Shoot 'em Ups

Дискусия за всички и всичко свързано с gaming :)
Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8469
Регистриран на: преди 11 години

Мнение BardoSoreпреди 9 години

А той колко е изпуснал!Плюс това спокойно можеше да се вмести в тази тема,ако иска да изрази мнение по въпроса.

Потребителски аватар
ZaG
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 3674
Регистриран на: преди 11 години

Мнение ZaGпреди 9 години

Не се съмнявам че съм изпуснал много, казах част от игрите които съм играл и са ме впечатлили. Иначе темата не е за изразяване на мнение, а за да може да се обмени информация за игрите за коя конзола са и къде да се намерят , защото примерно за някоя стара конзола трудно се намира такава игра . Имам предвид ако незнаеш коя каква е едиствения начин да намериш е да проверяваш всичко наред. А така някой като влезе в темата ще види скрииновете инфото и ще реши да търси ли играта или не.
Последна промяна от ZaG на 16 окт 2007, 21:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8469
Регистриран на: преди 11 години

Мнение BardoSoreпреди 9 години

Промених заглавието с подходящо.
Ето няколко полезни сайта,които имам по темата:
http://shmups.classicgaming.gamespy.com/
http://www.shmups.net.ms/
http://shootthecore.moonpod.com/ Този има голям архив с игри за сваляне.
http://www.shmup.com/

Трайна следа при мене са оставили Aero Fighters 2 и Turbo Force.

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 9 години

Абе, има ли някакви други наистина добри стрелялки (без да броим тия за Dreamcast) от миналото поколение конзоли освен Gradius V? Обожавам го тоя жанр, а е вече изчезващ вид :(
Изображение

Потребителски аватар
me3x
Контакти:
bad-ass-muther-fucker
Мнения: 3463
Регистриран на: преди 12 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение me3xпреди 9 години

Mdam написа:Абе, има ли някакви други наистина добри стрелялки (без да броим тия за Dreamcast) от миналото поколение конзоли освен Gradius V? Обожавам го тоя жанр, а е вече изчезващ вид :(
R-Type Delta и Panzer Dragoon Orta - и двете са доста добри. Аз лично всяка сутрин с кафето си ги подпуквам с кеф по час-два за да се разсъня :-)
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3086
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 9 години

Mdam написа:(без да броим тия за Dreamcast)
:lol:

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран на: преди 12 години

Re:

Мнение Bobiпреди 9 години

vvarp написа:
Mdam написа:(без да броим тия за Dreamcast)
:lol:
Обосновка за таз' присмехулка? :axe:

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 9 години

vvarp, тези за Дриймкаст ги знам, капиш? Та ще оползотвориш ли присъствието си или ще продължаваш с monkey dance?

Me3x, Panzer Dragoon-a го знам и го имам. Не го споменах, защото не е 2D стрелялка. Но ще погледна R-Type-а.
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3086
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 9 години

Mdam написа:vvarp, тези за Дриймкаст ги знам, капиш? [...]
Така по-може, защото в първия момент ми прозвуча все едно, че търсиш prev'gen JRPGs, ама без тези PS2.
Иначе, на предната страница BardoSore е изброил бая shmups за PS2.

Потребителски аватар
Mdam
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 235
Регистриран на: преди 10 години

Re: Shoot 'em ups - Личен TOП!

Мнение Mdamпреди 9 години

Btw имам чувството, че 360 е на път да се превърне в следващия Dreamcast, що се отнася до стрелялките.
Geometry Wars, Omega Five, Aegis Wing, Assault Heroes, Undertow, Mutant Storm Empire и Reloaded, както и класиките Defender, Galaga, Gyruss, Jetpack и Xevious. За капак току-що излезе трейлър на Raiden Fighters, а и чакаме Ikaruga... :shock:
Изображение

Потребителски аватар
vvarp
Контакти:
Мнения: 3086
Регистриран на: преди 12 години

Мнение vvarpпреди 9 години

Има нещо такова, щом и Cave са на борда:

Ketsui - Kizuna Jigoku Tachi
Изображение Изображение

DoDonPachi Dai Ou Jou
Изображение Изображение

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 9 години

Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 8 години

Винаги ми е било мьгла това нещо как става(има и много други примери):



