Обожавам го тоя жанр, а е вече изчезващ вид :(
Изображение

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3485
Регистриран на: преди 12 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение me3xпреди 10 години

Mdam написа:Абе, има ли някакви други наистина добри стрелялки (без да броим тия за Dreamcast) от миналото поколение конзоли освен Gradius V? Обожавам го тоя жанр, а е вече изчезващ вид :(
R-Type Delta и Panzer Dragoon Orta - и двете са доста добри. Аз лично всяка сутрин с кафето си ги подпуквам с кеф по час-два за да се разсъня :-)
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3143
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 10 години

Mdam написа:(без да броим тия за Dreamcast)
:lol:

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран на: преди 12 години

Re:

Мнение Bobiпреди 10 години

vvarp написа:
Mdam написа:(без да броим тия за Dreamcast)
:lol:
Обосновка за таз' присмехулка? :axe:

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 10 години

vvarp, тези за Дриймкаст ги знам, капиш? Та ще оползотвориш ли присъствието си или ще продължаваш с monkey dance?

Me3x, Panzer Dragoon-a го знам и го имам. Не го споменах, защото не е 2D стрелялка. Но ще погледна R-Type-а.
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3143
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 10 години

Mdam написа:vvarp, тези за Дриймкаст ги знам, капиш? [...]
Така по-може, защото в първия момент ми прозвуча все едно, че търсиш prev'gen JRPGs, ама без тези PS2.
Иначе, на предната страница BardoSore е изброил бая shmups за PS2.

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 10 години

Btw имам чувството, че 360 е на път да се превърне в следващия Dreamcast, що се отнася до стрелялките.
Geometry Wars, Omega Five, Aegis Wing, Assault Heroes, Undertow, Mutant Storm Empire и Reloaded, както и класиките Defender, Galaga, Gyruss, Jetpack и Xevious. За капак току-що излезе трейлър на Raiden Fighters, а и чакаме Ikaruga... :shock:
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3143
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 9 години

Има нещо такова, щом и Cave са на борда:

Ketsui - Kizuna Jigoku Tachi
Изображение Изображение

DoDonPachi Dai Ou Jou
Изображение Изображение

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1242
Регистриран на: преди 9 години

Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 9 години

Винаги ми е било мьгла това нещо как става(има и много други примери):



Новите игри както сьм забелязал имат някакьв чальм за минаване през куршумите на противника.Аз лично го правя на кьсмет дота често,но според мене си има точен метод и ако някой знае точно как е цаката може да сподели:)

Потребителски аватар
ShadowSong
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 587
Регистриран на: преди 11 години

Re: Минаване през куршуните в Arcade игрите

Мнение ShadowSongпреди 9 години

Квооооооооооооо O_o

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2230
Регистриран на: преди 12 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение The Demonпреди 9 години

Впечатляващата игра от филмчето се казва Mushihimesama Futari. :D Поне един от коментарите така каза. Не съм чувал за такъв начин. Все си мисля, че куршумите удрят някаква централна част от корабчето. Не се считат перки, крила и т.н. Освен това, дали умираш веднага от един изтрел или можеш да поемеш няколко? Сигурно и това има значение, но не съм наястно със системата на играта.

П.п.Някой знае ли начин да го играеш тази игра в къщи?

max_payne
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 547
Регистриран на: преди 11 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение max_payneпреди 9 години

Предполагам има някаква механика подобна на цветните щитове в Икаруга!
но от филмчето си личи, че цветовете са поне 3..... което я прави още по-брутална...
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8476
Регистриран на: преди 12 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение BardoSoreпреди 9 години

Mushihimesama я има за PS2.

max_payne
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 547
Регистриран на: преди 11 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение max_payneпреди 9 години

Опааа! Значи ще се търси и купува!
Изображение
Изображение
Изображение

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1242
Регистриран на: преди 9 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 9 години

Дано това с крилата не се врьзвяа много,тьй като при друга игра Pro Gear,кьдето самолетчето е хоризонтално,пак може да се минава,а там крилата са общо взето неизползваеми тьй като не имат такава видимост както при вертикалните,ако се сьди по тази идея,има нещо друго:)

Потребителски аватар
refused
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 108
Регистриран на: преди 9 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение refusedпреди 8 години

Босът е КРАЕН!!!

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран на: преди 12 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение Bobiпреди 8 години

Няма обща тактика за всички игри със самолетчета :-) Понякога формата и размерът на самолетчето лъже, защото уязвимата му област може да е по-различна от това, което виждаме на екрана. Случва се да те уцелят дори и тогава, когато куршумите минават на метър от самолетчето ти. Най-лесният пример за това е Electra от SOR1, която те удря с камшика, без той въобще да те е докоснал, а също и цяла секунда, преди тя да е замахнала към теб :rucrazy:
При по-старите игри, уязвимата област на корабчетата (и въобще героите в игрите) най-често е квадрат или правоъгълник, независимо, че управляваме машина с доста по-различна и сложна форма. Това е било наложително, защото квадратите и правоъгълниците не изискват прекалено много изчисления на алгоритъма, който се грижи за установяване на сблъсък между корабчето и вражески куршум, да речем. По-новите двуизмерни игри, с появата на по-мощните конзоли, вече изчисляват сблъсъка на основата на всеки пиксел, от който е изградено самолетчето.
При триизмерните игри, сблъсъците се изчисляват на подобен принцип, само че за основа се взима невидим нискодетайлен триизмерен модел на самолетчето (или героя), макар видимият му модел да е изграден от стотици или дори хиляди лица. Пак така, с цел пестене на памет за изчисляния, се изобразяват и сенките на героите в доста игри - докато хората са много детайлни и заоблени, сенките им са забележимо по-ръбати, защото за изчислението им се използва невидимият нискодетайлен модел.

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост