Музикални класации
-
- Jeru
- Мнения: 5027
- Регистриран преди: 18 години
Музикални класации
Ако случайно досега не сте разбрали - адски много обичам класациите!
Към тази няма да прилагам никакви обяснения, сами ще видите "модела", по който да пуснете вашите.
1. Placebo
Любим албум:
Without you I'm Nothing
Любими песни:
Pure Morning
Brick Shithouse
You Don't Care About Us
Nancy Boy
Post Blue
2. Jedi Mind Tricks
Любим албум: Violent by Design
Любими песни:
Heavenly Divine
Death March ft. Esoteric & Virtuoso
Retaliation
On the Eve of War ft. GZA
Speech Cobras ft. Mr. Lif
3. Mr. Lif
Любим албум: Emergency Rations
Любими песни:
Heavy Artillery
Home of the Brave
The Unorthodox
Because they made it that Way
Earthcrusher
4. The Offspring
Любим албум: Ignition
Любими песни:
Beheaded
Me and my Old Lady
L.A.P.D.
I Choose
Gone Away
5. Thee Michelle Gun Elephant
Любим албум: Gear Blues
Любими песни:
The Birdmen
Akage no Kelly
Get up Lucy
GWD
Brian Down
6. The Toy Dolls
Любим албум: Dig that Groove Baby
Любими песни:
Dig that Groove Baby
Tommy Kowey’s Car
She Goes to Finos
Spiders in the Dressing Room
I’ve got Asthma
Pot Belly Bill
7. Jeru the Damaja
Любим албум: Wrath of the Math
Любими песни:
Can’t Stop the Prophet
Ya Playing Yourself
D. Original ft. DJ Premier
Come Clean
Me or the Papes ft. DJ Premier
8. Mos Def
Любим албум: Black on Both Sides
Любими песни:
Ms. Fat Booty
Love
Hip Hop
New World Water
Know That
9. Rage Against the Machine
Любим албум: Rage Against the Machine
Любими песни:
Killing in the Name
Bombtrack
Know Your Enemy
Wake Up
Guerrilla Radio
10. System of a Down
Любим албум: Toxcity
Любими песни:
Chop Suey!
Fuck the System
Sugar
Violent Pornography
Lonely Day
Suite-Pee
Cigaro
Deer Dance
Последна промяна от Jeru на 13 ное 2007, 14:05, променено общо 1 път.
http://www.last.fm/user/NewJackHustler/?chartstyle=Geldropdown-small
-
- king_of_the_universe
- Мнения: 6816
- Регистриран преди: 18 години
-
- andycole
- Мнения: 5560
- Регистриран преди: 18 години
1 Wu - Tang Clan
Любим албум : Enter the Wu -Tang:36 Chambers
Любими песни
Bring Da Ruckus
Protect Ya Neck
Mystery of chessboxin
Reunited
C.R.E.A.M.
WTC aint nothing to fuck with
2. GZA/Genius
любим албум : Liquid Swords
любими песни :
Beneath the Surface
Liquid Swords
Duel of the iron mic
3. Utada Hikaru
любим албум : Distance
любими песни
For You
Wait & See
Sakura Drops
Passion
Automatic
First Love
4. Ray Charles
любими песни : That Lucky Old Sun,Born to Lose, I can`t stop loving you,Busted,Georgia on my mind
5.Gang Starr
любим албум : Moment of truth
любими песни
Skills - от една година телефонът ми звъни с нея
Mass Appeal
Full Clip
Above the Clouds
Step in the Arena - култ !
6. Gravediggaz
любим албум : Six Feet Deep
любими песни
Diary of a Madman
Dangerous Mindz
Nowhere to Run Nowhere to hide
1-800 Suicide
7. Jedi Mind Tricks
любим албум Violent by Design
любими песни
Sacrifice
The Immaculate Conception
I Who Have Nothing
War Ensemble
Blood Runs Cold
Nada Cambia
8 . Rakim
любим албум : с Eric B Follow the leader ,солов The 18th Letter
любими песни
The 18th Letter
Mistery
Guess Who is Back
9. Onyx
любим албум :bacdafacup
любими песни
Last Dayz
Slam
Onyx is Here
10. Looptroop
любим албум The Struggle Continues
любими песни
Last Song
Looking for Love
A Likkle Supm Supm
Любим албум : Enter the Wu -Tang:36 Chambers
Любими песни
Bring Da Ruckus
Protect Ya Neck
Mystery of chessboxin
Reunited
C.R.E.A.M.
WTC aint nothing to fuck with
2. GZA/Genius
любим албум : Liquid Swords
любими песни :
Beneath the Surface
Liquid Swords
Duel of the iron mic
3. Utada Hikaru
любим албум : Distance
любими песни
For You
Wait & See
Sakura Drops
Passion
Automatic
First Love
4. Ray Charles
любими песни : That Lucky Old Sun,Born to Lose, I can`t stop loving you,Busted,Georgia on my mind
5.Gang Starr
любим албум : Moment of truth
любими песни
Skills - от една година телефонът ми звъни с нея
Mass Appeal
Full Clip
Above the Clouds
Step in the Arena - култ !
6. Gravediggaz
любим албум : Six Feet Deep
любими песни
Diary of a Madman
Dangerous Mindz
Nowhere to Run Nowhere to hide
1-800 Suicide
7. Jedi Mind Tricks
любим албум Violent by Design
любими песни
Sacrifice
The Immaculate Conception
I Who Have Nothing
War Ensemble
Blood Runs Cold
Nada Cambia
8 . Rakim
любим албум : с Eric B Follow the leader ,солов The 18th Letter
любими песни
The 18th Letter
Mistery
Guess Who is Back
9. Onyx
любим албум :bacdafacup
любими песни
Last Dayz
Slam
Onyx is Here
10. Looptroop
любим албум The Struggle Continues
любими песни
Last Song
Looking for Love
A Likkle Supm Supm
-
- Tool
- Мнения: 355
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10...
1. Tool
Любим албум : Aenima
Любими песни
Parabola
Forty six & 2
Stinkfist
Sober
Vicarious
Aenima
2. Juno Reactor
Любим албум : Labyrinth
Любими песни
Navras
Conga Fury
Conquistador
Masters of the Universe
Hotaka
God is God
3. A Perfect Circle
Любим албум : Thirteenth Step
Любими песни
Passive
Judith
Three Libras
The Outsider
Weak and Powerless
Vanishing
4. Utada Hikaru
Любим албум : Ultra Blue
Любими песни
Colors
Passion
Hikkari
First Love
Sakura Drops
5. Evanescence
Любим албум : Fallen
Любими песни
Going Under
My Immortal
Everybody's Fool
All That I'm Living For
Lithium
6. Delerium
Любим албум : Chimera
Любими песни
After All
Innocente
Silence
Fallen
Terra Firma
7. Chambao
Любим албум : Pokito a Poko
Любими песни
Sueño y muero
Ahi estas tu
Pokito A Poko
Camino Interior
Mi Primo Juan
8. Paul Oakenfold
Любим албум : Bunkka
Любими песни
This is Trance
Dread Rock
Hypnotised
The Host of Seraphim Trance mix
Planet Rock
9. Ice Cube
Любим албум : War & Peace Vol. 1: The War Disc Album
Любими песни
Check Yo Self
You Can Do It
Until We Rich
Natural Born Killaz
10. Rammstein
Любим албум : Kein Engel
Любими песни
Du Riechst So Gut
Feuer Frei!
Engel
Keine lust
Moskau
Потредбата беше доста трудна...евала за яката тема!!!
Любим албум : Aenima
Любими песни
Parabola
Forty six & 2
Stinkfist
Sober
Vicarious
Aenima
2. Juno Reactor
Любим албум : Labyrinth
Любими песни
Navras
Conga Fury
Conquistador
Masters of the Universe
Hotaka
God is God
3. A Perfect Circle
Любим албум : Thirteenth Step
Любими песни
Passive
Judith
Three Libras
The Outsider
Weak and Powerless
Vanishing
4. Utada Hikaru
Любим албум : Ultra Blue
Любими песни
Colors
Passion
Hikkari
First Love
Sakura Drops
5. Evanescence
Любим албум : Fallen
Любими песни
Going Under
My Immortal
Everybody's Fool
All That I'm Living For
Lithium
6. Delerium
Любим албум : Chimera
Любими песни
After All
Innocente
Silence
Fallen
Terra Firma
7. Chambao
Любим албум : Pokito a Poko
Любими песни
Sueño y muero
Ahi estas tu
Pokito A Poko
Camino Interior
Mi Primo Juan
8. Paul Oakenfold
Любим албум : Bunkka
Любими песни
This is Trance
Dread Rock
Hypnotised
The Host of Seraphim Trance mix
Planet Rock
9. Ice Cube
Любим албум : War & Peace Vol. 1: The War Disc Album
Любими песни
Check Yo Self
You Can Do It
Until We Rich
Natural Born Killaz
10. Rammstein
Любим албум : Kein Engel
Любими песни
Du Riechst So Gut
Feuer Frei!
Engel
Keine lust
Moskau
Потредбата беше доста трудна...евала за яката тема!!!
http://rero.bg/
-
- roBO
- Мнения: 778
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10...
Момчета евала !!! Както за старанието така и за темата !
-
- The Demon
- Мнения: 3910
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10...
Готина тема, аз също обичам класациите. Съмнявам се че 10 места ще са ми достатъчни.
1. KISS
Любим албум: Hotter Than Hell (1974)
Любими песни: Rock And Roll All Nite, Detroit Rock City, Beth, Shout It out Loud, God Of Tunder, Do You Love Me, Strutter, Gold Gin, Black Diamond,Comin Home, Come On And Love Me, Calling Dr. Love, Love Gun, Chrsitine 16, I Stole Your Love, Shandi, Talk To Me, Creatures Of The Night, Danger, War Machine, Lick It Up, Heavens On Fire, Uh All Night, Turn On The Night, Crazy Crazy Nights, Forever, Take It Of, I Just Wanna...
2. Europe
Любим Албум: Europe (1983)
Любими Песни: Open Your Heart, Rock The Night,Seven Doors Hotel, On The Loose,Lyin' Eyes, Girl From Lebanon, Cherokee, More Than Meets The Eye,Ninja,Ready Or Not,Talk To Me,Superstitious,In The Future To Come, Stormwind....
,
3. Iron Maiden
Любим Албум: Fear Of The Dark (1992)
Любими Песни: The Number Of The Beast,2 Minutes To Midnight, The Trooper, Aces High, Afraid To Shoot Strangers,Wasted Years,Where Eagles Dare,The Evil That Men Do,Strange World,Prowler,Phantom Of The Opera,Iron Maiden, Killers,Fear Of The Dark,Hallowed Be Thy Name, Heaven Can Wait,Run To The Hills
4. Whitesnake
Любим Албум: Slide It In (1984)
любими песни: Here I Go Again,Children Of The Night,Bad Boys,Slow An' Easy,Standing In The Shadow,Fool For Your Loving,Dancing Girls,Love Ain't No Stranger,Now You're Gone,Still Of The Night,Slide It In
5. WASP
Любим Албум: Нямам
Любими песни: I Fuck Like A Beast, Wild Child, Lоve Machine, I Dont Need No Doctor, The Idol, Forever Free, Mean Man, On your Knees, I Wanna Be Somebody,Harder Faster,Hold On To My Heart
6. Bon Jovi
Любим Албум: Slippery When Wet
Любими песни: You Give Love a Bad Name, Bad Medicine, In and Out of Love , She Don't Know Me ,Runaway,The Hardest Part Is the Night,Livin' On a Prayer,I'd Die for You ,Shot Through the Heart,To the Fire,Always Run to You,Keep the Faith
7. Megadeath
Любим Албум: Youthanasia (1994)
Любими песни: Hangar 18, Mechanix,Symphony of Destruction,Trust, She Wolf, Train of Consequences, Reckoning Day,A Tout le Monde,1000 Times Goodbye,Peace Sells....
8. Def Leppard
Любим Албум: High 'n' Dry
Любими песни: Satellite,High 'n' Dry,Bringin' On the Heartbreak,Switch 625,On Through the Night,Lady Strange,Mirror, Mirror (Look into My Eyes),Too Late for Love,Rock of Ages,Rocket,Animal,Pour Some Sugar on Me
9. Sandra
Любим Албум: Mirrors (1986)
Любими Песни: In The Heat Of The Night, Heaven Can Wait,Around My Heart,Secret Land,,Johnny Wanna Live,Mirrored in Your Eyes,I Need Love,Perfect Touch,Loreen,Innocent Love,Heartbeat
10. Helloween
Любим Албум: Keeper Of The Seven Keys (1987,1988) (двете части)
Любими Песни: Future World,A Little Time, Eagle fly Free, Dr. Stein, I Want Out, March Of Time, Keeper Of The Seven Keys,You Always Walk Alone
Имам поне още 20 групи които заслужават да са в десятката, като AC/DC, Van Halen,C.C. Catch и все от тоя сорт. Абе единственното което е сирогно в мойта класация е първото място
1. KISS
Любим албум: Hotter Than Hell (1974)
Любими песни: Rock And Roll All Nite, Detroit Rock City, Beth, Shout It out Loud, God Of Tunder, Do You Love Me, Strutter, Gold Gin, Black Diamond,Comin Home, Come On And Love Me, Calling Dr. Love, Love Gun, Chrsitine 16, I Stole Your Love, Shandi, Talk To Me, Creatures Of The Night, Danger, War Machine, Lick It Up, Heavens On Fire, Uh All Night, Turn On The Night, Crazy Crazy Nights, Forever, Take It Of, I Just Wanna...
2. Europe
Любим Албум: Europe (1983)
Любими Песни: Open Your Heart, Rock The Night,Seven Doors Hotel, On The Loose,Lyin' Eyes, Girl From Lebanon, Cherokee, More Than Meets The Eye,Ninja,Ready Or Not,Talk To Me,Superstitious,In The Future To Come, Stormwind....
,
3. Iron Maiden
Любим Албум: Fear Of The Dark (1992)
Любими Песни: The Number Of The Beast,2 Minutes To Midnight, The Trooper, Aces High, Afraid To Shoot Strangers,Wasted Years,Where Eagles Dare,The Evil That Men Do,Strange World,Prowler,Phantom Of The Opera,Iron Maiden, Killers,Fear Of The Dark,Hallowed Be Thy Name, Heaven Can Wait,Run To The Hills
4. Whitesnake
Любим Албум: Slide It In (1984)
любими песни: Here I Go Again,Children Of The Night,Bad Boys,Slow An' Easy,Standing In The Shadow,Fool For Your Loving,Dancing Girls,Love Ain't No Stranger,Now You're Gone,Still Of The Night,Slide It In
5. WASP
Любим Албум: Нямам
Любими песни: I Fuck Like A Beast, Wild Child, Lоve Machine, I Dont Need No Doctor, The Idol, Forever Free, Mean Man, On your Knees, I Wanna Be Somebody,Harder Faster,Hold On To My Heart
6. Bon Jovi
Любим Албум: Slippery When Wet
Любими песни: You Give Love a Bad Name, Bad Medicine, In and Out of Love , She Don't Know Me ,Runaway,The Hardest Part Is the Night,Livin' On a Prayer,I'd Die for You ,Shot Through the Heart,To the Fire,Always Run to You,Keep the Faith
7. Megadeath
Любим Албум: Youthanasia (1994)
Любими песни: Hangar 18, Mechanix,Symphony of Destruction,Trust, She Wolf, Train of Consequences, Reckoning Day,A Tout le Monde,1000 Times Goodbye,Peace Sells....
8. Def Leppard
Любим Албум: High 'n' Dry
Любими песни: Satellite,High 'n' Dry,Bringin' On the Heartbreak,Switch 625,On Through the Night,Lady Strange,Mirror, Mirror (Look into My Eyes),Too Late for Love,Rock of Ages,Rocket,Animal,Pour Some Sugar on Me
9. Sandra
Любим Албум: Mirrors (1986)
Любими Песни: In The Heat Of The Night, Heaven Can Wait,Around My Heart,Secret Land,,Johnny Wanna Live,Mirrored in Your Eyes,I Need Love,Perfect Touch,Loreen,Innocent Love,Heartbeat
10. Helloween
Любим Албум: Keeper Of The Seven Keys (1987,1988) (двете части)
Любими Песни: Future World,A Little Time, Eagle fly Free, Dr. Stein, I Want Out, March Of Time, Keeper Of The Seven Keys,You Always Walk Alone
Имам поне още 20 групи които заслужават да са в десятката, като AC/DC, Van Halen,C.C. Catch и все от тоя сорт. Абе единственното което е сирогно в мойта класация е първото място
-
- me3x
- Мнения: 4122
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10...