Новите игри както сьм забелязал имат някакьв чальм за минаване през куршумите на противника.Аз лично го правя на кьсмет дота често,но според мене си има точен метод и ако някой знае точно как е цаката може да сподели:)

Потребителски аватар
ShadowSong
Контакти:
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 587
Регистриран на: преди 10 години

Re: Минаване през куршуните в Arcade игрите

Мнение ShadowSongпреди 8 години

Квооооооооооооо O_o

Потребителски аватар
The Demon
Контакти:
Console Master
Console Master
Мнения: 2210
Регистриран на: преди 12 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение The Demonпреди 8 години

Впечатляващата игра от филмчето се казва Mushihimesama Futari. :D Поне един от коментарите така каза. Не съм чувал за такъв начин. Все си мисля, че куршумите удрят някаква централна част от корабчето. Не се считат перки, крила и т.н. Освен това, дали умираш веднага от един изтрел или можеш да поемеш няколко? Сигурно и това има значение, но не съм наястно със системата на играта.

П.п.Някой знае ли начин да го играеш тази игра в къщи?

max_payne
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 547
Регистриран на: преди 10 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение max_payneпреди 8 години

Предполагам има някаква механика подобна на цветните щитове в Икаруга!
но от филмчето си личи, че цветовете са поне 3..... което я прави още по-брутална...
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
BardoSore
Контакти:
One of the Team
One of the Team
Мнения: 8469
Регистриран на: преди 11 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение BardoSoreпреди 8 години

Mushihimesama я има за PS2.

max_payne
Console Fanatic
Console Fanatic
Мнения: 547
Регистриран на: преди 10 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение max_payneпреди 8 години

Опааа! Значи ще се търси и купува!
Изображение
Изображение
Изображение

dra6ko_second_chance
Console Master
Console Master
Мнения: 1219
Регистриран на: преди 9 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение dra6ko_second_chanceпреди 8 години

Дано това с крилата не се врьзвяа много,тьй като при друга игра Pro Gear,кьдето самолетчето е хоризонтално,пак може да се минава,а там крилата са общо взето неизползваеми тьй като не имат такава видимост както при вертикалните,ако се сьди по тази идея,има нещо друго:)

Потребителски аватар
refused
Контакти:
True Gamer
True Gamer
Мнения: 108
Регистриран на: преди 9 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение refusedпреди 7 години

Босът е КРАЕН!!!

Потребителски аватар
Bobi
Контакти:
STREETS OF RAGE 4
STREETS OF RAGE 4
Мнения: 7086
Регистриран на: преди 12 години

Re: Минаване през куршумите в Arcade игрите

Мнение Bobiпреди 7 години

Няма обща тактика за всички игри със самолетчета :-) Понякога формата и размерът на самолетчето лъже, защото уязвимата му област може да е по-различна от това, което виждаме на екрана. Случва се да те уцелят дори и тогава, когато куршумите минават на метър от самолетчето ти. Най-лесният пример за това е Electra от SOR1, която те удря с камшика, без той въобще да те е докоснал, а също и цяла секунда, преди тя да е замахнала към теб :rucrazy:
При по-старите игри, уязвимата област на корабчетата (и въобще героите в игрите) най-често е квадрат или правоъгълник, независимо, че управляваме машина с доста по-различна и сложна форма. Това е било наложително, защото квадратите и правоъгълниците не изискват прекалено много изчисления на алгоритъма, който се грижи за установяване на сблъсък между корабчето и вражески куршум, да речем. По-новите двуизмерни игри, с появата на по-мощните конзоли, вече изчисляват сблъсъка на основата на всеки пиксел, от който е изградено самолетчето.
При триизмерните игри, сблъсъците се изчисляват на подобен принцип, само че за основа се взима невидим нискодетайлен триизмерен модел на самолетчето (или героя), макар видимият му модел да е изграден от стотици или дори хиляди лица. Пак така, с цел пестене на памет за изчисляния, се изобразяват и сенките на героите в доста игри - докато хората са много детайлни и заоблени, сенките им са забележимо по-ръбати, защото за изчислението им се използва невидимият нискодетайлен модел.

Отговори

Кой е онлайн

Потребители, разглеждащи този форум: и 1 гост