1. Massive Attack
Любима песен Inertia Creeps
***************************
2. Nirvana
Любима песен In Bloom
***************************
3. The Perfect Circle
Любима песен Outsider
***************************
4. Unkle
Любима песен Burn my Shadow
*****************************
5. The Smashing Pumpkins
Любима песен Today
*****************************
6. Faith No More
Любима песен Ashes to ashes
****************************
7. Pearl Jam
Любима песен Black
************************
8. Stone Temple Pilots
Любима песен Plush
*************************
9. Depeche Mode
Любима песен Enjoy the Silence
*************************
10. Alice in Chains
Любима песен Would?
***************************
пс: Дълбок поклон и респект пред таланта на Кърт Кобеин и Лейн Стейли - жалко че си отидоха толкова млади.
Любима песен Inertia Creeps
***************************
2. Nirvana
Любима песен In Bloom
***************************
3. The Perfect Circle
Любима песен Outsider
***************************
4. Unkle
Любима песен Burn my Shadow
*****************************
5. The Smashing Pumpkins
Любима песен Today
*****************************
6. Faith No More
Любима песен Ashes to ashes
****************************
7. Pearl Jam
Любима песен Black
************************
8. Stone Temple Pilots
Любима песен Plush
*************************
9. Depeche Mode
Любима песен Enjoy the Silence
*************************
10. Alice in Chains
Любима песен Would?
***************************
пс: Дълбок поклон и респект пред таланта на Кърт Кобеин и Лейн Стейли - жалко че си отидоха толкова млади.
You can't choose your enemy, but you can choose how to fight
-
- werk
- Мнения: 1674
- Регистриран преди: 17 години
Re: Top 10...
1.Metallica
Любим албум - Kill'em All (1983)
Любими песни (почти всички иначе ще напиша няколко) - Whiplash,No Remorse,Master of Puppets,Sad But True,Disposable Heroes,Wherever I May Roam,One,...And Justice For All,The Four Horsemen,Battery,St.Anger,Frantic,Shoot Me Again,The Unforgiven,Fade to Black,To Live Is To Die,Fight Fire With Fire,Nothing Else Matters......
2.Guns N' Roses
Любим албум - Нямам
Любими песни - November Rain,Sweet Child O'mine,Right Next Door To Hell,Don't Cry,Knockin' On Heaven's Door,Chinese Democracy
3.Gackt
Любим албум : Redemption
Любими песни: Redemption,Longing,Black Stone,Noesis,Metarmophoze,Returner,Storm,Misty,Ash,Farewell,Todokanai,Road
4.Dir En Grey
Любим албум : Withering To Death
Любими песни : Obscure,Kodou,Kasumi,Dead Tree,C.,Shokubeni,Amber,Spilled Milk,The Final,Merciless Cult
5.Nirvana
Любим албум : Нямам
Любими песни : Smells Like Teen Spirit,Come As You Are,Heart-shaped Box,Rape me,Polly,In Bloom
6.Disturbed
Любим албум : Ten Thousand Fists
Любими песни : Stricken,Down With The Sickness,Ten Thousand Fists,Forgiven,Liberate,Decadence,Land of Confusion
7.Godsmack
Любим албум : Awake
Любими песни : I Stand Alone,Awake,Spiral,Voodoo,Greed,Serenity,Sick Of Life
8.Nightwish
Любим албум : Нямам
Любими песни : Crownless,Wishmaster,I Wish I Had An Angel,Nemo,She Is My Sin,Bye Bye Beatiful,End Of All Hope,Over The Hills And Far Away
9.Red Hot Chili Peppers
Любим албум : Stadium Arcadium
Любими песни : Californication,By The Way,Don't Stop,Snow,Fight Like A Brave,Under The Bridge,Dani California,Tell Me Baby,Hump de Bump
10.Savatage
Любим албум : Dead Winter Dead
Любими песни : One Child,Dead Winter Dead,Taunting Cobras,Morning Sun,Edge Of Thorns,Prelude To Madness,Memory,Handful Of Rain
Любим албум - Kill'em All (1983)
Любими песни (почти всички иначе ще напиша няколко) - Whiplash,No Remorse,Master of Puppets,Sad But True,Disposable Heroes,Wherever I May Roam,One,...And Justice For All,The Four Horsemen,Battery,St.Anger,Frantic,Shoot Me Again,The Unforgiven,Fade to Black,To Live Is To Die,Fight Fire With Fire,Nothing Else Matters......
2.Guns N' Roses
Любим албум - Нямам
Любими песни - November Rain,Sweet Child O'mine,Right Next Door To Hell,Don't Cry,Knockin' On Heaven's Door,Chinese Democracy
3.Gackt
Любим албум : Redemption
Любими песни: Redemption,Longing,Black Stone,Noesis,Metarmophoze,Returner,Storm,Misty,Ash,Farewell,Todokanai,Road
4.Dir En Grey
Любим албум : Withering To Death
Любими песни : Obscure,Kodou,Kasumi,Dead Tree,C.,Shokubeni,Amber,Spilled Milk,The Final,Merciless Cult
5.Nirvana
Любим албум : Нямам
Любими песни : Smells Like Teen Spirit,Come As You Are,Heart-shaped Box,Rape me,Polly,In Bloom
6.Disturbed
Любим албум : Ten Thousand Fists
Любими песни : Stricken,Down With The Sickness,Ten Thousand Fists,Forgiven,Liberate,Decadence,Land of Confusion
7.Godsmack
Любим албум : Awake
Любими песни : I Stand Alone,Awake,Spiral,Voodoo,Greed,Serenity,Sick Of Life
8.Nightwish
Любим албум : Нямам
Любими песни : Crownless,Wishmaster,I Wish I Had An Angel,Nemo,She Is My Sin,Bye Bye Beatiful,End Of All Hope,Over The Hills And Far Away
9.Red Hot Chili Peppers
Любим албум : Stadium Arcadium
Любими песни : Californication,By The Way,Don't Stop,Snow,Fight Like A Brave,Under The Bridge,Dani California,Tell Me Baby,Hump de Bump
10.Savatage
Любим албум : Dead Winter Dead
Любими песни : One Child,Dead Winter Dead,Taunting Cobras,Morning Sun,Edge Of Thorns,Prelude To Madness,Memory,Handful Of Rain
Последна промяна от werk на 12 фев 2008, 08:54, променено общо 1 път.
-
- Bobi
- Мнения: 7233
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10...
Любимите ми изпълнители и групи са по-малко от 10, затова аз няма да оТОРявам тук, но като се замисля, имам доста любими отделни изпълнения на множество други групи и изпълнители, и май бройката клони към 100
-
- Tool
- Мнения: 355
- Регистриран преди: 18 години
Топ 10:Китарни сола
Идеята е всеки да постне 10-те песни, които според него имат уникални китарни сола.
Почвам с моята десетка (Rock on!!!)
1. Guns and Roses - Sweet child of mine
Slash е великан ,а това за мен остава най-якото соло евър!
2. Ozzy Osbourne - Bark At The Moon
Jake E. Lee
3. Queen - Killer queen
Bryan May
4. Rage Against The Machine - Bulls On Parade
Tom Morello
5. Pearl Jam - Alive
Mike McCready
6. Pantera - Walk
Dimebag Darrel
7. Metallica - One
Kirk Hammet
8. Megadeth - Train Of Consequences
Dave Mustaine
9. Iron Maiden - Trooper
Dave Murray
10. Eagles - Hotel California
Don Felder/Joe Walsh
Почвам с моята десетка (Rock on!!!)
1. Guns and Roses - Sweet child of mine
Slash е великан ,а това за мен остава най-якото соло евър!
2. Ozzy Osbourne - Bark At The Moon
Jake E. Lee
3. Queen - Killer queen
Bryan May
4. Rage Against The Machine - Bulls On Parade
Tom Morello
5. Pearl Jam - Alive
Mike McCready
6. Pantera - Walk
Dimebag Darrel
7. Metallica - One
Kirk Hammet
8. Megadeth - Train Of Consequences
Dave Mustaine
9. Iron Maiden - Trooper
Dave Murray
10. Eagles - Hotel California
Don Felder/Joe Walsh
http://rero.bg/
-
- maze
- Мнения: 265
- Регистриран преди: 16 години
Re: Топ 10:Китарни сола
1.Metallica - Master of puppets
2.Guns N Roses - November rain
3. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
4.Metallica - One
5.Rainbow - The Temple of the king
6.Rainbow - Catch the rainbow
7.Red Hot Chili Peppers - Californication
8.Motörhead - Ace of Spades
9.Metallica - Whiplash
10.AC/DC - Back in Black
2.Guns N Roses - November rain
3. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
4.Metallica - One
5.Rainbow - The Temple of the king
6.Rainbow - Catch the rainbow
7.Red Hot Chili Peppers - Californication
8.Motörhead - Ace of Spades
9.Metallica - Whiplash
10.AC/DC - Back in Black
-
- hellfire
- Мнения: 1893
- Регистриран преди: 18 години
Re: Топ 10:Китарни сола
За мен има само еидн крал на солата и това е Van Halen !
Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.
-
- werk
- Мнения: 1674
- Регистриран преди: 17 години
Re: Топ 10:Китарни сола
1. Metallica - Whiplash
2. Guns N' Roses - November Rain
3. Metallica - One
4. Metallica - Master of Puppets
5. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
6. Metallica - No Remorse
7. Deep Puple - Child In Time
8. Eagles - Hotel California
9. Б.Т.Р. - Елмаз и Стъкло
10. Savatage - One Child
2. Guns N' Roses - November Rain
3. Metallica - One
4. Metallica - Master of Puppets
5. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
6. Metallica - No Remorse
7. Deep Puple - Child In Time
8. Eagles - Hotel California
9. Б.Т.Р. - Елмаз и Стъкло
10. Savatage - One Child
-
- skyler
Re: Топ 10:Китарни сола
1.Guns n roses-Sweet child o` mine
2.Guns n roses-November rain
3.Queen-Who wants to live forever
4.Б.Т.Р-Спасение
5.Whitesnake-Crying in the rain
6.Queen-The show must go on
7.Aerosmith-Dream on
8.Aerosmith-Crazy
9.Metalica-Nothing else matters
10.Kiss-I was made for loving you
2.Guns n roses-November rain
3.Queen-Who wants to live forever
4.Б.Т.Р-Спасение
5.Whitesnake-Crying in the rain
6.Queen-The show must go on
7.Aerosmith-Dream on
8.Aerosmith-Crazy
9.Metalica-Nothing else matters
10.Kiss-I was made for loving you
-
- andycole
- Мнения: 5560
- Регистриран преди: 18 години
Top 10 любими албуми
Предлагам темата да е топ 10 любими албуми и да посочвате по една песен от всеки с линк към нея.
1. Miles Davis- Kind of Blue
So What
2. Dj Krush- Zen
Danger of Love
3. Goldie - Timeless
Innercity Life
4. Massive Attack - Blue Lines
Unfinished Sympathy
5. Wu Tang Clan - 36 Chambers
Protect Ya Neck
6. Dj Shadow - Endtroducin`
Midnight in a Perfect World
7. Utada Hikaru - Distance
For You
8. Portishead - Portishead
Only You
9. Prodigy - Experience
Out of Space
10. Tricky - Maxinquaye
Overcome
1. Miles Davis- Kind of Blue
So What
2. Dj Krush- Zen
Danger of Love
3. Goldie - Timeless
Innercity Life
4. Massive Attack - Blue Lines
Unfinished Sympathy
5. Wu Tang Clan - 36 Chambers
Protect Ya Neck
6. Dj Shadow - Endtroducin`
Midnight in a Perfect World
7. Utada Hikaru - Distance
For You
8. Portishead - Portishead
Only You
9. Prodigy - Experience
Out of Space
10. Tricky - Maxinquaye
Overcome
-
- andycole
- Мнения: 5560
- Регистриран преди: 18 години
-
- werk
- Мнения: 1674
- Регистриран преди: 17 години
Re: Top 10 любими албуми
Мене ми е някакво доста трудно да избера 10 любими
-
- andycole
- Мнения: 5560
- Регистриран преди: 18 години
Re: Top 10 любими албуми
Освежавам темата с други 10 любими албума и любима песен от всеки от тях. Тоест от 11-то до 20-то място в личния ми Топ Огромна част от любимата ми музика е вадена само на сингли или EP-та и не присъства в цели албуми. Тук пиша само албуми. В повечето случаи знаете че дори и в силни албуми често има и доста пълнеж, предлагам тук да споменаваме само албуми които можеш да си пуснеш отначало и да ги изслушаш докрай без да има нужда да скипваш трак. И отново призовавам и вие да добавите ваш списък, от този форум съм научил много страхотни филми от други потребители, сигурен съм че и за музика има какво интересно да изкочи.
11. A Guy Called Gerald - Black Secret Technology
Silent Cry
Гениално произведение, според повечето фенове на jungle-a е смятан за най-добрия албум в жанра заедно с Timeless на Goldie. Редица електронни продуценти от всякакви жанрове го цитират като вдъхновение. Съветвам ви да си намерите преиздадената версия от 2008, с много по-добър звук е от оригиналния рилийс от 1995, който е с кофти саунд явно заради технически проблеми.
12. Burial - Untrue
Homeless
Burial всъщност е може би единственият продуцент при който абсолютно всичко което е изкарал ме кефи - 2та му албума, EP-та, сингли, ремикси. Но Untrue е най-доброто нещо случвало се на електронната музика за последните 10 години.
13. 4Hero - Two Pages
Wishful Thinking
Огромна изненада е как 4Hero, които са едни от пионерите и създателите на jungle/dnb като жанр могат да направят такъв лек jazzy албум с огромно разнообразие, живи инструменти и женски гост вокалистки. Албумът е оценен на най-високо ниво и получава Mercury Prize.
14. Nujabes - Modal Soul
Horizon
15. Phi Life Cypher - Millennium Metaphors
Millennium Metaphors
Хип хоп в най-чистата му форма. Един от най-бруталните и най-любимите ми тракове. Най-силната UK рап група, неслучайно имат толкова фийтове с Gorillaz.
16. UNKLE - Psyence Fiction
Lonely Soul
Абсолютно задължителен ! Една от най-големите класики в електрониката.
17. Makoto - Human Elements
You`re Divine
18. Nas - Illmatic
New York State of Mind
Един от най-силните албуми от златната ера на хип хопа - средадта на 90-те години. Продуциран е от може би най-великия бийтмейкър в жанра - Dj Premier.
19. Amon Tobin - Bricolage
Easy Muffin
20. Gorillaz - Demon Days
Kids With Guns
Най-добрия албум на Gorillaz imo...
11. A Guy Called Gerald - Black Secret Technology
Silent Cry
Гениално произведение, според повечето фенове на jungle-a е смятан за най-добрия албум в жанра заедно с Timeless на Goldie. Редица електронни продуценти от всякакви жанрове го цитират като вдъхновение. Съветвам ви да си намерите преиздадената версия от 2008, с много по-добър звук е от оригиналния рилийс от 1995, който е с кофти саунд явно заради технически проблеми.
12. Burial - Untrue
Homeless
Burial всъщност е може би единственият продуцент при който абсолютно всичко което е изкарал ме кефи - 2та му албума, EP-та, сингли, ремикси. Но Untrue е най-доброто нещо случвало се на електронната музика за последните 10 години.
13. 4Hero - Two Pages
Wishful Thinking
Огромна изненада е как 4Hero, които са едни от пионерите и създателите на jungle/dnb като жанр могат да направят такъв лек jazzy албум с огромно разнообразие, живи инструменти и женски гост вокалистки. Албумът е оценен на най-високо ниво и получава Mercury Prize.
14. Nujabes - Modal Soul
Horizon
15. Phi Life Cypher - Millennium Metaphors
Millennium Metaphors
Хип хоп в най-чистата му форма. Един от най-бруталните и най-любимите ми тракове. Най-силната UK рап група, неслучайно имат толкова фийтове с Gorillaz.
16. UNKLE - Psyence Fiction
Lonely Soul
Абсолютно задължителен ! Една от най-големите класики в електрониката.
17. Makoto - Human Elements
You`re Divine
18. Nas - Illmatic
New York State of Mind
Един от най-силните албуми от златната ера на хип хопа - средадта на 90-те години. Продуциран е от може би най-великия бийтмейкър в жанра - Dj Premier.
19. Amon Tobin - Bricolage
Easy Muffin
20. Gorillaz - Demon Days
Kids With Guns
Най-добрия албум на Gorillaz imo...